☆。*。☆。★。 。★
𝔚𝔢𝔩𝔩 ℑ 𝔴𝔦𝔰𝔥 𝔦𝔱 𝔠𝔬𝔲𝔩𝔡 𝔟𝔢 ℭ𝔥𝔯𝔦𝔰𝔱𝔪𝔞𝔰 𝔢𝔳𝔢𝔯𝔶𝔡𝔞𝔶
𝔚𝔥𝔢𝔫 𝔱𝔥𝔢 𝔨𝔦𝔡𝔰 𝔰𝔱𝔞𝔯𝔱 𝔰𝔦𝔫𝔤𝔦𝔫𝔤 𝔞𝔫𝔡 𝔱𝔥𝔢 𝔟𝔞𝔫𝔡 𝔟𝔢𝔤𝔦𝔫𝔰 𝔱𝔬 𝔭𝔩𝔞𝔶
𝔒𝔥 ℑ 𝔴𝔦𝔰𝔥 𝔦𝔱 𝔠𝔬𝔲𝔩𝔡 𝔟𝔢 ℭ𝔥𝔯𝔦𝔰𝔱𝔪𝔞𝔰 𝔢𝔳𝔢𝔯𝔶 𝔡𝔞𝔶
𝔖𝔬 𝔩𝔢𝔱 𝔱𝔥𝔢 𝔟𝔢𝔩𝔩𝔰 𝔯𝔦𝔫𝔤 𝔬𝔲𝔱 𝔣𝔬𝔯 ℭ𝔥𝔯𝔦𝔰𝔱𝔪𝔞𝔰
☆。*。☆。★。 。★
♛ | CARL POWERS.
Jim po raz pierwszy w życiu spędzał święta z osobami, których kompletnie nie znał. Można by było uznać, że nie byli dla niego aż tacy obcy - w końcu minęło kilka miesięcy, od kiedy trafił do tego przeklętego miejsca. Wciąż jednak każda twarz była dla niego taka sama, a każda osoba dorosła mówiła te same rzeczy. Wszystko wydawało się takie szare i nijakie. Tęsknił za swoim domem. Tęsknił za mamą i jej uśmiechem. Tęsknił za normalnym jedzeniem, które w tym miejscu można było porównać z jedzeniem więziennym. Czuł się, jakby zamknięto go na dożywocie za coś, czego nie zrobił.
Opiekunowie próbowali przekonać go, aby skontaktował się z tatą. To był jedyny żyjący mu bliski i o dziwo pozwolono mu o kontakty z innymi. Jednak prawie dwunastoletni już Jim nie był na tyle naiwny oraz głupi, aby chciał spotkać się z nim po tym wszystkim. Teraz miał tylko nadzieję, że jego ojciec zdechnie w samotności. Na to zasługiwał.
Moriarty był w New Beginnings Orphan Home niczym Grinch; nie chciał słyszeć żadnych kolęd, ani razu nie chciał się uśmiechnąć oraz wyrzucał wszystkie kolorowe światełka i dekoracje świąteczne ze swojego pokoju. Według niego i tak był już wystarczająco obrzydliwy.
Szczerze mówiąc, to wolał już spać w pokoju z przerażającym obrazem Arachne, niż spędzać większość swojego czasu w szarej klitce, która ograniczała się do marnego łóżka i używanego biurka. Teraz jego stary pokój był dla niego niebem z fantazji. Zresztą tak samo okropne był całe to miejsce - budynek był bardzo duży, z wieloma pokojami, ale ściany były ostatni raz malowane kilkanaście lat temu (wszystkie w tym samym kolorze nudnej szarości), meble wymagały naprawy lub całkowitej wymiany, a deski w podłodze dosłownie wystawały z podłogi.
CZYTASZ
PRETENDER ━ MORIARTY ( 1 ) ✔
Fanfiction𝐏𝐑𝐄𝐓𝐄𝐍𝐃𝐄𝐑. ❝ james moriarty to nie człowiek. to pająk. ❞ ━━━ opowieść udowadniająca, że jim moriarty też był niegdyś człowiekiem. Oto historia tego, jak jego osobę wykreowało życie. ALL SEASONS PART 1 milkynoir Ⓒ 2019 & cover by ( @_mysti...