Γεια σας, επέστρεψα με καινούριο παρτ. Μην ξεχάσετε να πατήσετε το αστεράκι και να αφήσετε σχόλιο με την γνώμη σας.
Καλή απόλαυση!
Μπαίνω στο αυτοκίνητο αθόρυβα και κάθομαι μπροστά μιας και ξέρω ότι αν κάνω κίνηση να κάτσω πίσω θα μου κάνει νόημα να έρθω μπροστά.
Ήμασταν τόσο καλά και όλα διαλύθηκαν μέσα σε μια στιγμή. Η φράση ' Όσα δεν φέρνει μια ώρα τα φέρνει μια στιγμή ' μας αντιπροσωπεύει κατάλληλα.
Με αυτές τις σκέψεις φεύγω από τον δικό μου κόσμο και επανέρχομαι στον κανονικό εκεί που όλα δεν είναι ροζ και ρόδινα. Συνειδητοποιώ πως τόση ώρα δεν είχα καταλάβει πως είχε μπει στο αυτοκίνητο και είχε ξεκινήσει.
Δεν μου είχε ρίξει ούτε μια ματιά και νιώθω η καρδιά μου να σπάει σε πολύ μικρά κομμάτια. Η αδιαφορία είναι η μεγαλύτερη εκδίκηση που μπορεί να προσφέρει κάποιος.
Σταθεροποιώ το κεφάλι μου στο τζάμι και νιώθω την κούραση να κάνει σιγά σιγά την εμφάνισή της. Κλείνω τα μάτια μου και παραδίνομαι στα χέρια του Μορφέα.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Άλεξ POV ( δεν το περιμένατε )
Έχει γυρίσει το κεφάλι της στο παράθυρο και έχει αποκοιμηθεί.
Ώρες ώρες μου την σπάει υπερβολικά πολύ, μου έρχεται να της ανοίξω το κεφάλι στα δύο. Είναι τόσο αντιδραστική και πεισματάρα, επίσης είναι η μόνη γκόμενα που μου έχει αντιμιλήσει αντί να μου την πέσει και αυτό με εξιτάρει περισσότερο στο να της πάω κόντρα.
Σταματάω το αυτοκίνητο μπροστά από το σπίτι μου και παρκάρω. Θέλω να δω την αντίδρασή της όταν καταλάβει πως στο σπίτι για τρεις μήνες θα είμαστε μόνο εγώ κι εκείνη.
Ναι καλά διαβάσατε.
Λοιπόν να το πάρω από την αρχή. Μόλις έκλεισα τα 18 έψαξα και βρήκα ένα σπίτι γιατί ήθελα ανεξαρτησία. Η Άννα εφόσον ήταν τότε 15 δεν γινόταν να έρθει μαζί μου που το ήθελε πολύ οπότε έμεινε μαζί με τους γονείς μας.
Πριν με πήρε τηλέφωνο η Άννα και μου είπε ότι κανόνισε ταξίδι μαζί με τους γονείς μας για το υπόλοιπο καλοκαίρι και με παρακάλεσε να μείνει εκείνη μαζί μου και για τους τρεις μήνες παρόλο που θα γυρίσουν Σεπτέμβρη και εκείνη θα φύγει Νοέμβρη. Γιατί λέει δεν είναι σωστό να αλλάζει όλη την ώρα σπίτι. Με χίλια παρακάλια δικά της δέχτηκα.
ESTÁS LEYENDO
Savage
Novela JuvenilΕύα και Άλεξ: ένας σφοδρός έρωτας. Τόσο διαφορετικοί μα και τόσο ίδιοι. Θα αντιμετωπίσουν πολλά εμπόδια, θα τα καταφέρουν ή θα τα παρατήσουν ; Διαβάστε και θα μάθετε. ...