18. Το φιλί

867 50 17
                                    

Γεια σας, επέστρεψα με καινούριο παρτ. Μην ξεχάσετε να πατήσετε το αστεράκι και να αφήσετε σχόλιο με την γνώμη σας.

Καλή απόλαυση!

" Γάμα το " ψιθυρίζει και τότε ορμάει στα χείλη μου. Τα δικά του ζουμερά χείλη ακουμπάνε απαλά τα δικά μου.

Με κρατάει σφιχτά από τη μέση και εγώ τοποθετώ τα χέρια μου στον λαιμό του. Σπρώχνω το κεφάλι του προς τα εμένα δίνοντας έτσι μεγαλύτερη έμφαση στο φιλί μας.

Πεταλούδες αρχίζουν και κυριαρχούν την κοιλιά μου καθώς μου δαγκώνει το κάτω χείλος με αποτέλεσμα να βάλει και την γλώσσα του στο παιχνίδι. Διστακτικά ακολουθεί και η δικιά μου και ξεκινάνε έτσι τον δικό τους χορό.

Τα χείλια μας απομακρύνονται για να πάρουμε ανάσα. Αλλά εκείνος μετά από μόλις κάτι δεύτερα ορμά. Το φιλί τώρα είναι άγριο και κτητικό σαν να θέλει να αποδείξει πως του ανήκω. Τα χείλη του σφραγίζουν τέλεια με τα δικά μου σαν να είναι πλασμένα να είναι μαζί.

Τραβάω απαλά τα μαλλιά του και τον νιώθω να βαριανασένει, κάτι που με έκανε χαρούμενη ώστε να χαμογελάσω μέσα στο φιλί μας.

Αυτήν την ωραία στιγμή μας την χαλά μια άσχημη μυρωδιά, σαν κάτι να κάηκε. Σταματάμε απότομα το φιλί μας και κοιτάμε το τηγάνι με τις κρέπες. Η ζύμη είχε καεί, πράγμα που με έκανε να γελάσω με την γκριμάτσα του Άλεξ.

" Γελάμε, γελάμε; " ρωτά καθώς έρχεται ξανά κοντά μου.

" Ναι " απαντάω και κοιτώ προσεκτικά την κάθε του κίνηση. Πριν προλάβει να με εγκλωβίσει πάλι ανάμεσα σε εκείνον και στον πάγκο εγώ ξεφεύγω κάτω από το χέρι του και στέκομαι από πίσω του.

Εκείνος ξαφνιασμένος από αυτήν μου την κίνηση σκάει ένα στραβό χαμόγελο και λέει

" Να παραγγείλουμε κρέπες εδώ ή πάμε έξω; " με ρωτάει

" Μμμ..δεν έχω πρόβλημα. Ότι να 'ναι " λέω καθώς αισθάνομαι ακόμα τα χείλι του πάνω στα δικά μου. Έτσι δαγκώνω το κάτω μου χείλος. Εκείνος το παρατηρεί και ένα πονηρό χαμόγελο εμφανίζετε στο πρόσωπό του.

" Οκ, τότε ας παραγγείλουμε " μου λέει.

" Εντάξει, πάω να αλλάξω " του ανακοινώνω και φεύγω προς το δωμάτιό μου.

SavageWhere stories live. Discover now