8.rész

3.2K 159 3
                                    

Jungkook:

Másnap fejfájásal keltem és a vakító fényre, ami az ablakon szűrődöt be. Az órára néztem amin csak reggel hét volt. Kerestem Jimint, de sehol nem találtam. Akkor előbb elment,lesz egy kis nyugtom nélküle. Vissza feküdtem majd behunytam a szemeim. Probáltam aludni megint, és elűzni a gondolatokat a fejemből. Ami mindig nem hagy nyugodni tegnap óta.
Egy rossz ribanc vagyok akit bármikor lefektetnek. És még élvezi is valahol. De közben szeretem is, meg utálom. Közben pedig más is tetszik nekem. Ennél jobb nem lehetne velem. Folyton balszerencsém van mindenhol. Talán az élet nem akarja, hogy szerencsés legyek. Sosse legyek boldog,  vagy ha igen akkor rontja el valaki. Én pedig csak azt akarom, hogy szeresenek engem. Olyan nagy kérés lenne ezek szerint.
-Fiam ideje készülni. -nyitott be anya.
Mire ijedten húztam magamra nyakig a takarót, nehogy lássa a szívás foltokat.
-Azért ennyire ijesztő nem vagyok. -nevetett fel.
Én is mosolyogtam rajta majd közöltem, hogy készülödök.Mikor egyből mentem volna a fürdőbe, ha nem fájna annyira a fenekem.Ezért vissza estem majd inkább úgy maradtam kicsit. Lassan felkeltem és sétáltam a fürdőbe. Ahol lezuhanyoztam majd alapózóval eltűntetem a feltünő szívásokat.Többit a szúnyogokra fogom, ha persze elhiszik.
Gyorsan rendbe tettem még az arcomat, hogy ne nézek úgy ki mint egy zombi. Aztán mentem reggelizni, utána pedig a suliba. Már alig várom.

-Suliba-
Osztályba érve mindenkit leszarva ültem a helyemre.És elfeküdtem az asztalra. Senkivel sem akartam beszélni, csak egyedül lenni. De persze, hogy nem jött össze. Ugyanis Tae szólt nekem:
-Jungkook. -mondta a szokotnál komolyabb hangon.
Mire felkaptam a fejem. Nem szokott csak így ilyen lenni. Általában pörög és olyan mint egy kisgyerek.
-Mond. -válaszoltam nehezen.
Ugyanis a sírásal küszködtem megint. Utálom, hogy mindig gyenge vagyok.
-Minden rendben? Az elmúlt napokban nagyon szarul néztél ki. -éreztem, hogy tényleg aggódik értem.
Ami jól érzésel töltött el engem. Mégis van akinek számítok? Hogy érdemeltem ki ezt? Ez számomra rejtély marad.
-Igen minden. Csak nem tudok aludni. -egy újabb hazugsággal több.
Pedig nem érdemelné meg megint. De nincs más választásom.
-Akkor miért könnyezel?- kérdezte és nyújtott felém egy zsepit.
Elvettem majd küldtem felé egy őszinte mosolyt. Magam sem tudom miért.
-Nyugodtan elmondhatod,tudom mit csinál Jimin. Mindenki tudja. -ölelt meg engem.
Ha mindenki tudja akkor miért nem állítsák le? Simán megtudnák vele beszélni, vagy nem?
-Azért nem beszélünk vele, mert mi sem tudjuk lebeszélni. Elméletileg szerelmes beléd, de.. -elgondolkodott.
Én pedig leragadtam annál, hogy elméletileg szerelmes belém. Ez lehetetlen biztos, hogy nem.
-Van egy ember aki ártani akar neki.Mert belefolyt akkor egy olyan ügybe amibe nem kellett volna neki. -folytatta de láttam, hogy nem igazán meri mondani- És avval, hogy elrabol téged.Vissza tudja adni a fájdalmat amit akkor tett a szerelmével. -fordult az ajtó felé ellenőrizés képen- Ezért vált szigorúbbá veled. Így nem tud elrabolni és folyton melleted lehetHa kell megtud védeni.-nézet a szemembe.
Valószínűleg nekem bizonytalanságot tükrözött. Nem hiszem el mindig, hogy miattam csinálja.Max, hogy magát mentse.
-Nem hiszem el. -szólaltam meg halkan- Miatta kell hazudnom nektek. És mindenki másnak. Folyton erőszakos velem, fáj mindenem másnap. Biztos nem szeret engem. Csak egy egyszerű szex bábu vagyok neki.Persze megértem, hogy ezek után miért csinálja.De akkor is lehetne normálisan. Ez nem szeretet, ez csak élvezet számára. -mondtam ki gondolataim- Én szeretem őt, de ez nekem fáj nagyon.- tettem hozzá.
Így is gondoltam,de ez volt a legcélszerűbb válasz.Hiába harcoltam magamba más miatt. Azt még nem kell tudnia. Majd később beavatom.
-Jungkook.. -sóhajtot, majd lefagyott.
Félelmet fedeztem fel rajta. Először furcsán néztem rá. De mikor hátra mutatot akkor kezdtem érteni.
-Nem zavarok? -kérdezte.
Hátra furdoltam. Megint semmit mondó volt a tekintette, de láttam.Az idegeség csak úgy áramlott belőle. Valószínűleg Tae olyat mondott amit nem kellett volna.
-Jimin én.. -kezdte Tae, de félbeszakította:
-Gyertek ki. Ma lógunk  egyet és beszélgetünk. -mondta ellent nem türő hangon.
Ellenkenzi nagyon nem mentünk neki, ezért mint a jó nevelt kisfiúk követük a cuccainkal együtt.

Meghoztam a következő részt, remélem tetszeni fog
Jó olvasást 🙂

KiszolgáltatvaWhere stories live. Discover now