Jungkook:
Egy újabb remény. Evvel a gondolatokal indultam meg a suli felé. Megint sulit váltottunk, mert ide költöztünk. A régebbi sulimba nem volt valami jó, ezért anya kivet. És beiratot az itteni gimnáziumba. Itt szerencsére van tánc és zene szak. Amire mindenképpen jelentkezni szeretnék. De először találjak az igazgatóiba.Mert eltévedtem. Nem is én lennék, ha nem történt volna meg.
-Szia tudnál segíteni? -kérdeztem egy fekete hajú fiút.
Aki csak végig miért engem, majd megszólalt.
-Nem tűnsz ismerősnek. Talán te vagy az új diák? -kérdezte.
Erre bológattam egyet.
-Akkor jól gondoltam. -kelt fel- Taehyung vagyok. -mutatkozott be.
-Jungkook. -mondtam- Akkor segítesz megtalálni az osztályom?- nyújtottam felé a lapot.
Elvette a kezemből és gyorsan átolvasta. Utána pedig vissza adta nekem.
-Pont egy osztàlyba járunk. -mosolygot rám.
Én is adtam egy kínos mosolyt válaszként neki. Hiszen eddig nem bántak velem kedvesen. Ezért kicsit furcsa érzés volt számomra.
-Akkor induljunk. -fogot a kezemre.
Az ajtóhoz érve csak úgy benyitot. És erre mindenki tekintette ránk terelődött.
-Tanárnő meghoztam az új diákot. -fordult felé.
Jelzet Taehyungnak, hogy menjen a helyére.
-Mutatkoz be az osztálynak. -mondta egy kedves mosoly kiséretébe.
Izgultam nagyon. Hiszen ha elrontom akkor leégek.Végül rávettem magam.
-Jungkook vagyok, 17 éves.És nemrég költöztünk Szöulba. -mondtam.
-Rendben akkor foglal helyet Jimin mellett. -mutatot a kék hajú fiú felé.
Oda sétáltam és leültem mellé. Rá néztem, de láttam rajta, hogy nem tetszik neki. Éreztem ahogy megöl szemeivel.
-Ha nem kötekedsz nincs probléma. -szólalt meg.
-Rendben. -nyeltem nagyot.
Kicsit megijedtem tőle. Pont olyan volt, mint az előző sulimba Jackson. Aki folyton megalázot és megvert. Remélem ő nem lesz ilyen. Ez esetben probálok nem bajt okozni neki. Inkább elővettem egy füzetet és írni kezdtem az anyagot. Nem szeretnék már most lemaradni. Szerencsémre hamar vége lett. Itt a lehetőség, hogy ki menjek. De valaki megfogta a karomat. Hátra fordultam és Taehyung volt az.
-Màr most menekülsz? -kérdezte egy mosolyal.
Ő mindig mosolyog?
-Nem csak... -kerestem a kifogást.
-Csak? -kérdezet vissza- Ezek szerint nincs dolgod. Ezért velünk leszel. -mutat egy társaság felé.
Végig néztem rajtuk, majd megakadt a szemem Jiminen. Valamiért vonz engem már most. De valószínűleg nem meleg.És persze semmi esélyem nála.
-Én kihagynám.-közöltem vele.
Menni akartam, de még mindig nem engedte.
-Nem. Most szépen velem jössz. -és oda húzott.
Megálltam előttük. A padlót kezdtem bámulni kínomban.
-Gyere ide. -paskolta meg maga mellett a helyet.
Lassan, de oda ültem. Ő pedig elkezdett beszélgetni a többiekel. Én meg csak ültem és hallgattam.
-Miért váltotál sulit? -kérdezte egy menta hajú.
Az agyam egyből dolgozni kezdet.Valamit kikel találnom gyorsan. Mert az igazat nem mondhatom el nekik.
-Suga, ha nem akarja akkor ne fagasd. -szólt neki Tae.
Szóval Suga. Nem valami szimpatikus nekem.
-Jah tényleg nem mutatkoztunk be. -szólalt meg egyikőjük.
-Jin vagyok.-mondta- Ő pedig Namjon. -mutat a lilla hajúra- és végül J-hope. A többieket meg ismered. -fejezte be.
Nem akartam velük beszélgetni. Valahogy elkel mennem innen.
-Örültem srácok, de mennem kell. -vettem fel a táskámat.
