November 7. (Csütörtök)
Reggel nagyon rosszul éreztem magam és fáztam is. Hat óra ötvenötkor a nagyi bejött megnézni, hogy mi van velem. - Leila ideje felkelni, mert el fogsz késni - húzta le rólam a takarót, de mégjobban vacogtam. - Nem értem jól magam - suttogtam erőtlenül. A nagyi a homlokomra tette a kezét, majd elhúzta a száját. Kiment és a lázmérővel tért vissza. Alig öt percen belül csipogni kezdett. 39,8°-ot mutatott. - Ma itthon maradsz és ha rosszabbul érzed magad, akkor irány az orvos! - jelentette ki a nagyi, mire bólintottam. Kiment én meg visszaaludtam.
November 29. (Péntek)
Az elmúlt három hétben nem sok időn volt írni, sőt nagyon semmiről se tudtam volna. Három hete elkaptam valami vírusos nyavalyát, így egy hétig nem mentem suliba, utána meg csak feleltünk, vagy dolgozatokat írtunk. Röviden ennyi történt az elmúlt időszakban. Ja és Dani meg Petra összejöttek.
Reggel nyújtózkodva ébredtem fel. Kinéztem az ablakon, de esett az eső. Nagyot sóhajtottam és kimásztam a jó meleg ágyikomból és a szekrényemhez mentem. Kivettem a mai ruháimat és öltözködni kezdtem.
Mikor kész voltam lementem reggelizni. Ettem egy szendvicset és kimentem. Albi nem volt a kapuban, mert Rómában van a levelező társánál és csak vasárnap jönnek vissza, így egyedül mentem suliba. Utálom a matek nulladikot! A suliba beérve azonnal a terembe mentem. Bent leültem a helyemre és a padra hajtottam a fejemet. Csengetéskor álmosan néztem fel, mert bejött Bebesi. A hosszú és unalmas matek után jött egy lyukas óra, mert Nagy nem volt. Én végig Albival chateltem.Albi❤:
Hogyhogy netezel? Csak nem rossz kislány lettél Nagynál?Lele😍:
Nincs Nagy és lyukasóra van😝Albi❤:
Nemááááár!!! Bezzeg ilyenkor tud hiányozni az a vén boszorka😡Lele😍:
Így jártál😂Albi❤:
Én is szeretlek, BabaLele😍:
Tudom😘😘 De mennem kell, mennem kell, mert szünet van és Kamival és Liával lemegyünk a büfébe. Szeretlek, szia!Albi❤:
Oké, én is szeretlek! Vigyázz magadra, szia, Baba😘❤Miután elköszöntem Albitól a lányokkal lementünk a büfébe. Vettünk egy egy péksütit és visszamentünk a terembe. Csengetésig beszélgettünk, utána bejött Rossi tanár úr. Olaszon dolgozatot írtunk, bioszon a füzetbe írtunk, föcin az államot vettük, tesin bordás falaztunk végül rajzon azt rajzoltunk, amit szerettünk volna. Én egy szerelmes párt rajzoltam. Óra végén Czanek összeszedte, de nem osztályozta le. A nap végén hazamentem leckét írni utána este készültem, mert a srácokkal elmentünk a Blackbe. Ma is Áginál gyűlt össze a banda. Tíz percet lehettünk náluk, mert utána elmentünk a karaoke klubba. A bejáratnál felmutattuk a diákigazolványainkat és bementünk. Rögtön elfoglaltunk két szabad boxot és a dallistát néztük. - Asszem megyek feliratkozni - állt fel Patrik és odament a "DJ"hez. Miután lejött egy fekete hajú srác Patrik ment fel.
Miután befejeződött a dal Patrik lejött a színpadról. - Ügyi voltál - mosolygott rá Fanni. - Kösz - mosolygott rá Patrik. Ekkor egy szőke srác ment fel egy Backstreet boys számmal. Egész jól szólt. A srác után Kamival és Liával mentünk fel énekelni.
A színpadon éneklés közben még ugráltunk és táncoltunk is. A szám végére sokan megtapsoltak minket (főleg a mi társaságunk). - Ügyesek voltatok - mosolygott Ákos. Még maradtunk olyan egy órát utána mindenki hazament. Levivel hazakísértük Timit utána mi is hazamentünk. Otthon letusoltam, megvacsoráztam majd lefeküdtem az ágyamba aludni.
-----------------------------------------------------------
Sziasztok, remélem tetszett ez a rövidebb rész!
By: M.
KAMU SEDANG MEMBACA
A Szent Márk Gimi✔
Fiksi Remaja2018/2019 ~ 9.osztály: Kezdet Havasi Leila a szülei elvárásainak eleget téve a Szent Márk olasz tagozatos gimnáziumban fogja kezdeni a kilencediket. Eleinte nem szívesen jár be az iskolába, de egy napon minden megváltozik. A táncos lelkű lányra sok...