33. Θες να μιλήσουμε;

821 48 11
                                    

Γεια σας, επέστρεψα με καινούριο παρτ. Μην ξεχάσετε να πατήσετε το αστεράκι και να αφήσετε σχόλιο με την γνώμη σας.

Καλή απόλαυση!

"Θα την πάρω στο κινητό να δω που είναι" μας ανακοινώνει η Άννα και πάει πιο πέρα.

Μετά από δύο λεπτά έρχεται με ένα ανήσυχο βλέμμα.

"Τι έγινε; " την ρωτά ο Αχιλλέας.

"Την Εύα..την βρήκε ο Στέφανος" μας λέει έτοιμη να κλάψει.

"Τι; " απαντώ σαστισμένος.

"Ναι..και για αυτό φταις εσύ γιατί τσακωθήκατε και έφυγε μόνη της. Αν δεν μίλαγες τίποτα δεν θα γινόταν " μου λέει η Άννα ενώ με σπρώχνει προς τα πίσω με νεύρα.

"Άννα στοπ, ας μην ρίχνουμε το φταίξιμο ο ένας στον άλλον. Αν και ξέρουμε όλοι πολύ καλά ποιος φταίει " λέει ο κολλητός μου ενώ στο τέλος με κοιτά και εγώ γυρίζω τα μάτια μου από αγανάκτηση.
"Αλλά ας τα αφήσουμε στην άκρη και ενωμένοι να προσπαθήσουμε να την βρούμε " λέει εν τέλει ο Αχιλλέας.

"Μου είπε ένα μέρος αλλά δεν ξέρω που είναι " λέει η Άννα με απογοήτευση.

"Τι σου είπε " την κάνω να μου πει.

"Μου είπε για ένα δασάκι αλλά.." δεν την αφήνω να ολοκληρώσει γιατί σηκώνομαι έτοιμος να φύγω.

"Ρε Άλεξ που πας; " με ρωτά η Άννα.

"Ξέρω που είναι" λέω σίγουρος πια.

"Είσαι σίγουρος; " με ρωτάνε ταυτόχρονα.

"Ναι σας λέω. Πάμε πριν την πάρει και φύγουν. Θα πάμε με το αμάξι γιατί είναι λίγο μακριά " λέω καθώς προχωράμε στο γκαράζ.

Εγώ φταίω κατά κάποιον τρόπο που βρίσκεται αυτή την στιγμή μαζί του άρα πρέπει να την βοηθήσω. Μόνο και μόνο για να έχω καθαρή την συνείδησή μου, μόνο για αυτόν τον λόγο. Αα και μιας που το΄φερε η κουβέντα, τι δουλειά έχει στο δασάκι; Ξέχασε πως εκεί γνωριστήκαμε;

[...]

Μόλις φτάσαμε και κατευθεινόμαστε προς το παγκάκι. Κοιτάω παντού και δεν βλέπω ούτε μία ανθρώπινη μορφή. Διάολε έτσι και την πειράξει... Ξαφνικά ακούμε φωνές πίσω από ένα δέντρο, όσο πλησιάζω ακούγονται περισσότερο. Γυρνώ το κεφάλι μου προσεκτικά προς τα εκεί και δεν το πιστεύω.. Βλέπω ένα αγόρι που λογικά είναι ο Στέφανος, να προσπαθεί να τραβήξει την Εύα από κάτω. Κατευθείαν ορμάω πάνω του και τον ρίχνω κάτω. Βάζω όλη μου την δύναμη και τον χτυπάω, το μυαλό μου θολωμένο. Θέλω να μετανιώσει για ότι έκανε έλαγα από μέσα μου σκεπτόμενος από αυτό που είδα και από αυτά που μου έχει πει εκείνη.

SavageOnde histórias criam vida. Descubra agora