del 6

197 5 0
                                    

Jeg og isac satt i sofaen med hver vår kopp kakao og så på TV, "hvorfor satt du på rommet mitt egentlig?" Kom det plutselig ut av munnen min, isac vente blikket sikkert mot meg, "jeg var egentlig tenkt og ta følge med deg,men moren din sa at du kom snart så jeg gikk inn på rommet ditt for og vente på deg, så kom du inn på rommet og ja..." Svarte han og så ned i hendene sine. Nawwe, han hadde huska på meg, så søtt. Nei, vent, hva? Søt? Nei, eg faller ikke for Isac nå? Jeg snakka med han for første gang på 3-4 år i går! Han så opp på meg og smilte et lite smil, jeg smilte tilbake, "vi kommer for sent til skolen!"poppa det plutselig ut av isac, eg så på klokka, 5minutter igjen.... Jeg hadde glemt skolen "arr! Alltid!" Sa jeg irritert for meg selv og røyste meg opp av sofaen og gikk inn i gangen og tok på sko, "vi kan fortsatt rekke det vist vi løper" sa jeg mens eg knøt skolissene, "det går fortere og sykle" sa isac og gjorde det samme, eg svelget hardt en gang... Jeg har aldri lert og sykle, hadde aldri interessen for det... "Hva er det?" Spurte isac og gikk litt mot meg, "jeg... Jeg han ikke sykle" sa eg stille, men tydelig vis høyt nokk til at han hørte det, "jaja, men det fikser vi, kom nå" sa han og dro meg ut ytterdøra mens han grabba med sekkene våre i den andre hånda...

the Song i write to youWhere stories live. Discover now