În scurt timp, Mint și Perlă au ajuns înapoi pe Home World.
—Ce faci aici Mint? întrebase o voce din apropiere.
Mint își ridicase privirea și o văzuse pe Green.
—Green? Um... nimic. Am vrut să... explorez nava.
—Serios?
—Da. Te-aș minți eu vreodată?
—Da.
—O...
—Dar n-am timp de asta. Eram pe cale să pornesc spre Pământ pentru a verifica zona. Am vrut să te trimit pe tine, dar am observat că n-ai răspuns. Te-am lăsat în pace o săptămână, dar tot n-ai răspuns și cum aveam rapoartele în întârziere trebuia să verifice cineva planeta, așa că mi-am sacrificat timpul prețios pentru ați face treaba, dar dacă tot te-am găsit aș vrea să mergi tu.
—Chiar trebuie? întrebase Mint plictisită.
—Da, Mint Diamond! răspunse Green furioasă. Este planeta ta, prin urmare este treaba ta! Acum, fi responsabilă și rezolv-o!
—B-b-b-bine Green.
—Bun. Acum mă întorc la treabă. Haide, Perlă.
—Da, My Diamond.
Green plecase spre palatul ei cu Perlă pe urmele ei.
—Sunteți bine? întrebase Perlă.
—Da. Va fi doar un control mic. Cheamă două Ametiste și să plecăm.
—Bine Mi... a-a-a-adică, My Diamond.
—De ce îmi... O! Da... Nu mai suntem pe Pământ.
Între timp, Victoria era în adăpostul ei gândindu-se doar la Mint.
—Hă-ha... De ce? De ce? De ce am lăsat-o să plece?!
În momentul acele Victoria apucase fotoliul și îl arunca-se în cealaltă parte a încăperii.
—Hă-ha, hă-ha, hă-ha...
Victoria căzu-se în genunchi și începu-se să plângă.
—De ce a trebuit să mă părăsești?
Între timp, Mint era pe Pământ. Cele două Ametiste cercetau zona și îi spuneau Perlei ce trebuia notat.
—My Diamond, spuse Perlă, sunteți bine? Ați vrea să o vedeți pe Victoria?
—Nu. Vreau să stau lângă navă până plecăm.
—Bine, My Diamond.
—My Diamond! strigase una dintre Ametiste. Avem o problemă!
—Am receptat niște creaturi, posibil un experiment nestemată-om. Trebuie să plecăm după el.
—Bine. Haide să urcăm.
—Negativ.
—De ce? întrebase Mint supărată.
—Aceste experimente sunt... periculoase. Este posibil să fim spulberate. Este mai bine să stați în zona asta ferită de orice experiment de acest gen.
—Dar...
—My Diamond, înțeleg că vă place să călătoriți, dar este mai bine să rămâneți aici.
—Mhm... Prea bine.
—Bine. Perlă va rămâne cu dumneavoastră.
—Bine...
CITEȘTI
Iubire pe timp de război (Yuri)
RomansaPe Pământ, anul 3500. Războiul de 500 de ani dintre nestemate și oameni și-a pus amprenta făcând planeta aproape nelocuibilă, dar acest lucru se schimbă când în peisaj apare omul Victoria Frenchamshon și nestemata Mint Diamond, care vor schimba asta.