Szeptember 18. (Szerda)
Levi
Reggel komoran ébredtem. Hiába kerestük Leilát 4,5 órán keresztül, nem találtuk meg. Ahj, vajon hol lehet? Kimásztam az ágyból és elkezdtem a suliba készülődni. Lent a nagyiék szomorúan bámultak maguk elé. - Jó reggelt - köszöntem lehangoltan.
- Semmi hír róla?
- Semmi - rázta meg a fejét a papi.
- Elmentem, majd jövök - néztem rájuk, majd reggeli nélkül elmentem otthonról. A suliba érve Kami és Kornélia azonnal hozzám jöttek.
- Nincs meg?
- Nincs - feleltem. Szomorúan néztek rám. - Mi lesz, hogyha nem jön vissza?
- Visszafog. Remélem - suttogtam az utolsó szót. Ekkor megcsörrent a telefonom. Megnéztem, hogy ki hív, de a döbbenettől kikerekedtek a szemeim. Azonnal felvettem.
- Levi, segíts! - zihált sírós hangon Leila.
- Leila, hol vagy?!
- Nem tudom, de sötét van! Nagyon félek! - sírta el magát. - Leila, ne sírj!
- De félek! Nenene - sírta, de hirtelen megszakadt a hívás.
- Hol van, Leila?! - kérdezte aggódva Kami. - Nem tudom. Azt mondta egy sötét helyen van - dörzsöltem meg idegesen az arcom. Muszáj megtalálnunk, mert ki tudja mi van most vele! Csengetéskor bejött Czanek órát tartani. Alig tudtam figyelni az órán, mert csak Leilán járt az eszem. Basszus, hol lehet?!
- Meg tudnád ismételni, Levi? - rázott vissza az elmélkedésemből a tanárnő.
- Mi? Ööö... Nem - vallottam be.
- Merre járnak a gondolataid, ha szabad tudnom? - tette a csípőjére a kezét. - Leila eltűnt és aggódunk érte! - válaszolt helyettem Timi.
- Micsoda?!
- Tegnap tűnt el és délután több, mint négy órán keresztül kerestük, de nem találtuk meg - feleltem.
- Mamma mia! Ez borzasztó! - fogta a fejét a tanárnő. A nap végére Leila eltűnése volt a téma a suliban.
- Levente! Tényleg nem tudjátok, hogy hol lehet?! - jött hozzám aggódva Leila két barátnője, Blanka és Jenni.
- Sajnos nem.
- Jaj, ha bármi baja esett neki, akkor nem állok jót magamért! - mondta elszántan Jenni. Erre nem tudtam mit mondani. Hiányzik Leila.-----------------------------------------------------------
Sziasztok, remélem tetszett ez a rövid rész!
By: M.
YOU ARE READING
A Szent Márk Gimi✔
Teen Fiction2018/2019 ~ 9.osztály: Kezdet Havasi Leila a szülei elvárásainak eleget téve a Szent Márk olasz tagozatos gimnáziumban fogja kezdeni a kilencediket. Eleinte nem szívesen jár be az iskolába, de egy napon minden megváltozik. A táncos lelkű lányra sok...