Part 8 (iii)

52 1 0
                                    

Page 189-191

Page-189

ျငင္သာတဲ႔ေလအရွိန္ဟာ ႏွင္းဖတ္ေလးေတြကို သစ္ကိုင္းေတြေပၚလြင့္သြားေစတယ္။ သံုဟြာ သူမရဲ႕ေနာက္ကိုလိုက္လာတာ သူမသိတယ္။ သို႔ေပမယ့္ သူမမရပ္ခဲ႔ဘူး။ သူမရဲ႕ေရွ႕ေျခသံုးလွမ္းအကြာေလာက္မွာ သံုဟြာၿငိမ္ၿငိမ္ေလး ရပ္ေနတယ္။ ဖုန္းက်ဳိဆက္ေလွ်ာက္ေပမယ့္ သူ သူမရဲ႕လမ္းေပၚကေနဖယ္မေပးခဲ့ဘူး။ သူမ အေပၚကိုေမာ့လိုက္ၿပီး သူ႔ကိုစိမ္းဝါးစြာၾကည့္လိုက္ေတာ့တယ္ "ကၽြန္မကိုကယ္ဖို႔အတြက္ ဒီကိုေရာက္လာတာလို႔ေတာ့မေျပာနဲ႔ လြန္ခဲ႔တဲ႔ေျခာက္လလံုးလံုး ဘယ္ေရာက္ေနလဲ" သူမသေရာ္လိုက္တယ္ "ဘာလဲ..ေနာက္ဆံုးေတာ့ကယ္ဖို႔သတိရလို႔ ဒီေန႔မွေရာက္လာတာလား ေကာင္းၿပီေလ ရွင္သိလား..ကၽြန္မမလိုေတာ့ဘူး" သူမျပန္လွည့္လိုက္ၿပီး စမ္းေခ်ာင္းေလးအတိုင္း ျပန္သြားခဲ႔တယ္။ သံုဟြာရဲ႕ေျခဖ်ားဟာ သူမရဲဲ႕ေရွ႕ ေျမျပင္ေပၚမွာထပ္ၿပီးေပၚလာတဲ႔အခ်ိန္မွာေတာ့ သူမရပ္တန္႔လိုက္ေလတယ္ "ဖယ္! ပိတ္မထားနဲ႔"

တစ္မီတာေလာက္အကြာမွာရပ္ရင္း သံုဟြာ သူမေလးကို ခဏတာမွ် တစ္စိမ့္စိမ့္ၾကည့္ၿပီးတဲ႔အခါမွာေတာ့  သူ႔ရဲ႕အသံထြက္ေပၚလို႔လာပါေတာ့တယ္ "ဘယ္ေလာက္ေတာင္ ေပ်ာ္ဖို႔ေကာင္းလဲ ငါ့ကိုစိတ္ဆိုးေနတာလား မင္းကိုႏွစ္တစ္ဝက္ေလာက္ ေစာၿပီးကယ္တာနဲ႔ ႏွစ္တစ္ဝက္ေလာက္ေနာက္က်ၿပီးမွကယ္တာ ဘာျမန္းထူးျခားသြားလို႔လဲ"

တစ္ခုန္တည္းနဲ႔ ဖုန္းက်ဳိ သူနဲ႔သံုးဆယ္မီတာအကြာေလာက္ကို ျပန္ဆုတ္လိုက္တယ္။ သူမစိတ္အတြင္းက ေဒါသမီးေတာင္ေပါက္ကြဲဖို႔ အလားအလာရွိေနတယ္ေလ။ ဒီေလာက္အိုေနၿပီး ဘယ္ေလာက္ေတာင္မွ အရွက္မရွိတဲ႔သူလဲ! ႏွစ္တစ္ဝက္ေလာက္ေစာၿပီးကယ္တာနဲ႔ ေနာက္က်ၿပီးကယ္တာ ဘာထူးျခားလဲလို႔ေမးေနတာလား?

ဖုန္းက်ဳိ လက္သီးဆုပ္ကို တင္းမာေနေအာင္က်စ္က်စ္ဆုတ္လိုက္တယ္ "ရွင္ပဲ လက္ကိုင္ပုဝါတစ္ခုအျဖစ္ကိုေျပာင္း၊ ဓား႐ိုးတစ္ခုမွာအခ်ည္ခံၿပီး တိုက္ပြဲတစ္ခုဆီကို ယူသြားတာခံလိုက္ ၿပီးေတာ့ ေဝးလံေခါင္ဖ်ားလွတဲ့ ေတာင္ၾကားဆီကို လေပါင္းမ်ားစြာ ပစ္ခ်တာခံရၾကည့္ၾကည့္ပါလား ခံစားၾကည့္လိုက္ေလ" သူမ႐ုတ္တရက္ ေအာ္လိုက္တဲ႔အခ်ိန္မွာပဲ လြန္ခဲ႔တဲ႔ႏွစ္ဝက္ေလာက္က သူမသူ႔ကိုဘယ္လိုမ်ားခြင့္လႊတ္ေပးခဲ႔တာလဲလို႔ အံ႔ၾသမိျပန္တယ္။ ဒီလိုျဖစ္ရပ္မ်ိဳးကေန ကံေကာင္းၿပီးရွင္သန္ခဲ႔တဲ႔ဘယ္သူမဆို သံုဟြာရဲ႕ ပံုတူစုန္းအ႐ုပ္ကို ေန႔တိုင္းအပ္နဲ႔ထိုးေနမွာပဲ။ ဒီအေတြးနဲ႔ သူမ ေျပာင္ေျပာင္ပဲေျပာလိုက္တယ္ "အဲ႔ဒီေတာ့ ကၽြန္မ နည္းနည္းစိတ္တိုတာေပါ့ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္မ ေကာင္းေကာင္းႀကီးျပင္းလာခဲ႔ရတဲ႔အတြက္ ရွင့္ရဲ႕ပံုတူစုန္းအ႐ုပ္လုပ္ၿပီး အပ္နဲ႔ေတာ့မထိုးေသးပါဘူး ဒါကိုေတာင္ ဘာကြာျခားလဲေမးရဲေသးလား" သူမ ထင္း႐ူးခက္တစ္ခက္ကိုယူလိုက္ၿပီး ထက္ပိုင္းခ်ိဳးျပလိုက္တယ္ "အဲ႔လိုမ်ိဳးဆင္ျခင္တံုတရားမရွိတဲ႔ ေမးခြန္းမ်ိဳးထပ္ေမးရင္ ဒီသစ္ခက္လိုထပ္တူလုပ္ခံရဖို႔သာျပင္ထား"

Three Lives Three Worlds:The Pillow BookWhere stories live. Discover now