33] Sroka złodziejka.

243 39 25
                                    





𝐼 𝑅𝒜𝒩 𝒯𝒪 𝒯𝐻𝐸 𝒟𝐸𝒱𝐼𝐿

𝐻𝐸 𝒲𝒜𝒮 𝒲𝒜𝐼𝒯𝐼𝒩𝒢.




♛ | SROKA ZŁODZIEJKA.

♛ | SROKA ZŁODZIEJKA

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.








Richard Brook. Aktor, opowiadacz bajek.

Jim uwielbiał bajki, a teraz stał się jedną z nich.
Eurus opowiedziała mu o swoim planie polegającym na pokonaniu Sherlocka, a Irlandczyk pragnący śmierci tego mężczyzny był bardziej niż podekscytowany tym planem.
Był jednym z głównych uczestników tego przedstawienia. Jednakże najbardziej spektakularny miał być koniec, w którym Sherlock będzie musiał skoczyć z budynku szpitala Barts. To będzie moment, w którym zostanie zdecydowane, kto wygra decydującą walkę. Jim? Czy może Sherlock?

Brunet nie wiedział o tym, że Eurus udało się go przekonać dzięki swojemu wewnętrznemu geniuszu i zdolności manipulacji. Zadziałała na niego tylko trochę, bo Jima nie dało się zazwyczaj zmanipulować. To on był tym, który robił to innym. Pomimo tego jednak, dziewczyna przekonała go do końca, że życie jest pozbawione jakiegokolwiek sensu, gdyż żył w świecie idiotów, którzy nie potrafią się z nim bawić. Nie wiedział, co będzie robił, gdy pozbędzie się już detektywa.
Nagle piosenka "Stayin' Alive" Bee Gees stała się piekielnie irytująca i ironiczna.
Stayin' alive!
Świat to po prostu utrzymywanie się przy życiu bez jakiejkolwiek zabawy. Doprowadzało go to do szału.
Krążył po swoim mieszkaniu bezcelowo, słuchał na okrągło tego utworu i od czasu do czasu zerkał na fotografie Sherlocka.
Nie można było jednak robić tego przez wieczność. Nadeszła pora, żeby wziąć sprawy w swoje ręce.
Zostało ogłoszone otwarcie wystawy klejnotów królewskich w Tower of London i Jim uznał, że to idealny sposób, żeby zwrócić na siebie uwagę mediów. Każdy miał wiedzieć, do czego był zdolny tylko po to, żeby potem wrobić Sherlocka w to, że właśnie on go wynajął, a Moriarty był płatnym aktorem - Richardem Brookiem. Nie mógł się doczekać.

Opowiedział o tym swoim pracownikom. Klasyczny szef. Postradał jakichkolwiek zmysłów. Kwestionowanie jego planów i tak nie było dobrym pomysłem, bo koniec końców i tak okazywał się geniuszem. Pogodzili się z tym, że muszą pozwolić swojemu szefowi zostać złapanym przez Scotland Yard, pomimo, że jeszcze kilka miesięcy temu spędził czas zamknięty przez Mycrofta Holmesa.
Moriarty przebrał się w strój cywila kolejny raz, chociaż ani trochę mu się to nie podobało.
Założył białą bluzkę, niebieskie spodnie, oliwkową kurtkę, jasne tenisówki i czapkę z daszkiem na której widniał napis "LONDON". W ten sposób wyglądał jak zagubiony Irlandczyk, który przyjechał do tego miejsca, żeby po prostu pozwiedzać.

PRETENDER ━ MORIARTY ( 1 ) ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz