30.rész

993 67 1
                                    

Régen volt rész, de most sikerült írnom. Remélem tetszeni fog nektek😊
Jó olvasást hozzá🙂

Jungkook:

Yoongival közel kerültünk egymáshoz, szinte mindig vele voltam. Volt mikor apró tettei miatt zavarba jöttem. Régen éreztem így valaki iránt, újra boldogságot hozott életembe.
-Jungkook sétálni akarok. -nézet rám édesen Yoongi.
Mosolyogva bólintottam, majd kelünk fel. Kabátot véve indultunk el parkhoz. Útközben kezemet is megfogta, szívem hevesen vert erre.
-Remélem nem baj.-mosolyogva figyelt engem.
Fejemet ráztam és közelebb húztam. Kicsit pirultan bújt hozzám, ilyenkor annyira szeretem.

Mikor oda értünk egyik padra ültünk, ahol percekig csendben maradtunk.
-Yoongi azt hiszem beléd szeretem.-szólaltam meg.
Félve pillanattotam felé, de reakciójára nem számítottam. Konkrétan időm sem volt, úgy adott nekem csókot. Egyből viszonoztam, olyan jó volt. De ismerős, biztos találkoztam vele.
-Én is szeretlek Jungkook. -vált el ajkaimtól.
Utána egymás kezét fogva beszélgetünk, nevetünk.

Mikor pár fiúval találkoztunk. Egyik magas, fekete hajú volt, kigyúrt alakja. Társa hasonló, de alacsony, haja pedig barna. Nem volt erősebb nálam, viszont harcba sem keverednék vele. Végül a harmadik, ő más. Olyan ártatlanak tűnik, ki tudja milyen veszélyes valójában.
-Régen találkoztunk Yoongi, hiányoztunk?-kérdezte egyik tőle.
Értetlenül pillanatottam rá, ő csak idegesen figyelte fiút.
-Nincs kedvem bunyózni fiúk. -válaszolt ridegen.
Ami furcsa volt tőle, eddig az aranyos oldalát láttam. De jó tudni róla ezt...
-Jungkook te se maradj csendben.-szólt neked alacsonyabb fiú.
Honnan ismer? Eddig sosem találkoztam vele, nekem valami gyanús...
-Őt hagyjàtok ki! Inkább engem...-vette kezébe fegyvert Yoongi.
Félve bújtam mögé, hozzájuk képes gyenge vagyok.
-Vicces vagy Yoongi, nekünk Jungkook kell. -jelenti ki barna hajú.
Így feléjük tartotta fegyvert, engem pedig valaki magához rántott. Arcomba adott egy hatalamas ütést, amitől földre kerültem. Fejem pedig találkozik betonnal. Szédülni kezdtem, hallottam ahogy Yoongi nekik támadt. Utána teljes sötétség...

KiszolgáltatvaWhere stories live. Discover now