20. Ταινία

765 51 23
                                    

Γεια σας, επέστρεψα με καινούριο παρτ. Μην ξεχάσετε να πατήσετε το αστεράκι και να αφήσετε σχόλιο με την γνώμη σας.

Καλή απόλαυση!

Καθώς μαζεύω τα πιάτα εκείνος έρχεται δίπλα μου και με παρατηρεί.

'' Έχω κάτι πάνω μου και με κοιτάς; '' τον ρωτάω με υφάκι 

'' Όχι απλά ήθελα να σε ρωτήσω κάτι '' μου απαντά χαλαρά

'' Ρώτα ''

'' Θα δούμε την ταινία στο δωμάτιό μου ή στο δικό σου; '' 

'' Δεν θα την δούμε στο σαλόνι; '' ρωτάω φανερά ξαφνιασμένη 

'' Όχι γιατί θα στριμωχτούμε. Βασικά ξέχνα την ερώτηση, θα την δούμε στο δικό μου δωμάτιο γιατί έχω διπλό κρεβάτι και θα βολευτούμε καλύτερα '' ανακοινώνει και εγώ είμαι προσηλωμένη σε αυτό που κάνω με αποτέλεσμα να μην του απαντήσω.

'' Εύα με άκουσες; '' ρωτά και κουνά το χέρι του μπροστά στο πρόσωπό μου για να με ''ξυπνήσει'' 

'' Ε ναι, απλά ήμουν συγκεντρωμένη σε αυτό που έκανα. Οκ δεν έχω κανένα πρόβλημα να την δούμε στο δωμάτιο σου '' λέω και εκείνος γνέφει και προχωρά προς το δωμάτιο του. 

'' Όταν τελειώσεις έλα '' μου λέει πριν μπει μέσα 

[...]

Έχω τελειώσει το καθάρισμα και παίρνω κάτι ποπ κορν που βρήκα στο ντουλάπι και τα βάζω σε ένα μπολ. 

Ανοίγω την πόρτα του δωματίου του και τον βλέπω να κάθετε στην μια μεριά του κρεβατιού με το laptop στα πόδια του.

'' Αα έφερες και εφόδια '' λέει χιουμοριστικά και εγώ προχωράω προς αυτόν.

Κάθομαι στην κενή μεριά του κρεβατιού και τοποθετεί το laptop στην μέση. Τα ποπ κορν βρίσκονται πάνω στα πόδια μου και ο κάθε ένας έχει πάρει και από ένα μπουκάλι νερό και το έχει δίπλα του. Κοιτώ την οθόνη μπροστά μου και βλέπω τον τίτλο που αναγράφετε. Annabelle τέλεια, ας σημειωθεί η ειρωνεία παρακαλώ. 

'' Δεν γίνετε να βάλουμε κάτι άλλο; '' ρωτά με την ελπίδα να πει ναι 

'' Όχι, ή αυτό ή τον εξορκιστή '' κακέ, χίλιες φορές αυτό που έχουμε ήδη 

SavageDonde viven las historias. Descúbrelo ahora