del 14

153 4 0
                                    

Vi sto uten for huset mitt, isac forran meg og jeg forran isac (Wtf?) "Ser deg i Måra da" sa han og smilte til meg, smilet som fikk meg til og smelte. Jeg nikka og smilte tilbake, jeg skulle akkurat til og snu meg og gå inn mot døra då jeg kjente noe som holdte meg igjen, jeg snudde meg og de nøttebrune øynene til isac møtte meg "kan jeg få nummeret ditt?" Spurte han, og håldte frem tellefonen, "såklart" smilte jeg og tok den imot, jeg skrev inn nummeret mitt *random nummer* og lagra det som 'DN' på'vennelista' og gå han telefonen tilbake, han smilte til meg og snudde seg og gikk inn mot huset sitt. jeg smilte for meg selv og gikk inn i huset. "hvor har du vert?"sa en stemme, jeg snudde meg mot stue-døra og så mamma stå der med armene i kryss, hun hadde et glis om munnen, jeg prøvde meg på et uskyldig smil "jeg var ute..." Svarte jeg og skulle til og gå opp trappa, "alene?" Avbrøt mamma meg, jeg stoppa og så på hun, hun hadde fortsatt det lure gliset festa på seg, jeg himla med øynene og snudde meg og foresatte opp trappa. Jeg hørte en liten latter fra henne før hun gikk inn på kjøkkenet, og jeg inn på badet. Eg rota frem pysjamasen og hang den opp, så tok jeg av tøyet jeg hadde på og tredde inn i dusjen...

the Song i write to youWhere stories live. Discover now