Този път Юнги не се събуди сам.
Този път Сокджин го изрита.
-Ставай бе мекотело! - извика най-големият.
Юнги от своя страна изпусна няколко псувни, завивайки се през глава.
-Колко е часът? - попита след използването на разноцветните думички.
-Шест сутринта.
-Шест сутринта. - повтори Мин, подавайки главата си извън идеалното, само за да изгледа свирепо най-добрият си приятел.
-Точно така. Днес оставам с теб защото Джимин отиде да помогне на Хосок, Техьонг и Чонгкук с бягството. - обясни Сокджин с усмивка. - А на мене не ми се чака да ми ставаш в дванайсет.
-Ужасен приятел си. - чернокосият все пак се изправи, очите му веднага спирайки се върху чантата на уалмарт, подпряна до вратата.
-Багажа ти. - проговори Ким, игнорирайки комплимента. - Няма да търпя да ми ставаш посред нощ за да си вървиш при Хосок. Пък и съм сигурен, че Намджун е добра компания.
-Казваш, че аз не съм?
-Всъщост да, разговорите с теб са деветдесет процента псувни и десет от сорта на "не ми се говори келеме такова". А знаеш, че аз, за разлика от теб, съм социален човек и-
Сокджин спря с речта си, когато чу вратата на стаята им да се хлопва.
По-малкият дори не си бе направил труда да го изслуша до край.
-Ето за това говоря! - извика Сокджин и извъртя очи.
След това погледът му падна върху чантата.
И това явно щеше да прави сам.
Премести нещата на Мин в стаята, която трябваше да бъде на Хосок и Намджун.
Там пък намери друг нагласен мини сак.
Явно Хосок също си е поговорил с приятелят си. Етикета, на който със странен шрифт бе изписано името на Намджун издаваше бъдещият му съквартирант. Него той премести в своята стая.
След това се захвана да подрежда стаите, като домакинята, която бе.
-
Днес момчетата се прибраха по-късно от обикновено. Всички бяха весели, разглеждайки новите си придобивки.
Единствено Намджун изглеждаше доста замислен.
Техьонг така и не изкопчи информация, а щом той не бе успял, другите просто се отказаха да опитват.
YOU ARE READING
𝒅𝒆𝒂𝒅? •𝒚.𝒔. 𝒇𝒕 𝒕.𝒌.•
FanfictionВирусът бе разпространен преди седмица. Преди три дни целият свят бе заразен. А днес Джин и Юнги трябва да избягат от дома. Опциите им бяха две. Болезнена смърт или труден живот.