13.Εγκρίνω

815 59 13
                                    

Γεια σας, επέστρεψα με καινούριο παρτ. Μην ξεχάσετε να πατήσετε το αστεράκι και να αφήσετε σχόλιο με την γνώμη σας. ( διαβάστε τα μαύρα γράμματα κάτω)

Καλή απόλαυση!

Ανοίγω σιγά σιγά τα μάτια μου και βλέπω μπροστά μου μια θολή φιγούρα δίπλα μου. Τα ανοίγω και τα κλείνω μέχρι να φύγει η θολούρα.
Βρίσκομαι σε ένα άσπρο δωμάτιο, δεν είμαι σπίτι μου. Γυρνάω το κεφάλι μου και βλέπω τον Άλεξ να κάθετε σε ένα καναπεδάκι δίπλα μου ενώ κοιμάται. Πάω να σηκωθώ μα τα σολινάκια που συνδέονται με τον ορό με εμποδίζουν με αποτέλεσμα ο ορός να πέσει κάτω.

Ο ορός σκάει κάτω με αποτέλεσμα να ξυπνήσει ο Άλεξ.

" Τι έγινε; Εύα; " λέει καθώς σηκώνεται όρθιος

" Συγνώμη που σε ξύπνησα απλά προσπάθησα να σηκωθώ " απολογούμε

" Όλα εντάξει. Πώς είσαι; " με ρωτάει ενώ η ανησυχία εμφανίζεται στο πρόσωπο του

" Εμμ.. όχι και πολύ καλά. Η μαμά πώς είναι; Βασικά εσύ τι δουλειά έχεις εδώ;"

"Λοιπόν την ώρα που έχασες τις αισθήσεις σου ήρθα εγώ γιατί πιο πριν είχα μιλήσει με την Άννα και σε έφερα εδώ. Δηλαδή στο νοσοκομείο, επίσης ξέρω για την όλη φάση με την μαμά σου.." λέει ενώ με κοιτάζει στα μάτια. Το βαθύ πράσινο χρώμα του σιγά σιγά ανοίγει και στην θέση του μπαίνει το γαλάζιο. Δεν το έχω ξαναδεί ποτέ μου αυτό. Είναι απλά μαγικό.

" Ε..ευχαριστώ πολύ που με έφερες " τραυλίζω λόγο της σύνδεσης των ματιών μας

" Τίποτα " λέει καθώς συνεχίζει να με κοιτά και το βλέμμα του στα μάτια μου αρχίζει και φαίνεται διαφορετικό. Αντανακλάτε η ψυχή του. Η καθαρή και όμορφη ψυχή του. Φεύγει ο αγρίκος και μένει ο γλυκός.

" Τι έγινε με την μαμά μου; " ρωτάω αυτό που με τρώει τόση ώρα

" Η μαμά σου όπως έμαθες την πυροβόλισαν λίγο πριν μπει στο αεροπλάνο. Την πέτυχαν στο δεξί της στήθος πάλι καλά και όχι στο αριστερό. Έκανε χειρουργείο και τώρα όλα καλά. Δεν έχει ξυπνήσει ακόμα από την νάρκωση αλλά οι γιατροί είπαν πως είναι απολύτως φυσιολογικό. Σε καμιά ώρα περίπου θα συνέλθει "

" Πάλι καλά είναι εντάξει. Ξέρουμε ποιός το έκανε; "

" Δυστυχώς όχι... αλλά οι αρχές το ψάχνουν γιατί υπήρχαν και 2 νεκροί μέσα σε τόσους πυροβολισμούς "

SavageDonde viven las historias. Descúbrelo ahora