del 65

133 3 0
                                    

DN pov. Jeg var på vei ut. Jeg så isac stå med døra og trykke på mobilen sin. "Hei" sa jeg. Han kvapp og la bort mobilen. "Hei" sa han med et skeft smil. Vi gikk videre ut. "Um... Jeg må spørre deg om noe..." Starta han "hva da?" Spurte jeg og så opp på han. Han svelget tungt en gang. "Er du og Danu..." Mer sa han ikke før han stoppa opp. Jeg så opp på han og så at blikket hans var festa mot Susanne og... Danu? Dei sto der og det så ut som at de skulle svelge hverandre... "Du dn" så isac og plasserte en hånd på skuldra mi. Jeg rev den bort og sprang inn på vaktmester kottet. Jeg skled ned langs veggen mens tårene kom trillende ned skinnene mine. Døra åpna seg og inn kom isac. Han sank ned vedsiden av meg. "Går det bra?" Spurte han og så på meg. Jeg nikka forsiktig. "Er du sikker? Du vet du kan snakke med meg om alt, sant" han så meg dypt inn i øynene. Dette Hade skjedd før. Like før kysset... Han kom nermere. Leppene våres var millimeter fra hverandre. "Ja isac jeg vet det. Tusen takk" så jeg og trakk meg litt ifra han. Han så ned i gulvet, og en svak rødfarge spredde seg i skinnene hans. Jeg plasserte hånda mi oppå hans og håldte den i et fast grep. Han så opp på meg og smilte.

the Song i write to youWhere stories live. Discover now