Jungkook:
Mikor vége lett az órának akkor egyből a kezemnél fogva húzott a fiú mosdóba. Ott pedig az egyik fülkébe lökött. Utána pedig bezárta, hogy nehogy zavarjanak minket. Bár én nem örültem neki, de nem érdekelte túlságosan.
-Most elmondok valamit. -hajolt közel- Soha többé nem találkozhatsz vele vagy beszélhetsz.-mondta mély hangon.
Amitől igen megijedtem. Nagyon félelmetes tud lenni. Főleg, hogy tudom mire képes. Elég volt az első nap látnom amit láttam.
-Megértetted?- fordította az arcomat felé.
Ezzel egyenesen a szemeibe néztem. Ami mindig elbűvöl engem. Mindig van amit nem értek benne.
-Igen meg. -válaszoltam kicsit remegve.
Egy ördögi mosoly lett az arcán, mire nyeltem egyet. Van egy érzésem, hogy nem jelent jót.
-Akkor most szépen vetkőz nekem. -mondta.
Erre felé kaptam a fejem. Látszot rajta , hogy nem viccelt.Feltűnően végig miért engem.Aztán hirtelen el leültetet a wc tettejére. Öv csatomhoz nyúlt és kicsatolta.Nem igazán akartam neki engedni, ezért a kezeimet lefogta.
-Ha ellenkezel rosszabb lesz. Így is sokáig türelmes voltam veled.- félig lehúzta a farmerom.
Majd beharapta ajkait és a fülemhez hajolt:
-Ha jó ribanc leszel akkor jutalmat kapsz. Viszont ha nem akkor tudod mit. -súgta.
Itt végleg összetörtem.Beleszerettem, de neki csak egy bábu vagyok. Akit ide-oda mozgathat vagy használhat. Miért nem egy rendes fiúba szerettem bele? Sokkal könnyebb lenne.
-Kérlek hagyd abba. -sírtam már.
Remélem meghatja és megsajnál, de nem ez lett. Helyette kaptam egy pofontot.
-Egyszer te kéreted magad.-nyúlt a polómhoz amit sikeresen levet- Már nem érdekel mit akarsz. Ahogy eddig sem. Csak nekem legyen jó. -törölte le a könnyeim.
Utána csókba hívot amit nem viszonoztam.Ezért erőszakosab lett. Megharapta a számat mire fájdalmasan felsziszentem. Így a nyelvét átdugta a számba. Még egy darabig csókolt amit kénytelen voltam engedni. Könnyebülten sóhajtottam fel mikor elvált tőlem.
-Csak most kezdtem. -szólal meg.
Boxeremhez nyúlt és egy pillanat alatt lehúzta. Közben pedig megfordított engem. Így konkrétan a wc tettején voltam neki háttal. Ugyan nem láttam, de itt is jól megnézet.
-Gyönyörű vagy. Olyan jó lesz benned lenni és addig baszni amíg elnem ájulsz. -fogta le kezeimet erősebben.
Közben a másik kezével levette a nadrágját, ami a földön landolt.Utána gondolom levette a boxerját is.
-Mivel rossz voltál ezért nem tágítalak.-érzem férfiasságát a bejáratomnál.
Alig várt vele egyből belém hatolt. Erre egy fájdalmas üvöltés hagyta el a számat. Amit utána egyből befogot.
-Ha bármi hangot kiadsz vagy segítséget kérsz akkor még rosszabb lesz. -figyelmeztetett.
Szóval akkor semmi esélyem nincs ellene. Itt leszek megerőszakolva a suli mosdójába.És pont ő akibe szerelmes vagyok, de neki számítok. És ez nagyon fáj.
-Ne csináld kérlek. -szinte már suttogtam.
Könnyeim nem akartak megállni. Mérhetetlen szégyent éreztem. Előző suliba is piszkáltak, de sossem erőszakoltak meg.Max hozzám vágtak, hogy egy buzi vagy meg ilyesmi. De ehhez képest még az is jobb.
-Hiába könyörögsz nekem. -kezdet el mozogni.
Egyből vadul kezdte, nem gondolva rám. Bár miért is tette volna.
-Ez fáj kérlek hagyd abba. -mondtam erőtlenül, de probáltam hangosan.
De nem foglalkozva vele csinálta tovább. Minden lökésénél egyre gyorsabb volt. Egyáltalán nem élveztem, de mikor eltalálta pontot nem bírtam a hangom visszatartani. Akaratlanul egy hangos nyögést hallattam. Itt mintha elvesztettem volna az irányítást testem felett. Nem bírtam, hogy ne nyögjek neki.
-Hallani akarom a hangod. -mozgása még gyorsabb lett.
Úgy nyögtem mint egy ribanc. Sehogy sem tudtam magam visszafogni. Hiába probálkoztam. Lassan éreztem, hogy elmegyek. Ahogy remélem ő is. Mert akkor előbb elmegy és talán bekén hagy.
-Mond ki! -utasítot ellent nem tűrő hangon.
