5 χρόνια μετά
Ανοίγω σιγά σιγά τα μάτια μου και κοιτάω δίπλα μου. Δεν είναι κανείς. Τι πρωτότυπο. Εδώ και 5 χρόνια το έχω συνηθίσει.
Με τον Αλεξ έχουμε χωρίσει εδώ και 5 χρόνια, βρήκε άλλη καλύτερη. Με την Άννα και τον Αχιλλέα έχουμε να μιλήσουμε από τότε μιας και μετακόμισα οριστικά. Από τότε δεν έχω κάνει καμία σχέση και ούτε πρόκειται.
Πριν λίγο καιρό μάλιστα έμαθα κάτι πολύ κακό, από την μαμά μου. Ο Αλεξ δυστυχώς πέθανε, όλοι λένε πως τράκαρε με την μηχανή. Στην κηδεία του δεν μπόρεσα να πάω λόγω απόστασης και λόγω το ότι το έμαθα αργότερα, πολύ αργότερα.Με αυτά σηκώνομαι και κατευθύνομαι στην κουζίνα. Η μαμά σήμερα δεν δουλεύει και εγώ δεν έχω σχολή οπότε θα έχει ξυπνήσει μιας και η ώρα είναι 12.
" Μαμά " λέω με δάκρυα στα μάτια. Ποιος το έκανε αυτό; Ποιος; Τι έκανα;
Γυρνάω και κοιτάω πίσω μου και σοκάρομαι με το θέαμα αυτό. Η Άννα και κ Αχιλλέας γεμάτη αίματα. Ξαφνικά κάποιος με σκουντάει, είναι ο Αλεξ.
" Τους κατέστρεψες όλους " μου λέει με μίσος
" Τι; " ρωτάω με δάκρυα στα μάτια
" Αυτό που άκουσες Εύα " μου λέει ενώ αρχίζει και με σκουντάει.
" Εύα, Εύα. Ρε Εύα " και τότε ανοίγω τα μάτια μου.
" Είσαι καλά; " με ρωτάει ενώ μου χαϊδεύει τα μαλλιά.
" Τι έγινε; " ρωτάω λαχανιασμένη.
" Έκλαιγες και δεν ξυπναγες με τίποτα" μου λέει ο Αλεξ ενώ με αγκαλιάζει.
" Είδα ένα πολύ κακό όνειρο. Είχαμε χωρίσει και εσύ πέθανες και λέει σηκώθηκα πήγα στην κουζίνα και εκεί είδα την μαμά, την Άννα και τον Αχιλλέα νεκρούς. Μετά ήρθες εσύ και με κατηγορούσες " λέω με αναφιλητά
" Εύα ησύχασε, κάνεις κακό στο μωρό" μου λέω καθώς μου χαϊδεύει την κοιλιά.
Με όλα αυτά ξέχασα να σας πω την πραγματική μου ζωή.
Με τον Αλεξ είμαστε μαζί εδώ και 5 χρόνια, φυσικά έχουμε τους τσακωμούς μας αλλά αυτό δεν σημαίνει πως δεν αγαπάμε τρελά ο ένας τον άλλον. Πριν 2 μήνες έμαθα πως είμαι έγκυος. Φυσικά και χάρηκα, έτσι κι αλλιώς δεν είμαι και πολύ μικρή. Το παράξενο είναι πως και ο Αλεξ χάρηκε, πράγμα που δεν το περίμενα.Η Άννα και ο Αχιλλέας δεν χώρισαν ποτέ. Μάλιστα πριν 2 χρόνια απέκτησαν και το πρώτο τους παιδί, την Αφροδίτη.
Όλοι μαζί είμαστε μια αχώριστη παρέα.
ΤΕΛΟΣ
Και ναι αυτό είναι το τελευταίο κεφάλαιο του βιβλίου Savage. Δεν ξέρετε πόσο συγκινημένη είμαι.
Όταν ξεκίνησα το βιβλίο αυτό πίστευα πως ούτε 100 αναγνώσεις δεν θα πάρει και τώρα μετράμε 5k+Σας ευχαριστώ όλους που με στηρίξατε σε αυτό το βιβλίο.
Ευχαριστώ τα άτομα που υπήρξαν από την αρχή καθώς και εκείνα που ήρθαν στην συνέχεια.
Το βιβλίο αυτό δεν θα έχει συνέχεια δυστυχώς.
Όμως εγώ δεν θα σταματήσω να γράφω. Ήδη έχω ξεκινήσει ένα καινούριο βιβλίο το "You are mine".
Οπότε θα με βρίσκετε εκεί.
Εύχομαι καλή συνέχεια σε όλους.
Bye 💎
STAI LEGGENDO
Savage
Teen FictionΕύα και Άλεξ: ένας σφοδρός έρωτας. Τόσο διαφορετικοί μα και τόσο ίδιοι. Θα αντιμετωπίσουν πολλά εμπόδια, θα τα καταφέρουν ή θα τα παρατήσουν ; Διαβάστε και θα μάθετε. ...