17

4.4K 235 102
                                    

Araba yolda kayıp giderken ben nasıl bu duruma geldiğimizi düşünüyordum. Daha iki saat önce onunla vakit geçiriyor olduğum için mutluyken şimdi her şey tepektaklak olmuştu.

Hiç böyle kötü hissetmemiştim. Canım acıyordu.

Arabanın içinde ölüm sessizliği vardı sanki. Jungkook arada bana bakıyor sonra yine önüne dönüp araba sürmeye devam ediyordu. Benim kafam ise pencereye dönük dışarıyı seyrediyordum.

Arabanın durmasıyla gelmiş olduğumuzu anlamıştım. Emniyet kemerimi çözdüm ve arabadan inmek için elimi kapının koluna atmıştım ama olmamıştı.

"Kilidi açar mısın?" Ben bile sesimin soğukluğundan ürpermiştim. Sanırım içimde kopan fırtınaların etkisiyle bu kadar soğuk çıkmıştı sesim.

"Mina, yapma böyle. Kaldır gözlerini bana bak hadi." Sesi o kadar yalvarırcasına çıkıyordu ki. Ama bunu yapmadım. Gözlerine bakmadım.

Çünkü bakarsam kendimi zor durumda bırakırdım.

"Kilidi açar mısın dedim."

"Mina..."

"KİLİDİ AÇ!" Aslında bağırmak istememiştim ama bir anda patlamıştım işte.

"LANET OLSUN MİNA! NEDEN BUNU YAPIYORSUN!? GÖRMÜYOR MUSUN HALİMİZİ!?" Direksiyona sinirle vuruyor, arada saçlarını çekiştiriyordu.

"Ben bir şey yapmıyorum. Şimdi kilidi aç."

"TAMAM! TAMAM AL AÇTIM. GİT HADİ, GİT!" Sanırım bugün rekor kıracaktım.

Mina'nın canı bir günde ne kadar yanabilir?

Kapıyı açtım ve kendimi dışarı attım. Nefes alamıyor gibi hissediyordum. Arkama istemsizce baktığımda Jungkook kafasını direksiyona yaslamış bir şekilde duruyordu.

Ona daha fazla bakmadım ve kendimi eve attım. Arabanın sesini duyar duymaz tekrar dışarı çıktım.

Evde duramazdım. Nefes alamıyor gibi hissediyordum. Evde dursaydım kesinlikle duvarlar üzerime gelecekti.

Han Nehri'ne doğru ilerlemeye başladım. Kulağıma kulaklığımı taktım ve adımlarımı  hızlandırdım.

Bir banka oturduğumda öylece Han Nehri'ni, ışıkları izlemeye başladım. Hava çoktan kararmıştı ve ay kendini belli etmeye başlamıştı.

Telefonuma gelen bildirim sesiyle irkildim ve elime aldım. Aslında amacım sesini kapatmaktı ama Yoongi Oppa'dan geldiğini görünce bakma ihtiyacı hissettim.

AgustD
"Küçük AgustD ?"

Mina
Efendim?

AgustD
Ne durumdasın?

Mina
Hissizleşme evresindeyim.

AgustD
Jungkook her şeyi yıkıp dökme evresinde.

Mina
Anladım.

AgustD
Cidden böyle mi olacaksınız? Yapmayın ya.

Mina
Ben bir şey yapmadım. Olan olmuş zaten.

AgustD
Gerçekten ikinizin de çok kötü bir durumda olduğunuzu burada hepimiz biliyoruz.

Saçma bir durum yüzünden böyle olmak sizi cidden sinirlendirmiyor mu?

Manager|♧|Jeon JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin