<>Joels perspektiv<>
Jag vaknade med en konstig känsla i kroppen. Det var som jag hade förlorat på något sätt och det hade inte hänt förut. Det var jag som gjorde slut med tjejerna, det var jag som lurade dom och ljög och det var jag som krossade deras hjärtan, men Remy hade lyckats att göra det omöjliga. Vad skulle alla tro om mig? Jag vet att jag inte kan fixa så att hon blir min flickvän igen. Hon försvinna ur mitt liv. Kommer jag att få träffa henne igen? En sak vet jag att jag kommer göra och det är att jag kommer att sakna henne. För mycket.
<>Remys perspektiv<>
"Så är du klar för att åka då?" Frågar mamma som sitter framför mig. Hon ser så levande ut och mycket lyckligare än vad hon gjorde innan resan.
Hon hade kommit efter frukosten och nu satt vi och fikade tillsammans alla i köket.
Klara reste sig upp och gick från bordet. Hon hade inte sakt något ända sen mamma hade kommit.
"Jag är redo" Svarade jag och log mot mamma. "Jag har saknat att vara hemma, men det har varit bra här också" Tillägger jag så att pappa blir glad.
"Då så, då är det dags att gå mot bilen det är en lång färd vi har framför oss." Pappa hjälper mig med sakerna och vi går ut mot bilen.
"Remy!" Hör jag någon ropa och jag vet vem det är på en gång. Sakta vänder jag mig om och går mot honom.
"Hej, vad gör du här?" Frågar jag Joel och kollar hans ögon.
"Jag ville bara säga några saker innan det är försent. Först, jag kommer att sakna dig och du är den ända tjej som jag verkligen har gillat.
Och förlåt för det där att jag blev så arg förra gången." Jag känner hur jag rodnar lite över hans fina ord.
"Du hade rätt att vara arg, jag skulle ha berättat och jag är ledsen att jag inte gjorde det."
"Vänner?" Vänner? Jag ville inte vara vän med Joel, men ett förhållande skulle aldrig fungerar det visste jag. Vänner är bättre än inget.
"Vänner." Jag försöker att låta trevlig och Joel verkar inte höra något utan ger mig ett leende.
" Hej då. Kommer att sakna dig. " Han ger mig en kram och går sen. Är det här sista gången jag ser honom?
Jag sätter mig i bilen och åker iväg. Vi åker förbi alla de platser som jag länge kommer att minnas och kommer att sakna.
<><><>
Detta var den sista delen av boken. Hoppas ni har tyckt om att läsa.
Läs gärna mina andra böcker.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
När jag träffade dig.
Genç KurguRemy ska bo hos sin pappa ett tag i Malmö. Och hon lämnar bästisen Hanna och alla andra hon bryr sig om. I Malmö träffar hon Joel den snygga och populära. Och rebellen. Kan hon lita på honom eller borde hon ge sig undan? Om hon kan!