11

5.9K 355 58
                                    

Hazırlanma ve evden çıkma tam tamına 1.30 saat sürmüştü.

Zaten bunun bir yarım saati 'hyung şunu aldın mı, hyung bunu aldın mı, namjoon hyung telefonunu unutmuşsun...' gibi şeylerle geçmişti.

Neyse ki evden çıkabilmiştik ancak yine bir sorun vardı. Arabada kim kiminle oturacak?

"Hyung, ben en küçüğüm benim istediğim gibi olsun ya!" Jeongguk mızıkçı çocuklar gibi cam kenarı ve benim yanımda oturmak istiyordu.

Oturma benim yanıma.

"Kook, ağzına vurucam şimdi bir dur be!" Yoongi hyung'un çıkışmasıyla ağzına fermuar çekmiş gibi yapıp susmuştu.

"Jimin ters gidemiyor, midesi hemen bulanıyor. Ona göre ilk önce Jimin' i oturtalım. " Taehyung'un arkadaşını düşünmesi beni arkadaşlıklarının çok güzel olduğunu tekrar düşünmeye itmişti.

"Uwu!" Jimin Taehyung'un omzuna küçük çocuk gibi çenesini yerleştirmiş ve gülümsemeye başlamıştı.

"Durun şimdi bekleyin ben ayarlıyorum, yoksa biz Seoul'dan çıkamayacağız." Olayı ben devralmıştım.

"Jimin, sen şu cam kenarına otur, Yoongi sen de karşısına geç. Hoseok sen de Yoongi'nin yanına geçersin. Jimin'in yanına da Taehyung oturur. Jeongguk ile de Namjoon sizin arkanıza oturur. Ben de Jin ile arkanızda otururum. Herkes okey mi? "

"Ya ama ben seninl-" Kook sözünü devam ettiremeden lafını kesmiştim.

"O zaman hadi oturun da gidelim artık."

Herkes şirketin ayarlamış olduğu minibüse bindi ve artık yola çıkmış olduk.

"Mina seninle bir şey konuşmak istiyordum ben." Jin oppa'nın kulağıma eğilip bunları söylemesiyle ona döndüm.

"Efendim? Bir sorun mu var?" Kısık sesle konuşuyorduk.

"Yok hayır, sadece seninle abinmişim gibi konuşmak istemiştim."

"Olur oppa, konuşalım."

"Ama burada olmaz. Tatil yapacağımız yere varalım o zaman konuşalım olur mu? Bir yere ayrılma diye söylemiştim zaten sana da."

"Hı hı tamam olur." Önüme döndüğümde Jeongguk bize kaşlarını çatmış bir şekilde bakıyordu.

"Noldu Kookie?"

"Hiiç hyung. Siz öyle fısır fısır konuşunca dönmüştüm arkama."

"Anladım. Muhabbet ediyorduk öyle. Dönebilirsin önüne bir sıkıntı yok."

Jin oppa Kook'un önüne dönmesini sağladıktan sonra bana göz kırptı ve kafasını cama yasladı.

Aradan 2 saat geçmişti. Herkes uyuya kalmıştı. En garibi ise uyuma şekilleriydi.

Taehyung Jimin'in üzerine çıkmış, Yoongi oppa Hoseok'un üzerine ayaklarını uzatmış, Namjoon hyung ile Jeongguk ise sırt sırta vermişti. Sanırım uyumayan Jin oppa ile bendim.

"Çok komikler."

"Öyleler. Ama çok özeller. Hepsi benim için çok özel ve kıymetli. Şu an bu çocuklar olmasaydı, ben asla ben olamazdım. Hepsi beni tamamlıyor, eksiklerimi, kusurlarımı örtüyor."

Jin oppa'nın önümde şekilden şekile girmiş bu 6 çocuğa duyduğu sevgi beni çok duygulandırmıştı.

"Aranızdaki bağ çok güzel. Umarım asla bu bağa zarar gelecek şeyler yaşamazsınız."

Manager|♧|Jeon JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin