°

173 30 24
                                    

Ритник за добро утро не бе от най-хубавите неща, които да ти се случат сутрин.

Но Юнги бе свикнал.

-Ставай пихтио, слънцето отново изгря! - извика Сокджин и започна да се разхожда бодро из стаята.

-На какви наркотици си? - изръмжа Юнги, подтисвайки агонията от натъртеният му задник. Бе паднал от леглото при срещата с кракът на Джин.

-Кафени зърна. - усмихна се Сокджин и нахвърли чифт дрехи върху полуспящият Юнги на земята.

-Айде обличай ги, всички вече седят долу. - нареди Сокджин.

-Какви са тея дрехи? - обърка се Юнги.

-Един от трите комплекта които взех в сака, тъпа главо! - скастри го Сокджин и отиде да дръпне завесите.

Юнги тъкмо се бе изправил, когато светлината рязко навлезе в стаята, карайки го да затвори очите си.

-Колко е часът? - измрънка чернокосият.

-Нямам си и на шибана идея. Някъде между седем сутринта и пет и половина след обяд. - отвърна Сокджин, вдигайки рамене.

Мин не каза нищо. Придвижи се и седна на леглото, слагайки дрехите си отстрани.

-Можеш да излезеш вече. - напомни той на Сокджин, който до момента се оглеждаше в голямото огледало до гардероба.

-Осем години сме съквартиранти и ти все още не си свикнал да се преобличаш пред мен. - изпуфтя Сокджин и тръгна към вратата на стаята.

-Имам си причини. - промърмори Юнги и след извъртяването на очи от страна на най-добрият му приятел, остана сам в спалнята.

Реши да не закъснява този път. Веднага започна да разсъблича старите си дрехи, захвърляйки ги на купчина до леглото.

Обу тесните кожени дънки, които бог знае как и къде Джин бе открил. Изправи се и взе пуловера в ръка, придвижвайки се до огледалото, което го изобрази в цял ръст мигновено.

Оправи косата си доколкото бе възможно и огледа останалата част от тялото си.

Не бе атлетичен, това си личеше.

Сложи лява ръка на корема си и продължи да я плъзга нагоре, докато не стигна до врата си, където я сви в юмрук.

Остана така известно време, докато не усети, че вече става прекалено дълго.

-Зомби апокалипсис се вихри навън, кой го ебе? - прошепна сам на себе си и облече сивият пуловер, скривайки ръцете си в джобовете.

𝒅𝒆𝒂𝒅? •𝒚.𝒔. 𝒇𝒕 𝒕.𝒌.•Where stories live. Discover now