6. Συμφωνία

968 62 26
                                    

''Δεν μου αρέσει να με στήνουν, αλλά ούτε να τους στήνω και εγώ'' είπε και έμεινα κάγκελο. Έχουμε την ίδια άποψη

'' Να που συμφωνούμε και σε κάτι και εγώ την ίδια άποψη έχω''

" Λοιπόν τι λες; Πάμε μέσα να πιούμε τίποτα ; " μου λέει και μου δείχνει με το δεξί του χέρι την καφετέρια. Εγώ του νεύω θετικά και προχωράμε προς τα εκεί αφού παρκάρει το αυτοκίνητό του.

Μπαίνουμε μέσα και κατευθυνόμαστε στο τραπέζι που είναι τέρμα γωνία. Ένας σερβιτόρος μας πλησιάζει για να μας πάρει μας πάρει παραγγελία.

'' Καλησπέρα σας, τι θα πάρετε; '' λέει και νιώθω το βλέμμα του πάνω μου

'' Δύο κρύες σοκολάτες και σβέλτα '' λέει αυστηρά και γρήγορα

'' Εμμ ναι, για πες τι με ήθελες ; ''

'' Τίποτα απλά βαριόμουνα και ήσουν η μόνη ελεύθερη αυτήν την ώρα ''

Μου κάνετε πλάκα έτσι; Άρα δεν νιώθει κάτι και παίζει μαζί μου για να τον ερωτευτώ. Πολύ έξυπνος μας βγήκε καλέ αυτός.

'' Άρα θες να πεις ότι μετά θα βγεις με άλλη; '' ρωτάω χωρίς να το σκεφτώ, και το μετανιώνω κατευθείαν.

'' Φυσικά και ναι. Ξέρεις δεν είμαι ο τύπος που κάνει σχέσεις και ούτε πρόκειτε '' λέει και γελάει.

'' Άντε χέσου βλάκα '' σέρνω την καρέκλα μου πίσω και σηκώνομαι να φύγω, αλλά μπροστά μου βρίσκετε ο σερβιτόρος.

'' Οι σοκολάτες σας '' εγώ βγάζω τα χρήματα και του τα δίνω για την μία σοκολάτα και αυτός γνέφει.

Ο βλάκας που τόλμησε να παίξει μαζί μου. Αλλά και εσύ ρε Εύα τι περίμενες να σε κοιτάξει αυτός; Βασικά ποιος θα με κοίταζε εμένα. Αφήστε το έχω... ΚΑΝΕΙΣ.

Βγαίνω έξω και κατευθύνομαι προς τον δρόμο για τον γυρισμό. Μα ένιωσα ένα χέρι να με σταματά και γύρισα και κοίταξα πίσω μου. Πάλι αυτός....

" Τι θες ρε Στέφανε πάλι ;" τον ρωτάω με πολλά νεύρα.

"Εσένα πάλι στο στενάκι μας" όπα τι είπε μόλις τώρα.

"Δη-δηλαδή εί-σαι εσύ; Ααυτός που με β-βίασε; " ρωτάω με τρεμάμενη φωνή έτοιμη να βάλω τα κλάματα.

"Αχα" λέει χαρούμενος. Πώς μπορεί να είναι χαρούμενος, μου εξηγεί κάποιος ; Ε ναι φυσικά αφού είναι αναίσθητος.

Πήγε να με πλησιάσει. Μα

" Μην τολμήσεις και με πλησιάσεις " του λέω και κάνω ένα βήμα πίσω.

"Τι θες από εμένα ;"

"Σου είπα και πριν. Δεν μου αρέσει να επαναλαμβάνομαι. " λέει και κάνει ένα βήμα μπροστά με αποτέλεσμα εγώ να ακουμπήσω στον τοίχο. Γαμημένε τοίχε σε μισώ.

"Άσε με"

"Όχι τόσο γρήγορα " κάνει παύση και σκύβει στο αφτί μου ενώ μου πιέζει τον λαιμό με το δεξί του χέρι και το άλλο κρατά τα χέρια μου.

"Θέλω μέσα σε 3 μέρες να μου φέρεις 4.000 στην διεύθυνση ....... και να είσαι μόνη σου " Παναγία μου

"Και αν δεν το κάνω ;" λέω και περιμένω ανήμπορη να κάνω κάτι πια.

"Θα ανέβουνε στο ίντερνετ κάποιες γυμνές σου φωτογραφίες" λέει με ένα απειλητικό ύφος. WHATTT ? Τι γυμνές φωτογραφίες λέει ο μαλάκας;

"Τι γυμνές φωτογραφίες λες; Που τις βρήκες ; " έχω γίνει άσπρη πια. Το αισθάνομαι.

"Τότε που το κάναμε στο τέλος σε τράβηξα κάτι καλές φωτογραφίες έτσι για να τις έχω όταν δεν σε έχω κοντά μου" είναι άρρωστος δεν εξηγείται διαφορετικά.

"Πρώτον δεν το κάναμε. Βασικά μόνος σου το έκανες γιατί με βίασες. Και δεύτερον με παρακολουθείς ;"

"Φυσικά και ναι, τι περίμενες ; Χάνεται τέτοιο κομμάτι ;" λέει και με δείχνει.

"Λοιπόν τι αποφάσισες ;"

"Σε 3 μέρες θα έχεις τις 4.000 στην διεύθυνση που μου είπες" λέω εν τέλει. Από την μία νιώθω ανακούφιση από την άλλη κυριαρχεί τρόμος και φόβος γιατί που θα βρω τις 4.000 μου λέτε ; Η μαμά δουλεύει για 2.000 € το μήνα.

"Υπό έναν όρο "

"Λέγε"

"Μόλις σου τα δώσω να εξαφανιστείς. να μην σε ξαναδώ, να μην με ψάξεις ξανά "

"Σύμφωνει"

Ας αρχίσουμε λοιπόν....

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Αυτό είναι το κεφάλαιο λοιπόν ελπίζω να σας αρέσει.

Είδατε eurovision;

Ποια χώρα θα θέλατε να κερδίσει;

Εξετάσεις σε λίγο καιρό πωωω

Μην ξεχνάτε να πατάτε το αστεράκι και να σχολιάζεται γιατί με βοηθάει.
Τα λέμε στο επόμενο παρτ λοιπόν.

Bye

SavageOù les histoires vivent. Découvrez maintenant