3. évad 13. rész

975 73 28
                                    

December 14. (Hétfő)

Az elmúlt két hónapban semmi izgalmas sem történt a Toldi gimiben. Albi osztálya jó fej volt velünk és mikor pénteken bejelentették, hogy végre visszamehetünk a Szent Márkba, mintha Albi ofője megkönnyebbülten sóhajtott volna fel. Persze ezen nem is csodálkozom azok után, hogy Dani, Ákos és Ági miket műveltek abban a suliban. Na mindegy. Ó, és Csaba hozzánk költözött még november végén. Hát nem repestem az örömtől.
Reggel boldogabban keltem fel. Végre visszamehetünk a sulinkba és ráadásul utolsó hét a téli szünet előtt. Kimásztam az ágyból és a szekrényemhez mentem kivenni a mai ruháimat. Gyorsan felöltöztem és rendbe tettem magam utána lementem reggelizni. Ettem két közepes gofrit utána kimentem a házból. Ádi a kapu előtt várt engem. Egy csókkal üdvözöltük egymást és kézen fogva mentünk a suliba. Kívülről szépen lefestették, tehát már nem sárgás és piszkos volt a suli fala, hanem szép tiszta hófehér. Elindultunk be az épületbe. Az aula nem változott semmit sem. Felmentünk az emeletre és én a szekrényembe tettem a kabátomat utána bementem a terembe. A kémia terem szépen meglett csinálva. Bent leültem a helyemre és vártam Kamiékat. - Itt van Leila?! - kérdezte idegesen Orsi. - Itt vagyok, mi a baj? - mentem oda a lányhoz.
- Ezt látnod kell! - nyújtotta felém a telefonját. Az instagram volt megnyitva rajta.
- Mit kell nézni? - kérdeztem értetlenül.
- A lányt!
- Mi? - néztem meg a megnyitott profilon lévő képeket. Egy fekete hajú lány szerepelt rajtuk.
- És?
- És? ÉS?! - kelt ki magából idegesen Orsi. - Orsi, nem értem mit kell ezeken néznem!
- Nem ismerős?!
- Nem!
- Nézd meg jobban! - kérte, mire sóhajtva tettem, amit kért. A lánynak barna szemei voltak egy kedves, barátságos mosollyal az arcán.
- Még mindig nem értem.
- Nem hasonlít... Timire?
- Talán egy kicsit, de te is tudod, hogy neki kékek voltak a szemei és szőke volt. Tudom, hogy hiányzik a legjobb barátnőd, de elkell fogadnunk, hogy... hogy már nincs köztünk.
- Lehet, hogy igazad van. Csak tudod, elkezdtem reménykedni, hogy talán mégsem halt meg.
- Jajj Orsi - öleltem meg a szomorú lányt. Sajgott miatta a szívem, mert ő a legjobb barátnőjét vesztette el, de Levit jobban sajnáltam, ugyanis ő a szerelmét. Elengedtem Orsit. Szomorú mosollyal nézett rám és leült a helyére. Csengetéskor mindenki a teremben ült és vártuk a tanárnőt, azonban helyette egy idegen tanár jött be. - Sziasztok gyerekek! Az én nevem Haraszti Ferenc és én vagyok az új kémia tanár - mutatkozott be nekünk.
- Hol van Nagy tanárnő? - kérdezte Laci.
- Őt kirúgták, még a baleset után egy pár nappal miután kivizsgálták a robbanás okát.
- Tudtam, hogy ő robbantott! Tuti, hogy terrorista volt! - csapott a padjára Dani, mire mi elröhögtük magunkat. - A kilencedikesektől meg kell kérdezni, hogy mondta-e Allah ah bar! - folytatta Ági.
- Ezzel nem jó tréfálni - mondta komolyan Anna.
- Ebben igaza van a barna hajú lánynak! Köszönöm, öhm...
- Anna - segítette ki a tanárt. Haraszti csak bólintott. Miután a fiúk ki poénkodták magukat bemutatkoztunk Harasztinak és ezzel el is telt az első óra. A nap további része unalmas volt így inkább nem írnám le. Tanítás után Ádival elmentünk moziba utána beültünk egy kis kávézóba meginni valamit, végül hazakísért engem. Egy csókkal köszöntünk el egymástól és bementem a házba. A kabátomat levettem és felakasztottam a fogasra, majd felmentem a szobámba filmet nézni.

December 15. (Kedd)

A mai nap említésre méltóan telt. Talán annyi volt, hogy Nógrádi keményen feleltetett minket. Vagyis engem keményebben, mint a többieket...

December 16. (Szerda)

Úristen, micsoda nap volt a mai! Inkább kezdem az elején.
Reggel normálisan készültem a suliba (ahol nem volt semmi, csak karácsonyi láz uralkodott). Délután egyedül kellett hazamenjek, mert Ádinak el kellett mennie valahova az anyukája kérésére. Szóval egyedül mentem haza a hóesésben. A fülemben halkan szólt a Shake Up Christmas. Otthon anya megkért, hogy vigyek ki neki egy zoknit a fürdőbe, mert ő nem vitt be magával. Bementem a szobájába (bocsánat a közös szobájába Csabával) és a fiókok közt kezdtem kutatni egy zokni után azonban mást találtam. Imádkoztam azért, nehogy valami 18+-os dolog legyen, de talán még az is jobb lett volna. Ugyanis egy pisztoly akadt a kezembe. Kikerekedett szemekkel néztem a fegyvert. Ilyen nincs! - Leila! Hozod már a zoknit? - hallottam anya hangját.
- Persze, mindjárt viszem! - válaszoltam neki és visszatettem volna, de találtam egy lapot is. Kivettem azt, de csak egy családi képet találtam, azonban be volt karikázva mindenki feje és volt pár megjegyzés hozzá. Anyához-> börtönbe juttatta Pistit. Levihez-> Timi barátja volt. És hozzám-> Timi egyik barátnője volt. Lépteket hallottam így gyorsan visszatettem mindent a fiókba és kikaptam egy random zoknit. Gyorsan bevittem anyának és beviharoztam a szobámba. Tudtam, hogy nem szabad bízni benne! De erre még én sem gondoltam, hogy ki akar csinálni minket! A mai nap folyamán nem léptem ki a szobámból, csak ha mosdóba mentem, de ha összefutottam Csabával akkor igyekeztem kerülni a tekintetét és a közelségét. Vajon mikor akar megölni minket? A karácsonyt megéljük még? Mit tenne ha rájönne, hogy tudom mire készül? Ezekkel a gondolatokkal a fejemben feküdtem az ágyamban. Időközben az is eszembe jutott, hogy esetleg álmomban akarna végezni velem, ezért kipattantam az ágyból és bezártam az ajtót. Félelmekkel tele aludtam el.

-----------------------------------------------------------

Sziasztok, remélem tetszett ez a rész! Vajon mit tervez Csaba? Vagy Leila túl paranoiás? Majd a későbbiekben kiderül, de kommentben várom a véleményeket😉❤

By: M.

A Szent Márk Gimi✔Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon