Hibákért bocsánat, és jó olvasást.
🙂Jungkook:
Reggel fáradtan ébredtem. Szinte csak azon jàrt az eszem, hogy Suga mikor talál meg. Amit szerencsére eddig nem tud. Viszont azt igen, hogy Japánban vagyunk. És persze ő is itt tartoszkodik. Ezért kicsit tartok egyedül lenni. Az utóbbi időben nagyon megváltozot, rá se ismerek.
-Baba mi a baj? -ölelt át hirtelen Jimin.
Majd számra puszil, amit csóká alakítok àt. Addig se kell beszélnem vele erről, mert tudom, hogy reagálni a dologra.Mikor levegő hiàny elvàltunk, csak néztünk egymás szemében. Olyan szép mindig, ahogy csillognak a vàgytól, szerelemtől.
-Megyünk fürödni együtt, szeretném ha velem lennél. -mondtam kis idő után.
Szerencsére belegyezet és nem kérdezet tovább. Így elkerültem azt, hogy gyanút fogjunk. Tudom csúnya dolgot hazudni, de az érdekünkben teszem.A gyors fürdés után ettünk reggelit, amit közösen készítetünk. Miután végeztünk vele sietett dolgozni. Engem pedig elfogot a pánik. Rohantam is minden ablakot, ajtót becsukni. Hope-ot behoztam magamhoz, majd leültem filmet nézni. Néhe figyeltem hátha történik valami. Amikor már biztos voltam benne, hogy nincs senki sehol sokkal nyugodtabb lettem.
Lassan a film vége felé jártam, mikor a telefonom megszólalt. Tök boldogan vettem fel, hiszen reméletem, hogy Jimin hívot.
-Szia Jimin. -köszöntem bele.
Pár perc múlva se érkezet válasz. Màr nyomtam volna ki, de abban a pillantban szóltak bele:
-Na nyuszi, én nem Jimin vagyok.-mondta Suga.
Itt kezdtem nyugtalan lenni. Mivan ha megtalált engem? Vagy már a ház körül van és vàr?
-Mit szeretnél? Nincs kedvem beszélgetni jelen pillanatban veled. -válaszoltam magabiztosan.
Amennyire tudtam elnyomtam a félelmem. Bàtornak kell lennem màr, sokáig nem bújhatok Jimin hàta mögé.
-Ezt szeretem, kis kihívás. Tényleg elfelejtettem mondani neked. Aranyos vagy a macis pizsamába. -kuncogot.
Honnan tudja, hogy abba vagyok? Ezek szerint itt lehet a valahol.Felkeltem és siettem a szobába, ott kerestem valami ruhàt amit gyorsan àt vettem. Hívás az mindig ment, de nem érdekelt túlságosan. Kerestem egy fegyvert, megtöltött és elrejtettem magamhoz. Bármikor jól jöhet önvédelem szempontjából.
-Gondolom érdekel hol vagyok.-mondta- De az titok marad, viszont nem sokáig. Találkozunk ma még.-bontotta.
Remegve tettem zsebembe telefonom, és leültem az àgyra. Öt perc alatt sikerült tervet kitalálni, amivel időt nyerhetek vagy gond nélkül kocsihoz juthatok.Kutyámat kezembe véve indultam meg a hátsó ajtón, egyenes garàzshoz osonva. Probàltam óvatosan és minél feltűnő mentesen lopakodni.A szívem ezerrel dobogot amikor kocsimhoz értem. Ajtókat kinyitva raktam az ülésre, végül beültem én is. Csak arra nem számítottam, hogy kés nyomódik a torkomnak. Nagyot nyelve fordultam hátra, ahol Suga volt. Tekintette sok mindent sugárzot, főleg dühöt és csalódotságot.
-Csináld amit mondok, különben megölek.Érteted? -kérdezte mély hangon.
Remegve bólintottam.
-Ügyes nyuszi. -vette el a kést nyakamtól- Szeretném ha Jiminhez mennél. Van beszélgetni valóm vele. -simítot kezemre.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Kiszolgáltatva
ФанфикJungkook rosszkor volt rossz helyen és, ezért olyat lát amit nem kellett volna. És ez miatt kiszolgátatva lesz Jiminek, aki nem akarja, hogy beszéljen erről. Mert akkor bajban lenne. Ezért a kéréseit teljesíteni kell, bármi is az. ~16+ ~trágár sza...