Page 67-79
Page-67
အခန္း (၃)
ေနာက္ေန႔မနက္မွာ ဖုန္းက်ဳိ Qing’yun နန္းေတာ္အိပ္ယာထဲကေန ယိုင္တိုင္တိုင္ထလာခဲ႔တယ္။
ေသခ်ာမႏိုးေသးတဲ႔ပံုစံနဲ႔ သူမလက္ထဲက ခရမ္းေရာင္ဝတ္ရံုကိုေငးၾကည့္ေနရင္း မုန္႔လံုးေလးကို ေမးလိုက္တယ္ "ဒါက ဘာႀကီးလဲ"
ထိုခ်ိန္မွာ မုန္႔လံုးေလးက wisteria ပင္ေအာက္မွာ သူ႔ရဲ႕မိဘေတြနဲ႔ မနက္စာစားလ်က္ရွိတယ္။ ဖုန္းက်ဳိရဲ႕အသံကို ၾကားလိုက္ရေတာ့ မုန္႔လံုးေလး လက္ထဲကဇြန္းကိုကိုင္ကာ အခ်ိန္ေတာ္ၾကာေအာင္စဥ္းစားၿပီးမွ သတိရသြားဟန္နဲ႔ ႐ုတ္တရက္လက္သီးဆုပ္လိုက္ၿပီး ေျပာခဲ႔တယ္ "အဲ႔တာ ကိုႀကီးသံုဟြာရဲ႕ဝတ္ရံု"
ရဲ႕ဟြာ တူကိုကိုင္းထားရင္း မ်က္ေမွာင္ၾကဳတ္လိုက္တယ္ "အေဖငယ္ငယ္ကေတာင္ ဦးေလးသံုဟြာလို႔ေခၚတာ"
မုန္႔လံုးေလး တစ္စံုတစ္ခုေျပာမလို႔ ပါးစပ္ဟလိုက္ၿပီးမွ ျပန္ပိတ္သြားခဲ႔တယ္။ သူ႔ရဲ႕လက္ေခ်ာင္းေလးေတြနဲ႔ သံုဟြာနဲ႔သူ႔ရဲ႕ၾကားက အသက္ကြာျခားမႈကို ေရတြက္ရင္း အလုပ္ရႈပ္ေနေတာ့သည္။
ဖုန္းက်ဳိ ေနရာမွာတင္ ေက်ာက္႐ုပ္ျဖစ္သြားသည္။ လက္ထဲကဝတ္ရံုကို ေငးၾကည့္ေနၿပီးေတာ့ နန္းေတာ္တံခါးဝဆီကိုေလွ်ာက္သြားၿပီး အေပၚမွာခ်ိတ္ထားတဲ့ဆိုင္းဘုတ္ကို သူမခုေရာက္ေနတာ Qing’yun န္းေတာ္ဟုတ္မဟုတ္ ၾကည့္လိုက္တယ္။ သူမ မုန္႔လံုးေလးကိုဘက္ကို လွည့္လိုက္ၿပီး အထစ္ထစ္နဲ႔ေျပာေလသည္ "ဒါ...ဘယ္လို..ျဖစ္ႏိုင္မွာလဲ"
ပိုင္းခ်န္းကေတာ့ မုန္႔လံုးေလးကို ေနာက္ထပ္ဆန္ျပဳတ္တစ္ပန္းကန္ထပ္ထည့္ၿပီး ခြံ႔တိုက္ေနေလသည္ "အဲ႔တာ ဘာမွကိစၥမရွိပါဘူး" သူမ ဖုန္းက်ဳိကိုႏွစ္သိမ့္လိုက္တယ္ "ညတုန္းက မင္းအရမ္းမူးေနလို႔ သံုဟြာ မင္းကို Qing’un နန္းေတာ္ထိ ျပန္လိုက္ပို႔ေပးတာ ျပန္ေရာက္ေတာ့ မင္းက သူ႔ရဲ႕ဝတ္ရံုကိုလံုးဝမလႊတ္ဘူးေလ မင္းကိုႏိႈးလို႔မွမရတာ သူ႔ဝတ္ရံုကိုဒီတိုင္းထားခဲ႔ရေတာ့တာေပါ့"
ဖုန္းက်ဳိ ပိုင္ခ်န္းရဲ႕စကားေတြကို စဥ္းစားရင္း နားလည္သြားတဲ႔ပံုစံနဲ႔ ေျပာခဲ႔တယ္ "အဲ့ဒါဆိုရင္ သူလည္းျပန္ေတာ့မွာမို႔ ေခၚသြားေပးတာထင္တယ္ ဒါဆိုရင္ေတာ့ တျခားသူေတြ ဘာမွအထင္လြဲစရာမရွိတာ ကၽြန္မတို႔ႏွစ္ေယာက္ရဲ႕ ဂုဏ္သိကၡာလည္း မက်ေလာက္ပါဘူး"