del 2.

284 8 0
                                    

*RIIINNNG* skoleklokka ringte inn, jeg gle av Huska og begynte og gå mot inngangen til skolen. Jeg kom inn i klasserommet og satte meg på plassen min, etter vert kom flere inn og jo flere det kom jo mer snakking ble det. jeg snakket ikke men alle de andre gjorde det, helt til læreren kom inn, da ble alle stille og satte seg ned. "da kan dere ta frem mattebøkene og slå opp på side 114 og 115" sa Ragnar, stemma fylte rommet men ble fort borte igjen, eg fant fram boka og begynte og jobbe, jeg hater Matte men det er ikke så mye og gjøre med det. Timen gikk utrolig sakte... Føltes ut som det hadde gått flere år når det endelig ringte ut. Jeg pakka sammen sakene mine og gikk ut, eg tenkte meg ned på fotballbanen for og se guttene spille, eg satte meg på tribunen, guttene var allerede i full gang med og spille mens eg tok i øreproppene med musikk, noen andre jenter fra klassen satt noen rader lenger fremme, de hadde blikket festa på isac hva er det som er så spesielt med han? han er Høy og blond det er det eneste eg ser... hva er så spesielt med det? Plutselig får jeg noe i hodet som avbrøt tankene mine, det gjorde ikke så vont men bloet fossa ut av nesa mi. "Oy, gikk det bra? Unnskyld" sa isac og kom mot meg, jeg bare kikka og hadde hånda under nesa. "Sikker? Det var en hard ball du fikk i deg" sa han. "Jada det går bra, bare litt neseblod" sa jeg, og smilte skeft, "ok! Bra at det går bra da" sa han og blunka til meg, Jeg smilte skeft tilbake og begynte og gå mot jente doen får og få tørka blodet...

the Song i write to youWhere stories live. Discover now