Multimedya: Mahalle (bizimkisi yokuş olmasa da...)
***
Fırat:***
Gülsüm'den...
Boğazımı temizleyip kendimi geri çekerken az önceki yakınlığı aklıma getirmemeye çalışıyordum. Gözlerimi birkaç kez kırpıştırdım.
Bakışlarım etrafı tararken mahalleyi ne kadar çok özlediğimi fark ettim. İleride evin önünde oturan kadın topluluğu buraya bakarken yutkundum. Sıçmıştım!
"Şey, ben eve gideyim. Sağ ol."
Cevap vermesine müsade etmeden hızlı adımlarla bizim eve doğru adımladım. Kadınların önünden geçmeme gerek kalmadığına şükrederken üzerimdeki ceketi yeni fark ediyordum. Yerimde durup geriye baktım. Oflayıp arabaya geri yürürken arada iki adım kala elimdeki ceketi ona fırlattım. Çevik bir hareketle ceketi yakaladı.
°
Evin kapısında dikilirken ailemin verecekleri tepkiyi merak ediyor aynı zamanda yorgunluktan ölüyordum.
Elimi kaldırıp tokmağı birkaç kez kapıya vurduğumda arkaya bir bakış attım. Ahmet Selim kendi evine giriyordu. Ah, bizim evlerimiz karşılıklıydı! Ne büyük şans ama!
Kapıyı açan ağabeyim oflarken beni görmesiyle gözlerini büyütüp kapıyı geri kapattı.
Gözlerimi devirdim. İçeriden sesini duyuyordum.
"Anne! Bir manken kapımıza dayanmış!"
Kıkırdadım. Kapıya tekrar vurdum.
"Ya ağabey! Aç şu kapıyı!"
Arkadan gelen gülme sesiyle birlikte kapı açıldı. Ağabeyim kocaman cüssesi ile üzerime çullanırken birkaç adım geriledim.
"Çüş! Ne ile besleniyorsun sen?! Bu ne ağırlık?! Kilo mu aldın?"
"Hala çok konuşuyorsun."
Gülüp kollarımı beline doladım. Saçlarıma öpücük kondurup benden ayrılınca arkadaki annemin sesini duydum.
"Ne saçmalıyorsun yine Fırat? Kocaman adam oldun ama salak salak konuşmaktan vazgeçmiyorsun. "
"Kızın, görmeyeli evrim geçirmiş diyorum anne."
Annem ağabeyimi kenara çekip bakışlarını bana çevirdi. Gözleri anında dolarken boynuma atlaması bir olmuştu.
"Kızım! Yavrum benim, nerelerdesin sen? Meraktan öldüm! Çok özledim seni annem!"
"Anneciğim bende özledim ama içeriye mi girsek?"
Beni apar topar içeriye alırlarken salondan çıkan babamla gülümsedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pencere Önü Saksıları
Romance*TAMAMLANMIŞTIR* ~"Ben 'ağabey' olarak dayatılan çocukluk aşkımla nasıl birlikte olunur bilmiyorum."~ ... Pencerenin önünde ufacık bir saksıda büyümesine rağmen bütün ihtişamı ile açan rengarenk bir çiçektim ben. Bana dayatılan bir hayatı yaşama ko...