29. Αγιασμός

695 42 14
                                    

Γεια σας, επέστρεψα με καινούριο παρτ. Μην ξεχάσετε να πατήσετε το αστεράκι και να αφήσετε σχόλιο με την γνώμη σας.

Καλή απόλαυση!

Οι μέρες πέρασαν και εγώ ακόμα να τα βρω με τον Άλεξ. Με την Άννα είμαστε καλά, φυσικά και μου είπε να μείνω σε εκείνη. Μένω μια εβδομάδα μαζί της και όλα κυλούν θαυμάσια, οι γονείς της είναι συμπαθητικοί και μου φέρονται πολύ καλά. Μπορεί όλα να είναι τέλεια μα η ψυχολογία μου έχει ακουμπήσει πάτωμα. Δεν περίμενα πως ο χωρισμός μου με τον Άλεξ θα με πείραζε τόσο. Νιώθω ένα κενό μέσα μέσα μου, λες και μου λείπει ένα κομμάτι. Όταν είμαι μόνη μου κλαίω, σπάνια γίνεται αυτό διότι η Άννα προτιμά να είναι μαζί μου γιατί κάτι έχει ψι λιαστεί. Δεν μου τον αναφέρει καθόλου και με κάνει να νιώθω πιο άνετα, βέβαια βοηθάει και ότι έχω να τον δω μία εβδομάδα. Αλλά σήμερα νομίζω δεν το γλυτώνω. 

Σήμερα είναι ο αγιασμός του σχολείου και όσοι θυμάστε ο Άλεξ θα πάει 3η Λυκείου και εγώ 2α. Επίσης θα είμαστε στο ίδιο σχολείο και τυχαίνει να κάνω παρέα με την αδελφή του. Άρα αποκλείεται να μην τον συναντήσω έστω και τυχαία. 

Τέλος πάντων ήρθε η ώρα να ετοιμαστώ για το κολαστήριο. Σηκώνομαι από το κρεβάτι μου και κατευθύνομαι στο μπάνιο. Κάνω την καθημερινή μου ρουτίνα και αφού τελειώσω πηγαίνω στο δωμάτιο  να αποφασίσω τι θα βάλω. Καταλήγω στο να βάλω ένα μαύρο τζιν με μια μπλούζα άσπρη με μαύρες ρίγες με τα μανίκια έξω. Το ντύσιμο μου αυτό το συνδυάζω με τα άσπρα μου παπούτσια και έτοιμη. Αποφασίζω να μην βαφτώ, ποτέ δεν βαφόμουν για να πάω στο σχολείο. 

Πηγαίνω στην κουζίνα και εκεί συναντάω την μαμά την Άννας, την κυρία Έλλη. 

''Καλημέρα σας'' της λέω καθώς κάθομαι στην θέση μου.

''Καλημέρα και σε εσένα κορίτσι μου'' μου απαντά ευγενικά και βολεύεται και εκείνη στην θέση της. Η κ. Έλλη έχει το συνήθειο να έχει πάντα έτοιμο το πρωινό μας, ακόμα και σε εμένα. 

''Είσαι έτοιμη για το καινούριο σου σχολείο;'' με ρωτάει καθώς πίνει λίγο από τον καφέ της.

''Πανέτοιμη μπορώ να πω. Η Άννα ετοιμάζεται;'' της απαντώ και μπορώ να πω πως για πρώτη φορά μιλάω με τόσο ειλικρίνεια.

''Ναι η σουσουράδα μου ακόμα ετοιμάζεται'' μου λέει με ένα τόνο χιούμορ. Ο κ. Γιάννης έχει φύγει πολύ πιο πριν. Για όσους απορούν ο κ. Γιάννης είναι ο σύζυγος και μπαμπάς της Άννας. 

''Κατάλαβα'' της λέω και συνεχίζω το πρωινό  μου. 

''Έτοιμη'' ακούγεται μια δυνατή φωνή και καταλαβαίνω πως είναι η Άννα. Γυρνάω και την κοιτάω, ένα τεράστιο χαμόγελο στολίζει το πρόσωπό της και από αυτό μπορεί να καταλάβει κάποιος πόσο χαρούμενη είναι. 

''Ωραία, κάτσε να φας και φεύγουμε'' της λέω και εκείνη έρχεται προς το τραπέζι χαρωπά.

''Πώς αισθάνεσαι;'' με ρωτά καθώς τρώει το κρουασάν της. Καλά συνεννοημένη είναι μάνα με κόρη;

''Τέλεια'' της απαντάω και ύστερα ακολουθεί ησυχία. 

Αφού πέρασαν κάποια λεπτά η Άννα τελειώνει. 

''Πάμε;'' με ρωτά και νεύω.

''Κορίτσια μου καλή αρχή'' μας λέει η κ. Έλλη και μας φιλάει σταυρωτά. Την χαιρετάμε και φεύγουμε. 

[...] 

Μπαίνουμε μέσα στο σχολείο και όλα τα βλέμματα πέφτουν πάνω μας. Συγκεκριμένα πάνω μου, η αμήχανη στιγμή να είσαι η καινούρια. 

-

-

-

-

-

-

-

-

-

Γεια σας, επέστρεψα με καινούριο κεφάλαιο.

Ελπίζω να σας άρεσε. 

Πως λέτε να τα πάει η Εύα στο νέο της σχολείο;

Ο Άλεξ θα την αφήσει ήσυχη;

Χρόνια πολλά σε όσους γιόρταζαν εχθές. Να είστε πάντα καλά.

Αυτά

Τα λέμε στο επόμενο παρτ.

Bye.



SavageDonde viven las historias. Descúbrelo ahora