15

5.1K 298 93
                                    

Bölüm geç geldiği için çok özür dilerim. Sıvav haftamdı ve burayı aksatmak zorunda kaldım. Ama bundan sonra rahatım emin olun. Takır takır yeni bölümler patır patır yeni kurgular. E o zaman çatır çutur oy ve yorumlar

"Evet....Şu an çekimdeler....Aynen daha sonra oraya geçeceğiz....Tamam."

Tatilden geleli 1 hafta oluyordu ve bu 1 hafta içinde albüm için çalışmalar yapıyorlardı. Şimdi de albüm için fotoğraf çekimindelerdi.

Tanrım çok iyi görünüyorlardı!

Hepsinin giydikleri çok güzel olmuştu onlara.

Jungkook'tan bahsetmeye gerek var mı ki? Giydiği gömlek, pantolon çok güzel olmuştu onda. Benden güzel taşıyordu kıyafetleri.

Lanet çocuk.

Şimdi de stilist unnieler onların saçlarıyla ilgileniyordu. Yeni renkler deneyeceklerini biliyordum ama kim hangi renge boyayacaktı saçını işte onu bilmiyordum.

Lütfen kalbimi yerinden çıkartacak bir şey olmasın.

Hepsi odadan çıktığında ağzım açılmıştı. O renkler nasıl oluyor da onlarda çirkin durmuyordu?

Bir dakika... Jungkook?

KIRMIZI MI O?

TANRIM AL CANIMI.

İçtiğim su boğazımda kalınca hayvan gibi öksürmeye başladım. E tabi ben böyle öksürdükçe Jungkook bana bakıp gülüyordu.

Hoşuna gidiyordu tabi. Pislik herif.

Ben böyle böyle can çekişirken fotoğraf çekimleri tamamlanmıştı. Onların üzerlerini değiştirmelerini beklerken ben çoktan arabaya binmiş programlarını gözden geçiriyordum.

Şaka maka onlarla birlikte olabileceğim 1 haftam kalmıştı.

Sadece yedi gün. Yedi gün sonra işim bitiyordu. Menajer Bay Lee gelecek ve işine devam edecekti.

Moralim bozulmuş bir şekilde arabada onların gelmesini bekliyordum.

YA BEN ONLARDAN AYRILMAK İSTEMİYORDUM Kİ!

Utanmasam sanırım ağlayacaktım. Ne garip bir durum öyle değil mi?

Yaklaşık on gün öncesine kadar onlardan bir an önce kurtulmak istiyordum. Bir daha onlarla görüşmemek, Jungkook'u görmemek...

Şimdi ise onlarla aramdaki ilişki bambaşka bir boyut kazanmıştı. Jungkook'a aşık olmuştum, onu seviyordum ve ona değer veriyordum. Aynı şekilde diğerleriyle de öyle. Hepsi birer abi gibi olmuştu bana ve onlardan ayrılacak olmam acayip koyuyordu.

Ben bu şekilde düşünmeye devam ederken birden arabanın kapısı açıldı ve üyeler içeriye dolmuştu.

"Fotoğraflar benim içime acayip sindi."

"Ben ve yüzüm yine çok iyi iş çıkardık."  Milyonlarca yürek akıllarda bu cümleyi söyleyebilecek tek isim.

KİM SEOK JIN

"Saçlarımız nasıl olmuş Mina?" Taehyung küçük bir çocuk gibi heyecanla sormuştu bu soruyu.

Ama ben kıpkırmızı olmuştum.

Aynı Jungkook'un saçı gibi.

Jungkook benim bu halimi gördükçe sırıtıyor hatta kahkaha atmamak için zor duruyordu.

"Çok güzel olmuş. Çok yakışmış"

Ben ona gülümseyerek cevap verirken Jungkook birden lafa daldı.

Manager|♧|Jeon JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin