13] To, co robisz w poniedziałki.

338 60 22
                                    






╒◖═══════════════════════◗╕

⸢ ⸣

𝙸'𝚍 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚝𝚘 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚕𝚘𝚟𝚎
𝙸𝚜 𝚊 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝙸 𝚌𝚊𝚗 𝚋𝚎 𝚜𝚞𝚛𝚎 𝚘𝚏
𝚂𝚘 𝚝𝚎𝚕𝚕 𝚖𝚎 𝚗𝚘𝚠 𝚊𝚗𝚍 𝙸 𝚠𝚘𝚗'𝚝 𝚊𝚜𝚔 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗
𝚆𝚒𝚕𝚕 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚝𝚒𝚕𝚕 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚖𝚎 𝚝𝚘𝚖𝚘𝚛𝚛𝚘𝚠

⸤ ⸥

╘◖═══════════════════════◗╛




♛ | TO, CO ROBISZ W PONIEDZIAŁKI.

♛ | TO, CO ROBISZ W PONIEDZIAŁKI

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


» [the shirelles - will you still love me tommorow] «

⠀⠀✧ ⠀ ⠀ ⠀ 0:00 ─〇───── 2:38

⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⇄ ◃◃ ⅠⅠ ▹▹ ↻






  Dom na 34 Prince Consort Road był naprawdę ładnym budynkiem. Nikt nie spodziewałby się, że mieszka w nim dwóch zbiegów z niekontrolowanymi atakami gniewu, a u jednego z nich można było nawet wykryć niepoczytalność. Nikt, z wyjątkiem właściciela, który jak na razie zwlekał z przywitaniem nowych lokatorów i wyjaśnienie im zasad mieszkania w tym miejscu. Najwyraźniej ufał im, że tak jak w papierach – mają w rzeczywistości powyżej dwudziestu lat. Sebastianowi było bliżej do tego wieku, ale wciąż był na niego za młody. Mógł za to mieszkać sam, a to było już jakimś prawem, które mogło pozwolić mu na zostanie w tym miejscu.

 Naprawdę było na co popatrzeć. Może miejsce to nie zapierało dechu w piersi, ale było czymś zupełnie wystarczającym. Dwójka chłopaków, którzy do tej pory mieszkali w małym pokoju o szarych ścianach i tak nie mogli narzekać, bo według nich były to bardzo duże luksusy. Kiedyś mieszkali w takich miejscach, ale już zdążyli wcześniej o nich zapomnieć. Teraz podobały im się ściany przyozdobione w różnego rodzaju tapety przedstawiające beżowe zawijasy z czymś, co przypominało złoty brokat, a już w szczególności obrazy i meble, które nie były szare i nijakie. Było ich wiele, a właściciel zostawił dekoracje w części zakupu.

PRETENDER ━ MORIARTY ( 1 ) ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz