Πριν ξεκινήσετε την ανάγνωση του καινούριου παρτ θα ήθελα να σας επισημάνω πως αν σας αρέσει η ιστορία μέχρι στιγμής να πατήσετε το αστεράκι και να μου σχολιάζετε στην ιστορία μου διότι με βοηθάει πάρα πολύ να συνεχίσω. Αν δω πως δεν υπάρχει ανταπόκριση θα σταματήσω το γράψιμο γιατί κανείς δεν θα ασχολείται οπότε τσάμπα κόπος. Ευχαριστώ πολύ για την κατανόηση και ελπίζω να μην το πάρετε σαν απειλή. Ο καθένας κάνει αυτό που πιστεύει και αισθάνεται ο ίδιος.
Φτάνει η επόμενη ημέρα και εμένα με βρίσκει ξάγρυπνη διότι τα χθεσινά γεγονότα με βασάνιζαν όλο το βράδυ και είμαι σίγουρη θα με βασανίζουν κάθε μέρα, μέχρι να βρω μια λύση. Έχω κάνει ένα μεγάλο λάθος που δεν μπορώ να το χωνέψω. Τον ερωτεύτηκα και αυτό είναι μεγάλο λάθος. Νιώθω σαν την Τέσσα από το After, τόσο πληγωμένη και ταυτόχρονα ερωτευμένη με κάποιον που την πλήγωσε. Μόνο που η δικιά μου περίπτωση είναι πολύ πιο διαφορετική γιατί αυτός δεν νιώθει απολύτως τίποτα ενώ στο βιβλίο νιώθει και μάλιστα πάρα πολύ.
Το βρήκα... δεν θα βγω καθόλου από το σπίτι. Μα δεν είναι λύση αυτό, θα με βρει σίγουρα δεν θα του είναι καθόλου δύσκολο. Πρέπει κάτι να βρω, γρήγορα.
'' Ευαααα'' ακούγεται η μαμά μου από την κουζίνα
'' Τώρααααα'' λέω καθώς πηγαίνω σε εκείνη
'' Κορίτσι μου πότε θα φτιάξεις τις βαλίτσες σου; '' what?!
'' Ποιες βαλίτσες μαμά; ''
'' Αχου οι ενδοσχολικές εξετάσεις δεν σου κάνουν και πολύ καλό φαίνεται. Σε 3 μέρες φεύγουμε για Αθήνα, το ξέχασες; '' ωχ όντως το ξέχασα με όλα αυτά που έγιναν. Μα είναι μια καλή ευκαιρία να ξεφύγω από τον άλλον το άρρωστο πλάσμα.
'' Φυσικά και δεν το ξέχασα'' ψεύδομαι
'' Πάω στο δωμάτιό μου να ετοιμάσω μερικές κούτες για να μην τρέχω τελευταία στιγμή''
'' Εντάξει παιδί μου'' λέει και εγώ αποχωρώ από εκεί και κατευθύνομαι στο δωμάτιό μου
Αυτό είναι! Θα φύγω σε 2 μέρες και ούτε που θα το καταλάβει. Έτσι κι αλλιώς αυτό το ξέρω μόνο εγώ και η μαμά μου, δηλαδή το ότι θα μετακομίσουμε Αθήνα. Άρα για να οργανωθώ:
Σήμερα -> θα ετοιμάσω μερικές κούτες. Αύριο -> θα φτιάξω την βαλίτσα μου και θα τακτοποιήσω τα τελευταία πράγματα σε κούτες. Μεθαύριο -> θα φύγω το ξημερώματα και ούτε γάτα ούτε ζημιά. This is the endΈτοιμο το σχέδιο διαφυγής μου.
Μετά από 2 μέρες ( η απόδραση)
Η ώρα είναι 5 και σε μία ώρα φεύγω για Αθήνα γιατί είναι έξι ώρες η διαδρομή διότι θα πάμε οδικός. Ο Στέφανος μου έστειλε μήνυμα εχθές το οποίο έλεγε
Από Άγνωστο
Γατάκι αύριο στις 8 μ.μ. στη διεύθυνση....
Εγώ φυσικά και δεν απάντησα. Τώρα θα ντυθώ και θα βάλω κάτι τελευταία πράγματα σε ένα σακίδιο δικό μου. Στην μαμά μου για την όλη φάση με τον Στέφανο δεν έχω πει τίποτα.
Δεν ξέρω αν είναι σωστή η στάση μου αλλά μια χαρά τα πάω και μόνη μου τώρα.
Μετά από δύο ώρες
Βρίσκομαι στο αυτοκίνητο της μαμάς εδώ και μία ώρα, ναι έχω ξεκινήσει με προορισμό την Αθήνα.
Μετά από 15 μέρες
.
.
.
.
.
.
.
.
Αυτό είναι το κεφάλαιο λοιπόν. Τι κάνετε; Ελπίζω να είστε όλοι καλά
Με τις εξετάσεις πώς πάει;
Τα λέμε στο επόμενο παρτ, μέχρι τότε να περνάτε τέλεια.
Bye
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Savage
Genç KurguΕύα και Άλεξ: ένας σφοδρός έρωτας. Τόσο διαφορετικοί μα και τόσο ίδιοι. Θα αντιμετωπίσουν πολλά εμπόδια, θα τα καταφέρουν ή θα τα παρατήσουν ; Διαβάστε και θα μάθετε. ...