December 31. (Hétfő)
A téli szünet nagyon zsúfolt volt. Szalagavató próbák, karácsony, rokon látogatás, Adriánnal voltam együtt, Kamiékkal lógtam és persze ma az egész osztály együtt szilveszterezett. Ezúttal mindenki Ágostonnál gyűlt össze. Délelőtt a szobámban takarítottam utána délután kezdtem készülődni, mert nyolcra kellett odamennünk. Mikor elkészültem, akkor volt mégcsak fél nyolc. Vállat vonva indultam el. Max hamarabb odaérek. Egyedül indultam el a sötét utcán, majd valaki hirtelen megragadta a vállam. Ijedtemben felsikítottam és, ahogy hátrébb ugrottam beleestem egy kisebb árokba. Az illető lenézett rám, de nem tudtam kivenni az alakját. A kezét nyújtotta, hogy segít, de én hátrébb kúsztam. Ezen elnevette magát.
- Gyere már, Leila - nevetett Levi. Egy mély sóhaj kíséretében elfogadtam a segítségét. - Köszi, de miért ijesztettél meg?
- Bocsi, nem akartam - fejezte be a nevetést. Szemforgatva indultam el, mire utánam jött. - Milyen volt a szünet?
- Fárasztó. Ezerrel készülünk a szalagavatóra - sóhajtottam fáradtan.
- Biztos jó lesz. Am szép vagy.
- Köszi, te is jól nézel ki - viszonoztam a bókot. Az utat végig beszélgettük, majd olyan fél órával később végre megérkeztünk Ágostonékhoz.
- Sziasztok - köszöntünk Levivel egyszerre.
- Hali, hogyhogy együtt? - vigyorgott Dani.
- Csak összefutottunk az utcán oszt ennyi - felelte Levi. Dani vigyorogva bólogatott tovább, majd elment enni valamit. Rögtön elindultam megkeresni Kamit, de nem kellett sokáig keresnem, mert amint meglátott elindult felém és rám ugrott. A hirtelen lendülettől mindketten felborultunk és a földön fetrengve öleltük egymást.
- Juj de jó, hogy eljöttél Leila!
- Igen, de leszállnál rólam? - nyöszörögtem mire leszállt rólam és felsegített. Levettem a kabátomat utána elindultunk inni valamit.
- Sziasztok csajok - köszönt Laci.
- Hali, mizu? - érdeklődött Kami.
- Áh semmi. Veletek? Milyen volt a szünet?
- Egész jó.
- Nekem fárasztó - mosolyogtam rá.
- Az is jó.
- Na kinél engedélyezett a berúgás? - kacsintott ránk Ákos.
- Ha nem akarod, hogy megismétlődjön a szeptemberi "botrányom" akkor inkább ne - nevettem el magam kínomban visszagondolva az ominózus napra. Habár még mindig nem tudom mit mondtam akkor Levinek.
- Na, egy picike még senkinek se ártott.
- Akkor nem láttál engem - válaszoltam mosolyogva.
- Na, búcsúztasd egy kis vodka naranccsal 2018-at - nógatott Ákos.
- Nem! És ezt ne hozd fel többé. Kaphatok egy kis fantát? Vodka nélkül persze - tettem hozzá gyorsan. Laci töltött nekem, majd a kezembe nyomta a poharat. - Köszi - mentem el Kamival. Közben összefutottunk Albiékkal is.
- Sziasztok - köszöntünk.
- Háj - köszönt Albi.
- Van rajtam kösz - mondtuk egyszerre a legjobb barátnőmmel.
- Ez nem igaz!
- De.
- Inkább hagyjuk. Eddig milyen a buli?
- Egész jó - bólintottam.
- Oksa, további jó bulizást - mentek valahova.««««««««««««««««««««««««««««««««
Éjfél közeledtével mindenki egész jó hangulatban volt (főleg Dani, Ákos és a házigazda).
- Leilaaa! Bizti, hogy nem iszol egy kortyikát? - kérdezte Dani.
- Biztos! - feleltem sokadjára.
- De légysziii!
- Nem!
- Naaaaaa - nyafogott, mint egy kisgyerek. Kezdett az agyamra menni, ezért elmentem Ákoshoz, hogy adjon valamit. Vigyorogva nyomott a kezembe egy poharat én pedig némi töprengés után beleittam. Hát, remélem örülsz Dani, mert ismét megbolondultam miattad!Levi
- Haver, azt hiszem, hogy a történelem ismétli önmagát - húzta el a száját Albi.
- Miért? - kérdeztem, de hamar megtudtam, mert megláttam Leilát ugrálni a zenére. Jézus, már megint ivott?
- Hosszú este lesz - sóhajtottam visszagondolva az első ilyen kalandra. Szó nélkül odamentem a lányhoz, aki belevont engem is az ugrálásba.
- Leila, figyi, mennyit ittál? - kérdeztem ugrálva.
- Csak egy pohárral - nevetett boldogan.
- Jól van kisasszony, nyomás haza! - próbáltam lefogni, de annyit értem el, hogy csak a kezem rángatta.
- Nem vagyok már kicsi!
- Nem érdekel! Hazaviszlek! - indultam a kabátjáért. Levettem a fogasról, majd megindultam felé. Feladtam rá, de rögtön ledobta magáról.
- Melegem vaaaan!
- Kint pedig hideg!
- Nem érdekel, én így megyek ki! - ment az ajtóhoz, majd kiment rajta. Azonnal utána mentem, közben fejben legalább háromszor megöltem Danit. Leila az utcán rohangált körbe körbe, majd mikor elkezdtek petárdázni a lány riadtan futott hozzám. - Megakarnak támadni minket! Védj meg! - ölelt szorosan meg. Ezen akaratlanul is elmosolyodtam. - Nyugi, nem fognak bántani minket.
