November 5. (Hétfő)
Édes Istenem, olyan boldog vagyok a halloween-i jelmezbál óta! Még aznap este Adrián megkérdezte, hogy leszek-e a barátnője én pedig örömmel mondtam igent. Másnap reggel pedig rögtön elújságoltam a nagy hírt Kaminak, Blankának és Jenninek. Ők is nagyon örülnek nekünk, ahogy Adrián családja, a nagyszüleim és Rozi néni is. Igen, anyáéknak nem mondtam el, mert úgy se érdekelné őket, vagy pedig nem figyelnének rám. Na mindegy.
Reggel elkezdtem készülődni, tehát felvettem egy farmert, egy szürke pólót és egy vastag pulcsit. A hajamat csak kifésültem, majd fogtam a táskámat és lerohantam a konyhába. Ettem egy lekváros kenyeret utána rohantam a buszmegállóhoz. Albi már ott volt. - Szia - köszöntem neki vidáman.
- Szia - köszönt kedvtelenül.
- Baj van?
- Nincs - rázta meg a fejét. Ekkor jött meg a busz. Felszálltunk rá és elindultam helyet keresni, mire valaki megfogta a kezem és lerántott az egyik ülésre. Már épp készültem rá, hogy lehordjam, de Adrián vigyorgott rám.
- Szia, Leila - köszönt, majd lágyan megcsókolt, amit viszonoztam.
- Szia - köszöntem mosolyogva, miután elváltak egymástól az ajkaink.
- Csinos vagy - karolta át a vállamat.
- Köszi - néztem rá mosolyogva.
- Mindjárt hányok - dünnyögte Albi a hátsó ülésről. Inkább elengedtem a fülem mellett a megjegyzését, aztán rájöttem, hogy ez nem nekünk szólt, mert elhányta magát. Gyorsan előszedtem egy zacskót és hátramaradtam neki, hogy abba engedje ki. - Hé, egy srác itt rókázik! - szólt valaki a sofőrnek, mire az félre állt és hátra jött Albihoz.
- Minden rendben?
- Nihncs - öklendezett. A sofőr előre ment és kinyitotta az ajtót, hogy jöjjön be egy kis levegő. - Talán haza kéne menned - fordultam hátra hozzá.
- Nehm khell. Beee - hajolt a zacskó fölé. - Igaza van Leilának. Otthon kipihened magad és akkor jobb lesz - tanácsolta Adrián. Albi vonakodva, de beleegyezett. A buszsofőr lesegítette a buszról, majd lassan elindult.
- Sajnálom Albit.
- Én is - puszilta meg a homlokom. Mikor a sulihoz értünk, kézen fogva indultunk be. Sokan kíváncsian pillantgattak felénk, de nem tulajdonítottam neki nagyobb figyelmet. Adrián elkísért a szekrényemhez és megvárta, hogy betegyem a kabátomat utána lementünk a büfébe. Ő egy sprite-ot és egy pizzás csigát vett, én pedig egy mizó kakaót és egy kakaóscsigát vettem. Miután kifizettem felmentünk a termekhez. Csengetésig kint beszélgettünk, majd becsengetés után mentünk a saját óránkra, ami nekem töri volt. Az óra azzal telt, hogy Juhász tanár úr megdicsért minket a vetélkedőn nyújtott teljesítményünkért, mert negyedikek lettünk. Töri után Kamival bent maradtunk a teremben és beszélgettünk.
- Oan cukik vagytok Adriánnal - mosolygott.
- Igen?
- Ühüm. Csak kár, hogy Levi... - nem tudta befejezni, mert megjelent az említett személy. - Mi van velem? - kérdezte, mire én is furcsán néztem a barátnőmre.
- Csak az, hogy... te nem láttad, hogy Leila milyen ügyes volt a szabadulószobában - nézett a fiúra.
- Igen?
- Jajám. Látnod kellett volna - bólogatott, mint azok az autós bólogatós kutyák. - Akkor, majd jövőre megnézem. De tudjátok már, hogy ki kit fog játszani a Rómeó és Júlia darabban? - támaszkodott meg a padomon.
- Ííííjjjj még nem - húzta el a száját Kami.
- Akkor, majd délután mindenki maradjon itt és akkor kisorsoljuk - ment a helyére. Kérdőn néztem Kamillára. - Nem is azt akartad mondani, hogy kár, amiért nem látott engem - suttogtam neki.
- Dede - mondta, majd ekkor belépett Bebesi. Az óra elején a feladatokat csináltuk, majd az utolsó öt percben kiosztotta a dolgozatokat. Félve néztem a lapra. Amint megláttam a jegyemet boldogan felvisítottam. Hibátlan ötös!
- Hé, Leila most megsüketültem! - fordult hátra Ati.
- Bocsi!!! - néztem rá, de továbbra is ott virultam. Alig vártam, hogy kicsöngessenek, mert utána kirohantam a teremből és Adriánt kerestem. Pár sráccal -beszélgetett, de ez engem nem izgatott, így bátran odafutottam hozzá. Egyszál pólóban.
- Ötös lett! Hibátlan ötös! - ugrottam rá, aki erre nem számított és felborultunk. - Micsoda lett ötös?
- A matekom!
- Úristen, gratulálok kicsim! - csókolt meg. Miután elhajoltam tőle, akkor vette észre, hogy pólóban voltam.
- Leila, megfogsz így fázni! - nézett rám szigorúan, majd levette a pulóverét és a hátamra terítette. Vörös fejjel bámultam rá. Igen, ezt még szoknom kell.
- Ari a csajod, Adrián - kacsintott a barátomra (de jó kimondani, hogy a barátom) a fekete hajú srác.
