Augusztus 31. (Hétfő)
A nyár szinte elrepült. Levi majdnem egész nyáron Timi miatt depizett. Megsajnáltam őt és ezért mindig csináltunk valamilyen tesós programot. Voltunk moziban és eljártam vele a Demons próbáira. Július közepén pedig elköltöztünk egy másik házba. Igazából a nagyiék melletti szomszéd kiment külföldre dolgozni és gyorsan el kellett adnia, amit anya vett meg így közel vagyunk hozzájuk. És ha jól tudom, nem mi vagyunk az egyetlen új szomszédai a nagyiéknak, mert a másik oldalukra egy új család költözött.
- Leila, nem láttad a Ramonse-os pólómat? - jött be Levi a szobámba.
- Nézted a szennyesben?
- Nem - ment ki, majd hallottam, hogy anyát szólongatja, hogy miért tette a szennyesbe a kedvenc pólóját. Ezen csak elnevettem magam. Felálltam az ágyról és a tükörhöz mentem. Sajnos sikerült felszednem egy kis felesleget a nyáron. Gondoltam elmegyek futni egy kicsit. Átöltöztem futós ruhába és kimentem a meleg augusztus végi időbe. Bemelegítettem egy kicsit utána kocogni kezdett, csakhogy egy barnás színű macska mászott át ki a kerítésen.
- Kávé! - kiabált egy fiú. Értetlenül néztem rá, majd a macskára néztem, aki előttem állt meg. Leguggoltam hozzá és megsimogattam a fejét. Ettől dorombolni kezdett. - Kávé, hányszor mondjam, hogy ne szökj ki?! - jött ki idegesen a srác. - Nyugi, ennél messzebb nem ment - mosolyogtam fel rá. - Szerencsére - sóhajtotta miközben felemelte a cicát.
- Mostmár tudom, hogy ki és miért szokta naponta azt üvöltözni, hogy Kávé - nevettem el magam.
- Rossz szokása, hogy kiszökik. Félek, hogy itt eltévedne. Míg falun laktunk, addig oké, de itt kicsit necces lenne, ha eltűnne - magyarázta a srác.
- Jaj be sem mutatkoztam - kapott a fejéhez. - Andó Benjámin András, de csak Beni esetleg Bandi.
- Havasi Leila - mutatkoztam be én is.
- Havasi Leila? Valahonnan ismerős a neved - mondta tanakodva.
- Fogalmam sincs honnan. Talán a szüleimet ismered akár hallásról - néztem rá. - Kik a szüleid?
- Havasi Nándor és Ritter Liliána.
- Hú, na várjál. Arra emlékszem, hogy negyedikben egy csajjal csak a szülei miatt barátkoztak - csetintgetett.
- Velem ez volt.
- Akkor megvan! Osztálytársak voltunk alsóban! - vigyorodott el Beni.
- Jó sokat változtál! - néztem rá elismerően, mert Beni régen még kis dagi gyerek volt fogszabival, de mostmár sportos és fogszabályzója sincsen. - Hát igen, de te is változtál.
- Hogyhogy ide költöztetek?
- Sulit váltok. A helyi gimibe fogok járni.
- A Szent Márkba?
- Ja, a 11.B-be.
- Osztálytársak leszünk megint - mosolyodtam el. - Na jó! - nevette el magát. - De megyek futni, majd még beszélünk, szia! - indultam kocogni.
- Szia! - köszönt el, majd Kávéval a kezében bement a házba.««««««««««««««««««««««««««««««««««
Délután anya elment szülőire, addig én a szobámban beszélgettem facetime-on Kamival és Liával.
- Tényleg láttad ma az egyik új srácot?! - kérdezték egyszerre a lányok.
- Aham. Alsóban osztálytársak voltunk, csak elköltöztek. Nagyon rendes srác Beni.
- Istenem, de cuki neve van! - olvadozott Kami. - Akkor, majd nézd meg, hogy néz ki. Sokat változott az évek során. Még olyan tíz percet beszélgettünk, mert anyu hazaért. Elköszöntünk és én lementem. Anyu elmondta, hogy mi volt és ennyi. Ezután segítettem neki vacsorát csinálni, majd elmentem fürdeni, vacsoráztunk utána lefeküdtem aludni.-----------------------------------------------------------
Sziasztok, remélem tetszett ez a rész! És már az elején megismerhettük az egyik új fiút, Benit :)
By: M.
KAMU SEDANG MEMBACA
A Szent Márk Gimi✔
Fiksi Remaja2018/2019 ~ 9.osztály: Kezdet Havasi Leila a szülei elvárásainak eleget téve a Szent Márk olasz tagozatos gimnáziumban fogja kezdeni a kilencediket. Eleinte nem szívesen jár be az iskolába, de egy napon minden megváltozik. A táncos lelkű lányra sok...