- Bizti?
- Igen. Na gyere - fogtam meg a kezét és elindultunk. Ekkor fellőttek egy tűzijátékot.
- Levi! Fellőtték a jelzőfényt, ott biztonságban leszünk! - mutatott a tűzijátékra és arra kezdett szaladni. Az utca végén megállt, majd mintha földbegyökerezett volna a lába. Értetlenül mentem felé. Benéztem az utcába, de csak egy párt láttam csókolózni az egyik kerítésnek dőlve.
- Mi az? - kérdeztem értetlenül. Leila szeméből egy kövér könnycsepp buggyant ki.
- Hé, mi a baj? - fordítottam magammal szembe.
- Ő egy szemét! - ölelt át szorosan.
- Kicsoda? - kérdeztem miközben a haját simogattam.
- Adrián! - tört ki belőle a sírás. Értetlenül néztem a párra, majd a lámpa fényében megláttam a
Adrián arcát. A testemben átjárt a düh. - Megverjem? - feszültek meg az izmaim. - Nem kell - engedett el, majd odament.
- Végeztem veled, Adrián! Remélem boldog vagy és sok boldogságot a kurváddal! Mi volt velem a bajod? Az, hogy én tényleg szerettelek?! - üvöltött a fiúval, aki szomorúan nézett Leilára.
- Kicsim én...
- Nem vagyok a kicsid! Hagyj békén és remélem ez a cafka tud táncolni, mert én nem fogok veled ezek után keringőzni! - vágta a fejéhez, majd sarkon fordult és engem maga után húzva ment el.
- Egy utolsó paraszt - szipogott Leila.
- Semmi baj. Minden rendben lesz - vigasztaltam.
- Levi, eltudsz kísérni a nagyszüleimhez? - nézett rám könnyezve. Gondolkodás nélkül beleegyeztem.
- Köszi - adott egy puszit az arcomra. Olyan negyed órával később megérkeztünk a nagyszülei házához. Leila becsengetett, majd pár perccel később egy ősz hajú bácsi nyitotta ki az ajtót.
- Szervusz aranyom! Mi járatban erre ilyen későn? - kérdezte a bácsika, majd rám nézett. - És ki ez a fiatalember?
- Majd bent mindent elmesélek - mondta a lány, majd bevezetett engem. Bent nagyon szép volt a nappali.
- Levi, nézz a papira! Na, gyerünk!
Az emlék hirtelen villant be. Megráztam a fejem, hogy elhesegessem. Leila leült a kanapéra én pedig esetlenül álldogáltam ott.
- Na ülj le te is fiacskám - mosolygott rám a bácsi. Leültem Leila mellé.
- Na, mesélj szépen bogaram. Bántott valaki? - kérdezte a nagyija.
- Megcsalt a barátom és röviden ennyi. Nem aludhatnék itt ma este? - kérdezte a szemét törölgetve.
- De persze. És kicsoda a kis barátod? - utalt rám a néni.
- Egy osztálytársam. Nagyi, papi ő Levi. Levi ők a nagyszüleim - mutatott be minket. A nagyszülei furcsán néztek rám, majd egymásra.
- Valami baj van? - kérdeztem rettenetesen halkan.
- Hogy hívják a szüleidet? - kérdezte a bácsika.
- Szabó Róbert és Szabóné Anita. Miért?
- Semmi, nem érdekes. Akkor nem hiszem, hogy te vagy az - legyintett a néni.
- Kicsoda nem én vagyok az?
- Ez egy hosszú történet.
- De nagyi, miről van szó?
- Anyád nem mondta el?
- Nem, de mit?
- Akkor mi sem mondhatunk semmit, amíg ő nem akarja. Sajnálom - mosolygott Leilára a nagyija. Értetlenül meredtem magam elé, majd felálltam. - Azt hiszem, most megyek. Boldog újévet! Viszlát - mentem ki az ajtón és elindultam haza. Vajon miről nem tud Leila? És miért olyan szörnyen ismerősek a nagyszülei?
- Levikém, figyelj anyura! Hol a baba? - takarta el a szemeit, majd hirtelen elvette a kezeit onnan. - Itt a baba! - mosolygott rám kedvesen, mire én nevetni kezdtem. Ezt sokszor ismételte meg. Én pedig mindig nevetve díjaztam ezt. Anya felemelt, majd elkezdett táncolni velem.
- Lesz egy kistesód - puszilta meg az arcomat. - De ez apunak meglepi - kacsintott rám mosolyogva.
Az emlék hatására elmosolyodtam. Hirtelen dudálásra lettem figyelmes, majd egy éles fékezés és az autó fényszóróját láttam magam előtt, majd egy hatalmas csattanás, én pedig a földre zuhantam.-----------------------------------------------------------
Sziasztok, remélem tetszett ez a rész! Leila ismét bebasz... akarom mondani berúgott. Adriánnal szakított, Levi látott némi emlékképet és elütötték őt. Vajon mi lesz ezután? Levi megússza a balesetet? Kiderül, hogy mi volt Leila anyjának a múltjában?
By: M.
YOU ARE READING
A Szent Márk Gimi✔
Teen Fiction2018/2019 ~ 9.osztály: Kezdet Havasi Leila a szülei elvárásainak eleget téve a Szent Márk olasz tagozatos gimnáziumban fogja kezdeni a kilencediket. Eleinte nem szívesen jár be az iskolába, de egy napon minden megváltozik. A táncos lelkű lányra sok...