Trecuse trei luni de când Alfred era aici. Fetele s-au obișnuit cu el.
—Alfred, m-ai durează să faci inelele? întrebase Mint.
—Maxim o săptămână, Mint.
—Bine. Abia aștept!
—Ai decis ce rochie vei purta? întrebase Perlă.
—Nu... Of! De ce este atât de greu?!
—Dacă vrei să vezi, am făcut o schiță a unei rochii care poate ți-ar plăcea.
Perlă îi arătase prin hologramă schița făcută în mintea ei.
—Vai de mine... este... SUPERBĂ!
—Îți place?
—Dacă îmi place?! O ador! Mulțumesc atât de mult Perlă!
—Meritul nu este doar al meu, este și a lui Cherry.
—O! Păi... A ha ha...
—Sunteți fenomenale! Vă mulțumesc atât de mult! Dar cum de v-ați gândit la ea?
—Diamantul meu era pasionat de desene. Întotdeauna făcea desene, mai ales cu rochii de mireasă. M-am inspirat din ele și ți-am creat o rochie de mireasă.
Cherry își ridicase privirea. O văzuse pe Mint care plângea.
—O! Vai de mine! Îmi pare atât de rău! N-am vrut...
—Nu, nu, nu. Nu plâng de tristețe, ci de fericire. Cu rochia asta, am să simt clar cum sora mea mă îmbrățișează spre drumul fericirii mele. Mulțumesc atât de mult Cherry.
—Um... Cu plăcere...
Trecuse trei zile. Inelele erau gata.
A doua zi după terminarea inelelor erau pregătirile pentru nuntă. Totul era afară. Perlă și Alfred se ocupau de aranjamente, deși erau doar câteva floricele puse la nimereală pe unde apucau. Tot evenimentul era la lac, locul preferat a lui Mint. Ametist era cu ei, iar Victoria a ajuns. Purta costumul ei militar, dar Alfred i-a făcut un papion din hainele lui.
—Arăți bine cu papionul, Victoria.
—Mersi. Mai este mult?
—Nu, spuse Perlă. Imediat va fi gata.
—Bun. Mint?
—Este la bârlog cu Cherry. Se pregătește, iar Cherry o ajută.
—O! Bine. Dar cine se duce după ea?
—Ametist. A învățat cum să se transforme în mai multe obiecte. I-am arătat ce este o căruț așa că o va duce cu căruțul până la intrate, de acolo merge pe jos. Oricum nu este mult de mers, iar peisajul se va potrivi cu rochia.
CITEȘTI
Iubire pe timp de război (Yuri)
RomancePe Pământ, anul 3500. Războiul de 500 de ani dintre nestemate și oameni și-a pus amprenta făcând planeta aproape nelocuibilă, dar acest lucru se schimbă când în peisaj apare omul Victoria Frenchamshon și nestemata Mint Diamond, care vor schimba asta.