Έχω φτιάξει τα ποπ κορν και είχα στο μυαλό μου να φτιάξω και κάτι επιπλέον. Νομίζω η πίτσα ταιριάζει τέλεια μιας και είναι κάτι γρήγορο και εύκολο. Την τοποθετώ στο φούρνο και συμμαζεύω τον πάγκο. Μμμμμ έχει αρχίσει και ψήνεται και μοσχοβολάει.
" Τι μυρίζει έτσι; " ρωτάει ο Άλεξ καθώς έρχεται στην κουζίνα.
" Δεν σου αρέσει; " τον ρωτάω ενώ πλένω τα μπολ.
" Ναι, μυρίζει πολύ ωραία και μου έχει σπάσει την μύτη " μου λέει και γυρίζω να τον κοιτάξω. Εκείνος χαϊδεύει την κοιλιά του ως ένδειξη πως πεινάει, εκείνη την στιγμή ασυναίσθητα γελάω. Πόσο παιδική ψυχή παίζει να έχει;
" Έτοιμο; " με ρωτά την ώρα που βγάζω το ταψί από τον φούρνο.
" Ναι, το μόνο που λείπει είναι να βάλουμε τα ποτήρια, τα πιάτα και τις χαρτοπετσέτες στο σαλόνι " του απαντώ
" Οκ, πάω να τα βάλω. Μόλις τελειώσεις έλα " μου λέει και κουνάω καταφατικά το κεφάλι μου.
[...]
" Τελικά τι ταινία θα δούμε; " τον ρωτάω και κάθομαι αναπαυτικά στον καναπέ.
" Πάντως όχι Σταχτοπούτα " μου λέει ειρωνικά.
" Σιγά καλέ, πως κάνεις έτσι; " των ρωτάω και με κοιτάει ειρωνικά
" Καλά ας μην το συνεχίσουμε γιατί θα τσακωθούμε. Είχα στο μυαλό μου να δούμε τις πενήντα αποχρώσεις του γκρι " μου λέει την ώρα που πίνω νερό και παραλίγο να πνιγώ.
" Τι;;; " λέω σχεδόν τσιρίζοντας
" Σιγά καλέ, πως κάνεις έτσι; " επαναλαμβάνει αυτό που του είχα πει πριν.
" Δεν την έχεις ξαναδεί την ταινία; " με ρωτάει
" Την έχω ξαναδεί " του απαντάω ντροπαλά
" Τότε που είναι το θέμα; " με ρωτάει και κομπιάζω.
" Την έχω δει, αλλά όχι με αγόρι " του απαντώ και βλέπω ένα τεράστιο χαμόγελο να απλώνεται στο πρόσωπό του.
" Ωωωω, η μικρή Εύα ντρέπεται " λέει γελώντας.
" Όχι "
" Ναι "
" Όχι "
" Ναι "
" Τώρα έτσι θα το πάμε; " των ρωτάω και αρπάζω τα ποπ κορν.
" Καλά κάτσε να βάλουμε να την δούμε " ανασαίνοντας βαριά κάθομαι στον καναπέ και περιμένω να ξεκινήσει.
Δεν προλαβαίνει να πατήσει το play και τότε ακούγεται το κουδούνι.
" Αμάν " λέει και πάει να ανοίξει. Εγώ περιμένω και τελικά ακούω τη φωνή της Άννας και του Αχιλλέα. Πάλι η Άννα έκανε χαλάστρα, μπράβο Άννα.
Να μου θυμίσετε να την χτυπήσω.
" Γεια σου Εύα μου " μου λέει και την κοιτάω με νεύρα. Με τα χείλη της σχηματίζει την λέξη '' χαλάστρα; '' και της γλέφω. Από πίσω της ξεπροβάλλει ένας Αχιλλέας.
" Γεια " μου λέει και τον χαιρετάω.
" Τι κάνετε; " μας ρωτάει ο Αχιλλέας. Θα σου έλεγα και εσένα αλλά έχε χάρη.
" Καλά, ήμασταν έτοιμοι να δούμε ταινία " τους λέει ο Άλεξ.
" Α ναι; Ποια; " μας ρωτάει η τσουτσού ή αλλιώς Άννα. Αχ Άννα μου δεν θες να ξέρεις.
" Τις πενήντα αποχρώσεις του γκρι " λέει χαλαρά ο Άλεξ. Απορώ πως μπορεί να είναι τόσο χαλαρός, να μου πεις αγόρι είναι.
" Α ωραία, αν είναι ας κάτσουμε κι εμείς " λέει ο άλλος ο έξυπνος ή αλλιώς ο Αχιλλέας
" Οκ φίλε, κανένα πρόβλημα " του απαντά εκείνος. Πάλι καλά δηλαδή έκανα μεγάλη ποσότητα ποπ κορν και πίστας αλλιώς μόνο τα αγόρια θα έτρωγαν.
" Εύα ελπίζω να μην έχεις πρόβλημα " μου λέει η Άννα και κουνάω αρνητικά το κεφάλι μου.
" Πάμε να κάτσουμε " τους λέω και η Άννα και ο Αχιλλέας κάθονται στον ένα καναπέ και εγώ μαζί με τον Άλεξ στον άλλον.
Ωραία που θα περάσει και αυτή η βραδιά ( ελπίζω να καταλάβατε την ειρωνεία )
Αυτό είναι το κεφάλαιο για σήμερα, ελπίζω να σας άρεσε.
Εσείς έχετε δει τις πενήντα αποχρώσεις του γκρι;
Όποιος θέλει ας ρίξει μια ματιά και την άλλη μου ιστορία " You are mine "
Πόσο χαίρομαι που δεν έχουμε σχολείο και δεν βλέπω κάποιες συγκεκριμένες φάτσες ( αχ είμαι πολύ κακιά το ξέρω ).
Γράψτε μου τα νέα σας και όποια απορία έχετε με το βιβλίο.
Τα λέμε στο επόμενο κεφάλαιο, μέχρι τότε να περνάτε τέλεια.
VOUS LISEZ
Savage
Roman pour AdolescentsΕύα και Άλεξ: ένας σφοδρός έρωτας. Τόσο διαφορετικοί μα και τόσο ίδιοι. Θα αντιμετωπίσουν πολλά εμπόδια, θα τα καταφέρουν ή θα τα παρατήσουν ; Διαβάστε και θα μάθετε. ...