December 4. (Kedd)
A mai nap rémesen unalmas volt. Nyelvtanon Nógrádi bekeményített, mert az egész osztályt (még Gico-t is) feleltette. Megsajnáltam az olasz fiút, mert azt se tudta, hogy mi van. Aztán nyolcadik órán a mi termünkben voltunk és a holnapi rendkívül szülőiről beszélt. - Remélem tudjátok, hogy ennek következményei lehetnek! - nézett ránk szigorúan Faragó. Még soha nem láttuk őt ennyire dühösnek.
- De tanár úúúr! Nógrádi igazságtalan volt Leilával! Kettesre feleltette őt abból, amiből utána Ákos négyest kapott. Ugyanazokat mondták el!
- Ha normálisabban viszonyultatok volna hozzá és nem énekeltetek volna, akkor talán elnézte volna, de így nem tudok mit csinálni! Holnap fél ötre várok minden szülőt! Akiknek elváltak náluk mindkettőjüket! Nálatok - nézett Levire és rám. - A nagyszüleiteket várom! - mondta Faragó. - Tanár úr, akkor az én apámat is várja? - kérdezte remegő hangon Timi. - Igen!
- De abból balhé lesz, vagy mészárlás! - rémült meg a lány. - Igaz van! Veszélyes az apja - mondta Ákos.
- Tudom, de ez az igazgató úr kérése. Sajnálom Timi, nem tudok mit tenni ez esetben - nézett a szőke lányra. Miután mindent elmondott elengedett minket.
- Basszus! Nem merem megmondani anyának - kezdett könnyezni Timi.
- Elhiszem - felelte szomorúan Petra. Levi vigasztalóan megölelte a remegő lányt. - Nem lesz semmi baj! - suttogta neki Levi. Mi is mondtunk neki pár biztató szót és mindenki hazament. Albi hazakísért engem, majd ő is hazament. Otthon beakartam kapcsolni a netet, de nem volt.
- NAGYIII! NINCS WI-FI - mentem le hozzá a konyhába. - Tudom, én kapcsoltam ki. Ma és holnap biztos, hogy nem is lesz. A továbbiakban meg majd meglátjuk - nézett rám. Nem mondtam semmit csak visszamentem a szobámba és olvastam.December 5. (Szerda)
A mai nap a délutánról szólt. Mindenki tartott a szülőitől, de a legjobban Timi. - Annyira félek! Anya haragudott, de nem rám - mesélte nekünk. - Biztos nem lesz semmi baj! Minden oké lesz és senki sem lesz lebaszva. Csak Nógrádit fogják elhordani mindennek - nyugtatta Dani a lányt. A nap végén Levivel hazamentünk. Otthon a szobánkba mentünk. Én leültem leckét írni utána olvastam.
««««««««««««««««««««««««««««««««««
Este fél nyolckor értek haza a nagyiék. Eléggé zabosnak tűntek.
- Leila! Levi! - kiabáltak. Nagyot nyelve mentem a konyhába. - Igen? - kérdeztem bátortalanul. Ekkor ért le Levi. - A tanár úr elmondta az egész irodalom órán történteket.
- Nógrádi is jelen volt?! - akadtam ki.
- Igen. Tudom nincs jó kapcsolatod vele, de próbálj meg viselkedni az óráin.
- Mivan?! Én viselkedek! Egész órán csendben ülök, de úgy tűnik ha levegőt veszek, már az is baj! - fújtattam idegesen. - Leila tényleg csendben szokott lenni. Kivéve ha felel. A tanár van rászállva - kelt a védelmemre Levi.
- Tudom.
- És mi volt?
- Az egyik anyuka valamilyen nyelven mondott neki mindenfélét. Nem értettünk belőle egy árva szót sem.
- Lia anyukája - somolyogtunk össze Levivel. - Igen, meg Albi anyukája is szidta őt. Persze mi is beszéltünk vele. Levivel meg is van elégedve, de veled nincs megbékélve - nézett rám.
- Ki hitte volna? - forgattam meg a szemeimet. - Kaptunk valami büntetést? - kérdezte Levi.
- Az egész osztály kapott egy szaktanárit és miután távozott Faragó tanár úr tanácsolta, hogy húzzátok meg magatokat a tanév végéig.
- Aha.
- Nem volt balhé vagy mészárlás? - érdeklődött óvatosan Levi. Timi szüleire célzott. - Sajnos az is volt. Az egyik apuka elhordta a párját, hogy miatta lett ilyen Timi. Aztán már személyes sértéseket vágott szegény nőhöz. A vitájuknak Orsi apukája vetett véget. Végül Timi apja sértetten távozott. Habár nem sokon múlt, hogy ne legyen verekedés közte és a volt neje között.
- Szegény Timi.
- Ami a netet illeti...
- Újra netezhettek - mosolygott ránk halványan a papi.
- Köszi - mosolyogtam rájuk.
- Na, de nekem elég volt erre az időszakra ennyi izgalom! Nyomás fürdeni, addig csinálok valami vacsorát - mondta a nagyi, mire mi felmentünk. Először Levi tusolt le utána én. A vacsora rántotta volt. Vacsi után lefeküdtem aludni.
YOU ARE READING
A Szent Márk Gimi✔
Teen Fiction2018/2019 ~ 9.osztály: Kezdet Havasi Leila a szülei elvárásainak eleget téve a Szent Márk olasz tagozatos gimnáziumban fogja kezdeni a kilencediket. Eleinte nem szívesen jár be az iskolába, de egy napon minden megváltozik. A táncos lelkű lányra sok...