Юнги бавно отвори очите си.
Премигна няколко пъти и успя да фокусира чисто белият таван. Слуха му също се, един вид, завърна, а многократното пиукане на машината, която отчиташе пулса му го накара да се осъзнае.
Спомените го връхлетяха и той се изправи рязко, за жалост системите, дърпайки го назад.
Огледа се и познатото лице на съседното легло го накара да се успокои, облягайки се назад.
-Добро утро. - тихият глас го накара да извърне глава, срещайки усмихнатото лице на Хосок.
-Добро утро. - отвърна Мин и на свой ред също се усмихна. - Как се чувстваш?
-Живи сме, и това ми стига. - отговори по-малкият.
В този момент една от сестрите, грижеща се за двете момчета нахлу в стаята.
-А, будни сте! - възкликна тя с усмивка. - Как се чувствате?
-И двамата сме добре. - увери я Юнги. - И също, случайно тук да се намират още пет момчета? Отговарят на Сокджин, Намджун... - веднага запита след това.
Жената се замисли за момент, поклащайки глава.
-Изпратихме три от спасителните хеликоптери, но само един се отби при нас. - обясни.
Двете момчета кимнаха и след кратка тишина, в която сестрата проверяваше системите, останаха сами.
-Сега какво? - попита Хосок, разчупвайки тишината.
-Сега ще се махнем от тук и ще намерим останалите на всяка цена. - решено съобщи по-големият.
-Ами ако са... Мъртви? - усмивката на Чонг изведнъж се стопи, плахо задавайки въпроса си.
-Мъртви? - с насмешка повтори чернокосият. - за бангтан думата смърт не важи!
-Бангтан? - усмихна се Хосок.
-Преживяхме зомби апокалипсис. Бронирани ще е нашата дума от тук нататък. - поясни Юнги и в този момент двамата знаеха.
Живота им едва сега започва.
♡
Баам!
Окей, криндж.
Та благодаря на всички, които гласуваха и коментираха, всичко това знаеше много за мен.
Добрата новина, която смятам да ви предоставя е, че е напълно възможно да пусна и втора част.
Несъмнено ако събера повече от хиляда гледания ще започна с обмислянето на втората част.
~~
Специални благодарности и на _havemyuwus_, че винаги е тук, буквално.. хд.
И за всички други, които няма да тагна, коментарите ви са причината с радост да ставам сутрин и да влизам в уаттпад!
I purple you, защото тази фраза няма да умре и се надявам да продължавам да ви радвам с ъпдейти.
<3!
YOU ARE READING
𝒅𝒆𝒂𝒅? •𝒚.𝒔. 𝒇𝒕 𝒕.𝒌.•
FanfictionВирусът бе разпространен преди седмица. Преди три дни целият свят бе заразен. А днес Джин и Юнги трябва да избягат от дома. Опциите им бяха две. Болезнена смърт или труден живот.