December 7. (Péntek)
„ - Ezek meg... - kérdezte sokkoltan. "
- Megtudom magyarázni - néztem rá, mire elnevette magát. - Nincs ezen mit magyarázni - nevetett. - Szoktál Disney meséket nézni. Na és? Én is szoktam néha nosztalgiából meséket nézni - mosolygott rám, majd egy puszit nyomott a fejemre. - Mit szeretnél nézni? - kérdezte Albi.
- Nem tudom, válassz te - mosolyogtam rá. - Oké, akkor legyen a... Mulan.
- Direkt csinálod? - nevettem fel.
- Nem, az a kedvenc mesém.
- Persze persze - pusziltam meg az arcát. Albi beindította a mesét és együtt néztük azt.December 10. (Hétfő)
Reggel egy nagy ásítás kíséretében ébredtem fel. Kinéztem az ablakon és szállingózott a hó. Mosolyogva mentem a szekrényemhez és kivettem a legmelegebb ruháimat. Felöltöztem, a hajamat kifésültem, de a kötött pulcsimnak hála feltöltődött és mindenfelé szállni kezdett. Nagyszerű. Fogtam a táskámat és lementem enni. Gyorsan ettem egy nutellás kenyeret utána kimentem. Albi kint várt. Annyira jól állt neki a hó, hogy ahw.
- Szép jó reggelt, Kicsim - csókolt meg. Viszonoztam a csókot, majd kézen fogva indultunk el a suliba. Felmentünk a szekrényeinkhez és betettük a kabátunkat utána én lementem forrócsokit venni. Mikor megkaptam kifizettem és a finom forró italommal mentem vissza a terembe. Felültem Albi padjára és beszélgettünk egy kicsit. Csengetéskor Faragó jött be órát tartani. Egész órán verset elemeztünk, majd átmentünk törire.««««««««««««««««««««««««««««««««««
A nap végén Albival ketten mentünk haza. A kapuban elköszöntünk egymástól, majd bementem a jó meleg házba. A szobámban megírtam a leckémet utána olvastam. Este lementem vacsorázni, majd letusoltam végül lefeküdtem aludni.
December 11. (Kedd)
A mai napon annyi történt, hogy szinte minden órán feleltünk vagy a füzetbe írtunk. Roppant unalmasak voltak az órák. Állítólag Nógrádinak eltört a jobb keze, a bal lába és megrepedt két bordája és kisebb agyrázkódást kapott. Egy darabig még nem fog bejönni.
December 12. (Szerda)
Ma volt a karácsonyi húzás és én Timit húztam. A mai nap is esemény mentes volt. Az utolsó tanítási nap az jövőhét csütörtök.
December 13. (Csütörtök)
Unalmas nap volt a mai is. Mostaniban nem történik semmi izgalmas sem. Azt leszámítva, hogy annyi hó esett, hogy Ákos véletlenül szemen dobta Ágit, aki emiatt az orvosiba került. Sajnáltam őt.
December 14. (Péntek)
Végre péntek! Tehát, amint véget értek az unalmas órák mindenki mehetett haza vagy ahova akart. Én otthon ültem és Timi ajándékán gondolkodtam. Mit vegyek neki? Majd utána kérdezek a nővérénél, hogy mit szeret. Rögtön rá is írtam.
Leila:
Szia! Lehet egy kérdésem?Mónika:
Szia, persze nyugodtan :)Leila:
Mire vágyik a legjobban Timi?Mónika:
Egy új telefontokot emleget mindig. Valami Benipowásat hajtogat folyton. Miért?Leila:
Őt húztam és köszi :)Mónika:
Nincs mit :)Na ezzel is megvolnánk. Akkor kap egy Benipowás telefontokot.
-----------------------------------------------------------
Sziasztok, remélem tetszett ez a gyatra rész!
By: M.
CZYTASZ
A Szent Márk Gimi✔
Dla nastolatków2018/2019 ~ 9.osztály: Kezdet Havasi Leila a szülei elvárásainak eleget téve a Szent Márk olasz tagozatos gimnáziumban fogja kezdeni a kilencediket. Eleinte nem szívesen jár be az iskolába, de egy napon minden megváltozik. A táncos lelkű lányra sok...