Sejtettem mit akar hallani, de nem mondom.
-Hát legyen te akartad. -állt meg.
Pont az előtt mielőtt elélvezhetem volna. Nagyon kényelmetlen volt nekem meg szabadulni akartam, ezért egyből kimondtam:
-Csak a tied vagy.Létszi engedj elmenni. -könyörögtem.
Tudtam, hogy megadtam neki amit akart. De nem volt más választásom jelenleg. Csak azt akartam, hogy vége legyen.
-Ügyes vagy. -kezdet újra mozogni.
Ismét gyors tempóba kezdet bennem ki-be mozogni. Alig kellet pár perc a nevét nyögve mentem el. Ő pedig belém.
-Remélem mostmár érted. -öltözöt fel.
Én pedig csak lihegtem és felsem fogtam mi történt. Vagyis felfogtam csak... most éreztem igazán mikor tényleg megaláznak téged.
-Öltöz fel aztán gyere. És ne szólj senkinek, mert komoly következményei lesznek.-hagyott ott a fülkében.
Mikor már tényleg elment akkor lassan felkeltem. Csak nem volt egyszerű. Nagyon fájt a fenekem.Alig bírtam menni, de valahogy felöltöztem. És a csaphoz mentem. Belenéztem a tükörbe. A szemeim kisírtak és pirosak.Számon pedig látszik, hogy megkínozta úgymond. Mivel nem szabad feltünőnek lennem megmostam az arcomat.A számmal pedig nem kezdtem semmit,csak nem veszik észre,ha igen kitalálok valamit.Mégegyszer belenéztem a tükörbe.Valamennyire jobb néztem ki, de szerencsére nem látszódott annyira, hogy sírtam.Leglalább ez segítet.Fájdalmat leszarva mentem a terembe. Ahol szerencsére nem volt Jimin. Gondolom kint eszik a barátaival. Legalább kis nyugtom lesz.
-Szia Jungkook. -ért valaki a vállamhoz hirtelen.
Összerezentem és hátra fordultam. Csak Jackson volt. Szemeivel az arcomat vizsgálta.
-Minden rendben? -kérdezte aggódóan- Nagyon sápat vagy. -tette a kezét a homlokomra.
Automatikusan nyúltam oda és vettem el.
-Rendben vagyok. -mosolyogtam rá.
Hátha elhiszi és nem akar tovább kérdezősködni.
-Nem hiszem el, de nem kérdezősködök tovább. -mondta, mire megnyugodtam- Viszont ma van kedved találkozni? -kérdezte.
Meglepődtem, de nem mehetek bele. Rendes fiú, biztos jó barátok lehetnék. De Jimin miatt nem lehet. Vagy ha mégis. Hátha sikerülni hazudnom neki. Eljátszom, hogy hallgatok rá és akkor nem fog gyanakodni.Hiába vagyok szerelmes belé, nem tudom ezt csinálni. Elkel felejtenem, keresni mást helyette. Aki tisztel és szeret engem.
-Benne vagyok. -válaszoltam végül.
Akkor kezdődik is tervem. Remélem sikerrel járok. Mert ha nem nagyon szívni fogok.Jimin:
Olyan jó volt. Nem tudtam magam tovább tűrtőztetni. Egyszerűen csábítot már engem. Nem bántam meg.Sőt élveztem is, hogy benne lehetem.
Miután végeztem ott hagytam, hogy szedje rendbe magát. És kimentem a többiekhez enni. Igen éhes lettem ettől. Közben pedig Tae megtudta, hogy mit csináltam. Mivel egyszer bent volt csak nem hallottam.Nagyon halk tud lenni sokszor.
-Te most komolyan meg tetted!? -kérdezte mérgesen Jin.
Mire értetlen fejet vàgtam. Eddig nem csinálták ezt. De most hála Taehyungnak tudják. Pedig magamba akartam tartani ezt.
-Igen, mi a probléma? -kérdeztem kicsit flegmán.
Nem szeretem ha engem oktatnak. Én vagyok a vezér. Hallgatni kell rám.
-Mert elméletileg szerelmes vagy belé. -szólalt meg Hope.
Kicsit sem kedvesen nézve rám pillantot.Igen lehet, hogy szerelmes vagyok belé, de ezt magam sem tudom biztosan. Eddig sossem voltam szerelmes. Addig viszont nem változtathatok a szabályon meg semmin.Evvel tudom tőle biztonságban tartani. Nem adhatom neki. Sossem veszi el tőlem.Sziasztok itt lenne az újabb rész, hibákért bocsánát.
Jó olvasást🙂
YOU ARE READING
Kiszolgáltatva
FanfictionJungkook rosszkor volt rossz helyen és, ezért olyat lát amit nem kellett volna. És ez miatt kiszolgátatva lesz Jiminek, aki nem akarja, hogy beszéljen erről. Mert akkor bajban lenne. Ezért a kéréseit teljesíteni kell, bármi is az. ~16+ ~trágár sza...