- Köszi. Ja, ő Leila. Leila ők itt Bálint, Jocó, Will és Imi - mutatta be a haverjait. Kérdőn néztem a Will nevezetű vörös hajú szeplős srácra.
- Te angol vagy?
- Nem, csak angolosítottam a Vilmost - felelte kedvesen. - Ó, értem - bólintottam. Még ott beszélgettem velük, majd csengetéskor mentem olaszra. A terembe belépve rögtön leültem Kami mellé.
- Kitől van a pulcsid? - kérdezte vigyorogva Kami. Értetlenül néztem rá, majd magamra és... még mindig rajtam volt Adrián pulcsija.
- Adriántól, de a kövi szünetben visszaadom neki.
- A tizenkettedikes Adriántól? - hajolt előre Levi.
- Igen.
- Almássy Adriántól?
- Igen! Mi van vele?
- Semmi, csak azt mesélik, hogy nagy nőcsábász a srác.
- Micsoda? - fordultam hátra, mert nem akartam hinni a fülemnek. Az lehetetlen, hogy ő a lányokat szédítse.
- Mondom. Csak nyisd ki a szemeidet, pici Leilus - mosolygott rám gúnyosan, majd hátradőlt a székén és tovább nyomkodta a telefonját. Na jó valami nem oké az Albi-Levi párossal az biztos. Mindketten meghibbantak az utóbbi egy hónapban. Mikor bejött Rossi tanár úr minden figyelmemet neki szenteltem. Csengetéskor mindenki átment a kémia terembe. Miután ott letettem a táskámat rögtön megkerestem Jennit és Blankát, hogy ők mit tudnak Adrián "nőügyeiről". Szerencsére az udvaron megtaláltam őket. - Lányok! - mentem hozzájuk.
- Szia, Leila! Mi a baj? - kérdezte aggódva Jenni.
- Adriánról van szó...
- Megbántott? Kiheréljük?! - kérdezték, mire sebesen megráztam a fejem. - Nem, nem bántott meg! Csak azt szeretném tudni, hogy tényleg nőcsábász? - kérdeztem félve, mire egymásra néztek, majd megint rám.
- Ezt meg honnan veszed? - érdeklődött Jenni.
- Az egyik osztálytársam mondta.
- Melyik? Megverem, ha szét akar szedni titeket - ropogtatta az ujjait Blanka.
- Nem kell megverni! Senkit se kell fizikailag bántani!!
- Ahj, már - sóhajtottak fel csalódottan.
- De válaszolnátok?
- Adrián nem nőcsábász. Előtted talán egy barátnője volt tizedikben, azóta nem. És mikor láttuk rajtatok, hogy kezd kialakulni közteretek a fizika...
- Kémia - javította ki Jenni.
- Akkor a kémia - forgatta meg a szemeit Blanka. - Akkor tökre boldogok lettünk, hogy talán a mindig búskomor Adrián, most végre boldog lehet egy kedves lánnyal - fejezte be, mire nem feleltem, csak megöleltem őket. - Köszönöm, hogy elmondtátok.
- Nincs mit, de ha valaki szét szed vagy megbánt téged, azt lemészároljuk - mondta komolyan Jenni.
- Jó, de erre nem lesz semmi szükség!
- Hát jó - vont vállat. Csengetéskor rohantam kémiára. Kémián Nagy tanárnő dolgozatot íratott velünk utána fizikán feleltünk az elektromosságból. Tesin futottunk és kidobóztunk végül földrajzon eluntuk az életünket. Mikor az utolsó óráról is kicsengettek senki sem ment haza, mert a szerepeket sorsoltuk ki.
- Először legyen a dajka szerepe - mondta Levi, majd belenyúlt Lilla sapkájába és kihúzott egy cetlit.
- A dajkát Kami fogja játszani - nézett az említett lányra. Így haladtunk sorban. Végül ezek lettek a szereposztások.
Dajka: Kami
Capuletné: Anna
Capulet: Laci
Tybalt: Albi
Páris gróf: Ati
Péter: Ágoston
Verona hercege, Escalus: Milán
Montaguené: Petra
Lőrinc barát: Ákos
Benvolio: Dani
Mercutio: Patrik
Róza: Timi
Baltazár: Patrik
Márcsak a két főszerep maradt. Levi ismét belenyúlt a sapkába, majd megszólalt. - Rómeót nem más játsza, mint... én?! - kerekedtek ki a szemei a döbbenettől.
- Hát ezt megszívtad, haver! De ki játsza az öngyilkos csajodat? - kíváncsiskodott Patrik. Levi ismét belenyúlt a sapiba, majd kihúzott egy újjabb cetlit. - Júliát játsza... - hajtotta szét a lapot, majd lassan felnézett... rám. - Leila játsza Júliát - mondta ki, mire döbbenten néztem Levire. Szuper, tehát Levi lesz Rómeó én pedig Júlia. Mondhatom, nagyszerű.-----------------------------------------------------------
Sziasztok, remélem tetszett ez a rész! Hát kiderült, hogy ki kit fog játszani a darabban. Vajon, hogy fog alakulni Rómeó Levi és Júlia Leila "szerelme" a darabban? És Albi, hogy fog reagálni Tybalt szerepére?
By: M.
BẠN ĐANG ĐỌC
A Szent Márk Gimi✔
Teen Fiction2018/2019 ~ 9.osztály: Kezdet Havasi Leila a szülei elvárásainak eleget téve a Szent Márk olasz tagozatos gimnáziumban fogja kezdeni a kilencediket. Eleinte nem szívesen jár be az iskolába, de egy napon minden megváltozik. A táncos lelkű lányra sok...