del 69

136 3 0
                                    

Jeg kom in døra. Der sto mamma smilende. Jeg så spørrende på henne. "Jeg og pappa skal gifte oss igjen" sa hun og greide ikke slutte smile. "Skal dere?!" Sporte eg glad. Hun nikka og tok tak i hendene mine "om to måner" smilte hun. "Gratulerer!" Sa jeg og smilte stort selv. "Vil du ha middag" spurte hun. Jeg nikka og smilte. Hun plasserte en takerk med hamburger forran meg. "Tusen takk" smilte jeg og begynte og spise. Når jeg var ferdig spaserte jeg opp på rommet mitt. Da merka jeg at jeg hadde fått to meldinger fra Isac. "Henter deg kl 8" og "gled deg" jeg bedynte og smile bare av tanken. Jeg gikk inn på badet og tok på ny sminke. Den andre var helt ødlakt av at jeg hadde grått. Klærene, en mørk litt stam bukse og en lysegrå hettegenser. Mens håret retta jeg. "DN! Besøk" hørte jeg mamma rope. Først nå kjente jeg at jeg ble nervøs... Jeg grabba med meg mobilen og sprang ned trappa. Der sto en smilende isac. Han møtte meg med en klem, "så pen du er" sa han i øret mitt. Jeg fikk på meg sko og jakke så gikk vi ut. "Du må ha på deg dette" så han og rakk frem et bånd. Jeg så spørrende på han men tok det på. Han håldte meg helt inntil seg og førte meg hvor vi skulle gå. "Nå kan du ta det av" sa han, jeg dro det av, og kunne ikke tro mine egene øyner.

the Song i write to youWhere stories live. Discover now