Γεια σας, επέστρεψα με καινούριο παρτ. Μην ξεχάσετε να πατήσετε το αστεράκι και να αφήσετε σχόλιο με την γνώμη σας.
Καλή απόλαυση!
Αφού φεύγει κάθομαι στον καναπέ του σαλονιού και περιμένω τον Άλεξ.
Να πω την αλήθεια ήθελα να είμαστε οι δυο μας γιατί ήθελα να δω αν η αντίδρασή του στο νοσοκομείο πριν ξυπνήσω είναι η ίδια. Αλλά από την άλλη δεν θέλω να είμαι μόνη μαζί του.
Το κουδούνι με βγάζει από αυτές τι σκέψεις και κατευθύνομαι προς στην πόρτα. Μόλις την ανοίγω αντικρίζω τον Άλεξ με ένα χαμόγελο μέχρι τα ύψη χωρίς λόγο.
" Ήρθα να σας πάρω " οκ.. αυτό ακούστηκε κάπως (χιχι)
" Εμμ.. της Άννας της έτυχε κάτι απρόοπτο οπότε θα έρθει μόνη της σε καμιά ώρα με 2 " λέω και νευει
" Εντάξει. Που είναι τα πράγματα; " λέει και κάνω στην άκρη και τα αντικρίζει και στη συνέχεια γούρλωσε τα μάτια του
" Τώρα καταλαβαίνω που επέμενε η Άννα στο να έρθω να σας πάρω εγώ με το αμάξι " είπε και άφησε ένα χαχανιτό να του ξεφύγει. Έχει υπέροχο χαμόγελο Εύα ξεφεύγεις. Σωστά
" Ναι.. Πάω να τα πάρω και έρχομαι στο αυτοκίνητο " του λέω και κατευθύνομαι στις αποσκευές μου αλλά το χέρι του με εμποδίζει.
Με γυρίζει απότομα σε αυτόν και τα μάτια μας συναντιούνται.
Το ένα του χέρι είναι απαλά τυλιγμένο στον δεξί μου καρπό ενώ το άλλο στην μέση μου.
Εμένα τα χέρια μου βρίσκονται στο στέρνο του μαζεμένα.
Με κοιτάει στα μάτια το ίδιο και εγώ.
Με φέρνει ακόμα πιο κοντά.
Ετοιμάζεται να με φιλήσει.
Στο μυαλό μου, μου έρχεται η εικόνα από εκείνο το βράδυ. Το βράδυ που με βίασαν.Κατευθείαν κάνω πίσω και απομακρύνομαι.
Καθαρίζω τον λαιμό μου και λέω
" Με ήθελες κάτι πριν που με τράβηξες; " λέω με κομμένη την ανάσα
" Ναι, να σου πω πως δεν χρειάζεται να κουβαλήσεις τίποτα. Θα τα πάρω εγώ " λέει και δεν με ξανακοιτάει.
Πηγαίνει στα πράγματα μου και παίρνει ένα ένα πράγμα και το πηγαίνει στο αυτοκίνητο.
Εγώ αφού τα πάρει κλειδώνω την πόρτα και πάω στο αμάξι.
Πάω να ανοίξω την πίσω πόρτα αλλά
VOUS LISEZ
Savage
Roman pour AdolescentsΕύα και Άλεξ: ένας σφοδρός έρωτας. Τόσο διαφορετικοί μα και τόσο ίδιοι. Θα αντιμετωπίσουν πολλά εμπόδια, θα τα καταφέρουν ή θα τα παρατήσουν ; Διαβάστε και θα μάθετε. ...