Part 1(ii)

109 4 0
                                    

Page 23_33
Page-23

ပထမတစ္ေယာက္ သက္ျပင္းခ်လိုက္တယ္။ ထို႔ေနာက္ စကားေျပာတာ မရပ္ခ်င္ေသးတဲ႔ပံုစံနဲ႔ တျခားအေၾကာင္းတစ္ခုကို ေျပာခဲ့တယ္ "ခုမွ လြန္ခဲ႔တဲ႔ႏွစ္ ၃၀၀က ငါ အရွင္သီကၽြင္းနဲ႔ ေတြ႕ဆံုဖူးတာကို သြားသတိရတယ္ အဲ့တုန္းက သူ႔ေဘးမွာ အနီေရာင္ေျမေခြးေလးတစ္ေကာင္ရွိတယ္ ထိုက္ခ်န္နန္းေတာ္က အရာရွိေတြေျပာတာေတာ့ သီကၽြင္းက အဲ႔ဒီေျမေခြးေလးကို အရမ္းခ်စ္တာတဲ႔ သူသြားတဲ့ေနရာတိုင္းကို အၿမဲေခၚသြားတတ္တာတဲ႔ ဒါေပမယ့္ လြန္ခဲ႔တဲ႔ရက္က အိမ္ေရွ႕စံရဲ႕မဂၤလာပြဲမွာ အဲ႔ဒီေျမေခြးေလးကို ငါမေတြ႕သလိုပဲ"

အခ်ိန္ေတာ္ၾကာ ရပ္တန္႔သြားၿပီးေနာက္မွ အျခားတစ္ေယာက္က သက္ျပင္းခ်ျပန္တယ္ "အဲ့ဒီေျမေခြးေလးက တကယ္ကို သီကၽြင္းရဲ႕အခ်စ္ေတာ္ေလးပဲ ဒါေပမယ့္ ထိုက္ခ်န္နန္းေတာ္က သီကၽြင္းရဲ႕မဂၤလာပြဲအေၾကာင္း ေၾကညာၿပီးမၾကာခင္မွာပဲ ေျမေခြးေလး ႐ုတ္တရက္ႀကီးေပ်ာက္သြားတယ္ သီကၽြင္းဆို ခ်က္ခ်င္း နတ္ျပည္ ၃၆ထပ္လံုးမွာ သူ႔ကိုရွာဖို႔ စစ္သည္ေတြေစလႊတ္ခဲ႔တာ ဒါေပမယ့္ ေနာက္ဆံုးေတာ့ ေျမေခြးေလးကို ရွာမေတြ႕ခဲ႔ၾကဘူး"

ဖုန္းက်ဳိ အေနာက္ကေက်ာက္တံုးႀကီးကိုမွီရင္း ဖရဲေစ့ထုပ္ကို အေပၚေျမႇာက္လိုက္ ဖမ္းလိုက္လုပ္ေနခဲ့တယ္။ ေနာက္ဆံုးအႀကိမ္ ေျမႇာက္လိုက္တဲ့အခါမွာ အားလြန္သြားၿပီး ၾကာကန္ရဲ႕ေဘး ေက်ာက္ခတ္ပင္ေတြၾကားကို ပစ္မိသြားခဲ႔တယ္။ အေစခံငယ္ေလးႏွစ္ေယာက္ လန္႔ျဖတ္ကာထြက္ေျပးကုန္သည္။ ေတာ္ေတာ္ေဝးေဝးကို ေရာက္သြားတဲ႔အခါမွာေတာ့ သူတို႔ရဲ႕ေျခသံေတြလည္း တိတ္ဆိတ္လို႔သြားပါတယ္။

မုန္႔လံုးေလး စိတ္တိုသြားကာ မ်က္ႏွာေတြနီရဲလာေတာ့တယ္။ ၾကာကန္ထဲက လိႈ္င္းတြန္႔ေလးေတြကို ၾကည့္ရင္း ျမည္တြန္လိုက္တယ္ "သြားၿပီ ခု ျပဇာတ္သြားၾကည့္တဲ႔ခါ သားတို႔ဘာစားရေတာ့မွာလဲ"

ဖုန္းက်ဳိ အက်ႌျပန္ျပင္ရင္း ထြက္သြားဖို႔ထလိုက္တယ္။ မုန္႔လံုးေလးကေတာ့ ေခါင္းငိုက္စိုက္နဲ႔ မႈန္သုန္ေနေတာ့သည္ "ဒီမွာ ေျမေခြးေလးတစ္ေကာင္ရွိတာ သား ဘာလို႔မၾကားမိရတာလဲ" ထို႔ေနာက္ သူ သံသယနဲ႔ေရရြတ္လိုက္တယ္ "အဲ့ဒီေျမေခြးေလးကေရာ ဘယ္ေပ်ာက္သြားတာလဲ"

Three Lives Three Worlds:The Pillow BookWhere stories live. Discover now