4.Τιμωρία

1.1K 68 36
                                    

'' Είμαι ο Στέφανος '' μου λέει με ένα τεράστιο χαμόγελο.

'' Παίζει να είσαι τελείως ηλίθιος. Ξέρω πως σε λένε άνθρωπε μου, αυτό που ρώτησα είναι από που με ξέρεις '' εκείνος με κοιτάει ξαφνιασμένος με όλα αυτά που ξεστόμισα.

'' Πρόσεχε πως μου μιλάς γιατί θα έχεις κακά ξεμπερδέματα γατάκι '' λέει ενώ με κοιτά με ένα αυταρχικό αλλά ταυτόχρονα και με ένα ειρωνικό βλέμμα.

'' Αρχικά wtf τι γατάκι και πράσινα άλογα!? και δεύτερον θα σου μιλάω όπως γουστάρω γκε γκε;''

'' Λοιπόν και από ότι φαίνεται αυτή θα είναι η τιμωρία σου ''

'' Τι τιμωρία ρε φίλος μίλα πιο ξεκάθαρα '' να σας διευκρινίσω πως είχαμε φύγει από την καφετέρια αλλιώς θα είχαμε γίνει σοου και τώρα βρισκόμαστε σε ένα πάρκο που βρίσκεται 1 στενό πιο κάτω από την καφετέρια.

'' Η τιμωρία σου θα είναι η εξής: Δεν θα σου πω από που με γνωρίζεις '' λέει και μένω άφωνη.

'' Και τι θα κερδίσεις με αυτό; '' λέω και προσπαθώ να καταλάβω τον τρόπου που σκέφτεται αυτός ο άνθρωπος. Μα άδικος κόπος... δεν μπορώ.

'' Θα έχω την ευκαιρία να σε ξαναδώ γατάκι '' λέει και το σαγόνι μου έχει πέσει στο πάτωμα κυριολεκτικά.

'' Και πότε θα μάθω από που σε ξέρω; ''

'' Σε έναν μήνα από σήμερα θα μάθεις την αλήθεια στο υπόσχομαι μωρό μου ''

Με είπε μωρό του.

Με χάνετε τώρα.

Βασικά τι φάση περνάω γιατί ενθουσιάστηκα τόσο; Εντάξει είναι κούκλος αλλά...

Σύνελθε Εύα

'' Εμμ οκευ. Άρα αυτό σημαίνει ότι θα ξανασυναντηθούμε; ''

'' Το ήξερα πως θες να ξανασυναντηθούμε χαχα '' πωωωω παίζει να τον βαράνε σπίτι του.

'' Καλά πίστευε ότι θες φιλαράκο '' λέω εν τέλει και πάω να φύγω από το πάρκο αλλά..

'' Εεε περίμενε '' τον βλέπω να τρέχει από πίσω μου και περιμένω.

'' Τι έγινε πάλι; '' ρωτάω αγανακτισμένη

'' Δεν θα μου δώσεις τον αριθμό σου για να μπορούμε να επικοινωνίσουμε ξανά; ''

'' Καλά σημείωνε 69.... ''

και με λίγα λόγια αφού ανταλλάξαμε αριθμούς πήρε ο κάθε ένας τον δρόμο του.

Ουφφφ τι δύσκολη μέρα και αυτή. Επίσης δεν ήπια και την σοκολάτα μου και εκνευρίζομαι.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Λοιπόν αυτό είναι το κεφάλαιο για σήμερα. Ελπίζω να σας άρεσε, συγνώμη που είχα καιρό να ανεβάσω αλλά μου έτυχαν πολλά.

Τέσπα

Πώς σας φαίνεται η Τιμωρία της Εύας;

Λέτε να γίνει τίποτα το συνταρακτικό;

Συνεχίστε να διαβάζεται την ιστορία μου για να μάθετε.

Επίσης όσοι θέλετε μπορείτε να με ακολουθήσεται στην σελίδα μου στο instagram που έχω φτιάξει για το βιβλίο μου και είναι η εξής: @wattpad_anwnimous09

Εκεί θα ενημερωνόσαστε για όλα τα νέα της ιστορίας μου.

Τα λέμε στο επόμενο παρτ πιτσάκια μου ( ναι το κατοχύρωσα χιχι )

Bye

SavageWhere stories live. Discover now