-Казваш, че си построил бункер на онзи отдалечен остров, дето се виждаше от плажа в Поханг? - не повярва Джин, протягайки ръката си към бисквитите на Юнги.
-Бях параноично хлапе, окей? - защити се по-малкият, придърпвайки бисквитите към себе си, за да попречи на Сокджин да си вземе.
Хьонга от своя страна се намръщи и взе пакета с пуканките в скута си, решено отвръщайки на удара.
Джимин пък си ядеше пакетираното суши и слушаше разговора между двамата съквартиранти.
-Юнги мисля, че да си останем тук ще е по-добре. - посъветва Джин. - Поханг е заразена местност, а докато открием някоя лодка или кораб... Ще умрем със сигурност, не е добра идея.
Юнги изпуфтя, въртейки очи.
-Сокджин имам си наета лодка там, с лекота ще достигнем острова.
-А може ли аз да предложа нещо? - най-после Джимин се обади, изправяйки се, за да изхвърли вече празната кутийка.
Мин се изкушаваше да каже 'не', но притисна чувството и кимна едва забелязано.
-В такъв скучай, какво ще кажете да имаме бункера като план "бе"? Ако нападнат Тегу ще можем да избягаме там. А и на онзи остров едва ли ще имаме провизии с храна и вода, Сокджин е прав. Ще умрем.
Юнги отново бе впечатлен от интелекта на най-малкият. Макар и да не му се исмаше, кимна одобрително и също стана от стола си.
-Така да бъде. Но сега оставям обилното чистене на вас. - с ехидна усмивка тръгна към стълбите.
-Юнги ти-
Сокджин така и не довърши изречението си, когато на вратата се почука, карайки всички да спрат на място.
-Кой може да е? - прошепна паникьосано Джимин, опитвайки се да погледне през прозореца.
Успя да съзре само буса.
Сокджин също го бе видял.
-Юнги, май са войници-скаути. - изшептя и Сокджин.
Юнги се загледа за малко във вратата. Придвижи се с котешки стъпчици и погледна през шпионката. Отвън стоеше още едно нормално момче. Лицето му показваше чиста тревога, което накара сърцето на Юнги да се смекчи.
Той отключи вратата и бавно я отвори, подавайки навън само главата си, явно изненадвайки непознатият.
YOU ARE READING
𝒅𝒆𝒂𝒅? •𝒚.𝒔. 𝒇𝒕 𝒕.𝒌.•
FanfictionВирусът бе разпространен преди седмица. Преди три дни целият свят бе заразен. А днес Джин и Юнги трябва да избягат от дома. Опциите им бяха две. Болезнена смърт или труден живот.