26. Τελικά ταιριάζετε αρκετά

816 48 17
                                    

Γεια σας, επέστρεψα με καινούριο παρτ. Μην ξεχάσετε να πατήσετε το αστεράκι και να αφήσετε σχόλιο με την γνώμη σας.

Καλή απόλαυση!

''Τι;'' τον ρωτάω και εκείνος γελά

''Αυτό'' λέει και αυτόματα με αρπάζει και με φιλά στα χείλη. 

Τα χέρια μου τυλίγονται στον λαιμό του και τα δικά του με τοποθετούν από κάτω του ενώ με κρατά ακόμα από την μέση. Ο ηλεκτρισμός κυριαρχεί στην ατμόσφαιρα καθώς εμείς τρώμε κυριολεκτικά ο ένας τον άλλον. Δαγκώνει το κάτω μου χείλος για να μπορέσει να μπει και η γλώσσα του στο παιχνίδι. Όταν βρίσκει την δικιά μου νιώθω να χάνομαι και ένας αναστεναγμός μου ξεφεύγει. Τον νιώθω να χαμογελά μέσα από το φιλί μας. Όταν καταλαβαίνει πως θέλω να πάρω ανάσα απομακρύνεται σιγά-σιγά. 

Βάζει το κεφάλι του στην λακκούβα του λαιμού μου και ανασαίνει βαριά. Οι ανάσες μας κοφτές και ακαθόριστες. Έχω ρίξει το κεφάλι μου πίσω στα μαξιλάρια και χαϊδεύω τα μαλλιά του Άλεξ, εκείνος φαίνεται να το απολαμβάνει. Όταν οι ανάσες μας επανέρχονται γυρίζει και με κοιτάζει. Με κοιτά στα μάτια και  μου χαμογελά, το ίδιο κάνω κι εγώ. Χάνομαι στο πράσινο χρώμα των ματιών του, αφού δεν με θέλει γιατί με φιλά; Παίζει μαζί μου; Μακάρι όχι, αλλιώς θα τρελαθώ. 

''Γη καλεί Εύα, λαμβάνεις;'' μου λέει και γελά στο τέλος.  

''Ε; Είπες κάτι; Δεν σε άκουσα'' του λέω την αλήθεια. 

''Απλά φώναζα το όνομά σου'' μου λέει. Λοιπόν το πήρα απόφαση. 

''Άλεξ'' λέω και εκείνος φεύγει από πάνω μου και βολεύεται δίπλα μου. 

''Πες το'' 

''Τι θα γίνει με εμάς;'' τον ρωτάω ευθέως. Εκείνος στην αρχή φαίνεται να τα χάνει.

''Τι εννοείς;'' ηρεμία Εύα.

''Άλεξ στο ξεκαθαρίζω, δεν θέλω να είμαι μια ακόμη από τις κατακτήσεις σου'' του λέω με τσαγανό και κάθομαι στο κρεβάτι καθιστή. Εκείνος χαλαρός απαντά.

''Και ποιος σου είπε πως είσαι μια από τις κατακτήσεις μου;'' λέει και με κοιτά κατάματα. 

''Α;'' λέω και έχω πάρει μια φάτσα έτοιμη να κάνει χίλιες ερωτήσεις.

''Δεν μοιάζεις με καμία Εύα'' μου λέει και προτού το καταλάβω, τα χείλια μας ενώθηκαν μεταξύ τους. Αυτή τη φορά κυρίαρχος του παιχνιδιού ήταν το πάθος. Μετά από 2 λεπτά περίπου σταματάμε και εκείνος χωρίς να πάρει ανάσα λέει. 

SavageDonde viven las historias. Descúbrelo ahora