«1 évvel és 4 hónappal később»
Július 14 (Hétfő)
Levi
Az osztályból mindenki sikeresen leérettségizett. Albi és Oli tesója (Iza) is összejöttek tavaly nyáron, Kami és Beni tanév elején jöttek össze, ráadásul Lia és Oli is kibékültek, sőt összejöttek. Mi Tamival megvagyunk és együtt készülünk egyetemre. Én tesi tanárnak készülök középiskolákba, ő pedig angol tanárnak általános iskolákba. Novemberben egy húgunk született, akit Fehér Martina Leilának neveztek el. Nagyon aranyos kislány és mindenki nagyon imádja őt. Ha elég nagy lesz, majd mesélek neki a nővéréről, hogy milyen volt régebben. Ahogy Leila akarta.
- Levi! Kijössz játszani! - kérdezte Szabina, anya bátyjának a kisebbik lánya. - Persze, megyek már - mosolyogtam rá, majd kimentünk a hátsó kertbe. - Nézzük a felhőket?
- Igeeen! - feküdt le a fűbe én meg nevetve követtem a példáját.
- Az egy pillangó alakú!
- Az meg egy sárkányra hasonlít - mutattam egy nagyobb felhőre.
- Te Levi?
- Igen?
- Leila ott van fent? - nézett az ég felé.
- Igen, ő fent van. Ő már otthon van, mert egy angyal - jutott eszembe, hogy anno mit mondott Timire az a kislány a mekiben. - Levi - nézett rám Szabina. - Igen?
- Az a felhő angyal alakú. Szerinted az Leila?
- Lehet - néztem azt a felhőt, ami tényleg hasonlított egy angyalra. Szabina vadul integetni kezdett az ég felé. Mosolyogva követtem a példáját és együtt integettünk Leilának és Timinek. Legalább újra együtt lehet az egyik barátnőjével.-------------------------VÉGE-------------------------
Sziasztok, ezzel véget ért Leila és az osztályának a története. Mégegyszer sajnálom, hogy ilyen szomorú vége lett, de nem minden storynak lehet happy and a vége (ahogy láthattátok már pár korábbi történetemben). Most itt bőgök és remegő kezekkel írom ezeket a sorokat. Sajnálom, hogy fölöslegesen hirdettem borító versenyt, de akkor még nem tudtam, hogyan lesz vége a történetnek. Köszönöm, hogy Leiláékkal tartottatok és olvastátok a nem hétköznapi történetét.
Millió puszi: BMonaaa16😭😘❤❤
KAMU SEDANG MEMBACA
A Szent Márk Gimi✔
Fiksi Remaja2018/2019 ~ 9.osztály: Kezdet Havasi Leila a szülei elvárásainak eleget téve a Szent Márk olasz tagozatos gimnáziumban fogja kezdeni a kilencediket. Eleinte nem szívesen jár be az iskolába, de egy napon minden megváltozik. A táncos lelkű lányra sok...