32.rész

965 60 0
                                    

Remélem izgalmas lett😅
Jó olvasást🙂

Jungkook:

-Nem Yoongi! Elegem van, hazudtál, átvertél engem! Megölted Jimint, akit nagyon szeretem. És képes voltam beléd szeretni!- kiabáltam sírva.
Tényleg szeretem Yoongit, de nekem nem nehéz most. Most derült ki róla minden,gyilkos,képes lenne bántani engem is.
-Jungkook, kicsim kérlek. Adj esélyt, helyre hozom ezt. Sajnálom ami történt, Jimint főleg. -fogta meg kezem sírva.
Kezem el rántva keltem fel, szédültem de nem volt vészes. Ruháim kerestem, mikor megvoltak felöltöztem. Táskát hátamra véve indultam ki szobából. Persze Yoongi követ és falhoz tolt, kezeit mellém támasztotta, fejével arcomhoz hajolt. Szinte súrúlta a ajkai az enyémet.
-Szeretlek, teljes szívemből. Amit a múltba tettem megbántam. Ha kell bizonyítok neked Jungkook... -érintett össze végül, majd lassan mozgata szájàt.
Próbáltam eltolni, viszont kezeim fogta erősen ott tartva. Gyengültem, hiába ellenkezek neki, viszonoztam csókot. Hajába túrtam, közelebb húzva magamhoz. Túl jól, egyszerűen kell, érezni akarom.
-Tudtam, hogy szeretsz. Tagadni sem tudnád nyuszim.-vált el mosolyogva.
Észhez térve löktem hátra, utána rohantam kórházból. Nem tudom hova, annyit, hogy messze innen. Tőle, emlékektő,és a tudatal, hogy csókolóztam volt szerelmem gyilkosával.

Egész este sétáltam, otthon nem bírtam maradni miután haza értem. Így egyedül màszkàltam városban. Sötét, ijesztő utcákba ahol bàrmikor történhet valami.
-Hol hagytad Yoongit?-kérdezte ismerős hang.
Oda fordultam, J-hope nézet engem. Semmit sem változott, haja mindig vörös, teste pedig ugyanolyan izmos.
-Leszarom, ne keresen vagy írjon. Látni se szeretném, hallani hangját főleg. -válaszoltam.
Nem vártam rá, tovább sétáltam. De mellém futott, csuklómra fogva rángatot szűk utcába. Ahol pár fiú van, felismertem őket. Ők támadtak meg minket a parkba. Pánikolva kezdtem mocorogni, hátha kiszabadulok. Erre jobban szorította, amitől kicsit fájdalmasan sziszentem fel.
-Az elveszett kisfiú, milyen más vagy Jungkook. -kuncogot magasabb fiú.
Ijedten húzódtam Hobi mögé, aki ezen jót mosolyog. Nagyon vicces mondhatom, törölném le arcáról vigyort.
-Bosszút állok, te leszel a csali. Nyugi remélhetőleg élve megúszod, viszont lehet nem. -emelte fel fejem Hobi.
Féltem, ilyenkor bárcsak Yoongi itt lenne. Hiába utálom őt, kéne segítsége most.

KiszolgáltatvaWhere stories live. Discover now