Gyors elköszöntem és indultam. Nyugodtan éreztem magam, mikor már a folyosón voltam. Nem baj, hogy barátkozni akarnak velem. Csak van egy rossz érzésem. És nem szeretnék kockáztatni. Amúgy is megkel keresnem a zene szakot. Amit szerencsére hamar megtaláltam. Ott pedig feliratkoztam. Utána pedig a terembe maradtam egy picit körülnézni. Megláttam egy gitárt. Egyből oda mentem és ki probáltam.
Elkezdtem énekelni a Lost Stars című számom. Amit én írtam régebben. Vagyis három hónapja.
-Szép hangod van. -mondja valaki.
Mire én megugrok. Az ajtó felé fordulok és egy magas, barna hajú fiúval találom szembe magam. Aki hirtelen megindult felém.Erre a tettére megremegtem. Hogy lehetek ennyire félénk? Ezen változtatni kéne, ha megszeretném magam védeni. És nem szeretnék célpont lenni màsnak.
-Mark vagyok. És téged, hogy hívnak? -kérdezte.
Habozva, de válaszoltam neki.
-Szóval Jungkook. Szép név egy helyes fiúhoz, aki mellesleg szépen énekel. -bókolt nekem.
Kis pír szökött arcomra. Nem azért mert tetszik, hanem azért mert nem szoktam bókolni vagy dicsérni engem.
-Köszi de nem éneklek jól. -mondtam.
-Miért vagy ennyire negatív. Igen is jól énekelsz. -karolt àt.
Meg akartam szólalni, de hangokat hallotam. És megnéztem ki az. Egy mérges Jiminel és bandája volt.
-Mark beszélhetnénk? -kérdezte nem kedvesen tőle.
Elengedet majd a térdeimre paskolt.
-Majd még találkozunk. -kacsintot majd elment.
Felém fordult és közelebb hajolt.
-Ha jót akarsz akkor nem követsz. Bàrmi is lesz vagy hallasz. Különben a csicskám leszel. -közölte velem.
Gyorsan elmondtam egy "igent" neki. Utána meg elmentek. És egyedül maradtam. Sóhajtva indultam meg kifelé. Hiszen még beszélnem kell az igazgatóval egy papíról, amit nem kaptam meg. Miközben haladtam hangokat hallottam. És nem volt túl jó. Valakit éppen vertek vagy nem tudom. De Jimin azt mondta, hogy ne menjek oda. Viszont sajnos arra van az igazgatói. Pont az melletti épületben. És csak ott van ajtó. Sajnos csak arra tudok menni.Halkan megindultam nehogy észre vegyenek. Akkor nagyot szívnék.
-Hol van a péznem? -ordította Jimin idegesen.
Erre kicsit megálltam. Hiszen érdekel, hogy miről van szó. Amíg nem bukok le addig jó.
-Nem tudom. -válaszolta Mark.
Idegeseb lett és erőből hason rúgta. Mark meg csak a földre esett. Fájdalmasan felsziszent mikor a hajnánál fogva felhúzta. Elővet egy fegyvert és a fejéhez tartotta.
-Mond meg, most!- parancsolt rá.
Tovább kell mennem. Nem maradhatok itt. Mert így is sokáig maradtam. Ezért tovább mentem, de meghalotam a lövést. Utána pedig lépteket mögöttem.
-Nem meg mondtam, hogy ne köves. -tette a fegyvert fejemhez.
Félni kezdtem. Tudtam, hogy hülyeséget csináltam. Ennyire nem kellett volna az a hülye papír.
-Viszont most a szolgám leszel. Teljesíted minden parancsom,cserébe életbe hagylak.-simult hátamhoz.
Erre pedig mellegség töltött el engem. Nem lehet, hogy belé szeresek. Csak felejtsd el ezt.
-Érzem, hogy jól fogunk szórakozni. -súgta fülembe.Meghoztam az első rész.
Jó olvasást🙂
أنت تقرأ
Kiszolgáltatva
أدب الهواةJungkook rosszkor volt rossz helyen és, ezért olyat lát amit nem kellett volna. És ez miatt kiszolgátatva lesz Jiminek, aki nem akarja, hogy beszéljen erről. Mert akkor bajban lenne. Ezért a kéréseit teljesíteni kell, bármi is az. ~16+ ~trágár sza...